Nee alle 10 muntjes komen van dezelfde gym in Zoetermeer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
9 daarvan zijn Kralingen en Zandvoort zeker?
Woon jij in Zoetermeer?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee alle 10 muntjes komen van dezelfde gym in Zoetermeer.
Maar ik ben alweer uit die gym gegooid hoor.
Help hier liever mee met de oorlog tegen geel. Blauw is terrein aan het winnen in de buitenwijken, maar geel is onder leiding van ene EmieSteef (hoi, als je meeleest) nog flink aanwezig in de centralere wijken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee alle 10 muntjes komen van dezelfde gym in Zoetermeer.
Maar ik ben alweer uit die gym gegooid hoor.
Alsof we het niet weer gaan doen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:32 schreef Debsterr het volgende:
Naddekad, effe meet geneuzel eruit halen?
Dan zet er een nieuw voorstel in.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof we het niet weer gaan doen.
Sinds 3 weken jaquote:
Hier is het rood dat irritant bezig is... in Zandvoort was het ook geel die uiteindelijk alle 17 gyms hadden en ook bijna direct weer overnamen als blauw of rood een gym paktequote:Op zaterdag 24 december 2016 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Help hier liever mee met de oorlog tegen geel. Blauw is terrein aan het winnen in de buitenwijken, maar geel is onder leiding van ene EmieSteef (hoi, als je meeleest) nog flink aanwezig in de centralere wijken.
quote:Trainer,
We have received your report. Please note that we cannot discuss actions taken on other Trainers; therefore, you will only hear back from us if we need additional information from you to investigate the issue.
-NianticOps
25ste...quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het al begonnen? Woon naast een pokestop maar nog geen egg ding gekregen.
Vuile multiaccounterquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:52 schreef DaMart het volgende:
Een gym die al lange tijd level 10 was, was ineens level 9 met 49000 prestige... vreemd genoeg gebeurt het hier wel vaker dat die gym 1000 prestige onder level 10 is ineens... maar goed, nu sta ik ook weer eens in een level 10 gym.
Jup idd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vuile multiaccounter
Je zal wel iemand te slim af zijn geweest
Ik zat ook al te denken: misschien iemand uit de gym geband en dus eruit gegooid?quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vuile multiaccounter
Je zal wel iemand te slim af zijn geweest
Dat was gewoon de persoon voor wie dat plekje was vrijgemaaktquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken: misschien iemand uit de gym geband en dus eruit gegooid?
Maar er kwam wel iemand anders van team blauw aangelopen... die liet de vrije plek netjes aan mij omdat ik al bezig was.
Dat is niet mooi he. Gisteren had blauw ook een offensief gestart op het bedrijventerrein in Haarlem. Heb gisteren meteen alles terug gepakt, maar dat duurde niet lang. Vandaag nogmaals gedaan, nu gelukkig al wat langer blijven hangen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:01 schreef Rabieluh het volgende:
Na de kerst maar eens een grote schoonmaak houden in 't dorp, alle rode gyms weg.
Vakantie natuurlijk, ik heb ook wat verdachte zaken gezien, 2 spelers die ik totaal niet ken, een level 20 met 3 snorlax en een hoger level met zo'n regio pokemon, ik vind verdacht!quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is niet mooi he. Gisteren had blauw ook een offensief gestart op het bedrijventerrein in Haarlem. Heb gisteren meteen alles terug gepakt, maar dat duurde niet lang. Vandaag nogmaals gedaan, nu gelukkig al wat langer blijven hangen.
Er is ook een opleving van geel in de buurt. op zich wel aardig, dat alle drie de teams nu beter vertegenwoordigd zijn, maar ze blijven zich voornamelijk op gebied richten dat ik eigenlijk voor mezelf een beetje geclaimd had. Laat ze lekker blauw irriteren.
Lappie!!!quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:18 schreef Molurus het volgende:
Nou, daar is ie dan.. mijn droom-Lapras, helemaal max boost:
[ afbeelding ]
Candy wel zo goed als op, maar zal nog wel even duren voor ik level up ben.
1u.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:46 schreef Murmeli het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe laat dat event begint?
Komende nacht dus? Mooiiii!!quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1u.
Ik mag er toch wel veilig van uit gaan dat mijn 5 gyms nog wel overeind staan tot maandag hč?
Kerstavond ja?quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Komende nacht dus? Mooiiii!!
Edit: gyms zijn nu een stuk onzekerder denk ik. Ik zit al bij een paar erg laag. Dus daar lig ik binnenkort uit. Dinsdag even wat terugpakken
Heb je t over de gyms nu?quote:
Ja, en ik denk dat je gelijk hebt. Er is een level 10 geel neergehaald daarnetquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb je t over de gyms nu?
Geen idee hoe die vanavond gaan. Vanaf vanmiddag tot nu zijn de gyms waarop ik uitzicht heb vanaf de bank wel discoballen. Maar t zal verder misschien rustiger zijn.
Al gok ik dat de die hard PoGO spelers niet perse erg druk zijn met de kerstdagen.
Het Is afwachten
Hopelijk zit ik nog 2 dagen in ieder geval, dan heb ik weer muntjes voor een extra incubator
Vieze multiaccounterquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Eikels
Poliwag is thuis, mijn Rhydon op plek 2 is de volgende...
Hap!quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel eentje die 4 plekken vrijmaakte.
Mijn Muk is een wonder maar heeft Poison Jab en Dark Pulse.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:32 schreef Murmeli het volgende:
Oja, wat zouden jullie doen? Een grimer van 600zoveel evolueren die een hogere iv heeft (geen wonder maar die eronder) of een in de 800 met 'above average'?
Ik vraag me af of er überhaupt grimers bestaan die een wonder zijn
Ah dus ze bestaan wel!quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Mijn Muk is een wonder maar heeft Poison Jab en Dark Pulse.
Altijd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sinds wanneer is Candy lopen met raichu maar 1 km?
Aha oké, heb zelf genoeg Candy maar mijn zoontje vertelde het vanmiddag en ik dacht dat 3 km het laagste wasquote:
Vandaag nog een level 5 gym van rood veroverd. Er zaten 3 Weedle in.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:01 schreef Rabieluh het volgende:
Na de kerst maar eens een grote schoonmaak houden in 't dorp, alle rode gyms weg.
Walgelijk gedrag! Dat van die weedles dan he.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag nog een level 5 gym van rood veroverd. Er zaten 3 Weedle in.
Ik gooi al mn pokemon met above average en eronder weg. Ik wacht gwn met evolueren tot ik een wonder heb met acceptabele cp.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:32 schreef Murmeli het volgende:
Oja, wat zouden jullie doen? Een grimer van 600zoveel evolueren die een hogere iv heeft (geen wonder maar die eronder) of een in de 800 met 'above average'?
Ik vraag me af of er überhaupt grimers bestaan die een wonder zijn
dat soort grappen kan ik wel waarderen, net als die kerstgym die hier eerder voorbij kwamquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:37 schreef DaMart het volgende:
Een van de gyms hierachter heeft alleen maar Ditto's.
Ik zie alleen Squirtles. Niks bijzonders dus.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:36 schreef DaMart het volgende:
Zou het event al begonnen zijn? Zie ineens een Charmander op de nearby.
Daarom kon ik het ook niet laten om die niet te veroveren. Ben de gym intussen wel alweer kwijt, maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag! Dat van die weedles dan he.
Ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat soort grappen kan ik wel waarderen, net als die kerstgym die hier eerder voorbij kwam
O wacht, die starters is ook pas vanaf 30 decemberquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie alleen Squirtles. Niks bijzonders dus.
1:00quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand enig idee hoe laat het evenement morgen begint? Ik zag 's morgens staan, maar is dat PST morgen?
Ah vandaar dat er niks interessant gebeurde tijdens mijn wandelingetje net...quote:
Mik er een kerstraichu bij, sta je bovenaanquote:Op zondag 25 december 2016 01:11 schreef SiGNe het volgende:
Grappig.. rode gym met 5 kerst pikachu's erin![]()
Al zal die niet lang stand houden, hoogste cp is 307
Dat heb ik gisteren ook maar niet gedaan en mijn oude eieren weg gewerkt. Wilde even rondje lopen nu, maar dus even wachten nog...quote:Op zondag 25 december 2016 09:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik baal er wel van. Gister de hele dag geen stops gedraaid omdat ik eitjes van tijdens t event wilde. Vanmorgen meteen pats een 2k mei erbij. Gelukkig is die ook relatief snel weer weg.
Nice, Aerodactyl is zulks een vette pokeman.quote:Op zondag 25 december 2016 10:04 schreef realbase het volgende:
Ik heb m'n kerstcadeau!!!!! Aerodactyl is binnen
Die is vet!quote:Op zondag 25 december 2016 10:23 schreef eleusis het volgende:
Overigens, deze trui gekregen
Zo makkelijk met cadeaus he, deze hobby![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 december 2016 10:23 schreef eleusis het volgende:
Overigens, deze trui gekregen
Zo makkelijk met cadeaus he, deze hobby![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ben er blij mee. Heb nu alle gen 1 pokemon (die je hier kunt vangen). In feb naar india, hoop farfetchd te vangen daarquote:Op zondag 25 december 2016 10:21 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nice, Aerodactyl is zulks een vette pokeman.
Heb ook weer een 10km ei ontvangen van onze lieve heer![]()
Ze hebben iets gedaan met snelheid hoor. Ik kreeg nooit eier-afstand op de fiets, maar nu wel... Fijn want ik doe vaak mijn pokestop ronde op de fiets
Ik had vanmorgen nog 12 pokémon assigned. Ongekende luxe. Hoef er zo ook maar één terug te pakken. Plus twee voor straf, zodat ze hun plaats weer leren.quote:Op zondag 25 december 2016 10:09 schreef Nattekat het volgende:
40 muntjes
De gyms hebben kerstnacht overleefd.
Ik begin te merken dat afstraffen enorm helptquote:Op zondag 25 december 2016 10:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen nog 12 pokémon assigned. Ongekende luxe. Hoef er zo ook maar één terug te pakken. Plus twee voor straf, zodat ze hun plaats weer leren.
Wat?quote:Op zondag 25 december 2016 10:41 schreef nikky het volgende:
Ik heb vaak wanneer ik dodge het scherm voor pokemon wisselen tevoorschijn komt. Dodgen is geen optie dus
Hoequote:Op zondag 25 december 2016 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin te merken dat afstraffen enorm helpt
Hier zijn twee gyms die altijd geel/blauw wisselden. Sinds ik personen die één van de twee slopen direct afstraf door die gym en alle anderen waar ze in staan over te nemen, is blauw het dominante team geworden.
[..]
Wat?
Heb ik ook wel eens. Dan moet je je vinger hoger op je telefoon plaatsen tijdens het dodgen.quote:Op zondag 25 december 2016 10:41 schreef nikky het volgende:
Ik heb vaak wanneer ik dodge het scherm voor pokemon wisselen tevoorschijn komt. Dodgen is geen optie dus
Bovenin zeg maar? Ik zal het eens proberen.quote:Op zondag 25 december 2016 10:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Dan moet je je vinger hoger op je telefoon plaatsen tijdens het dodgen.
Er stond ook dat het kerstochtend 25-dec in zou gaan, de ochtend is nu pas (dus geen nacht 1.00u). Met de vertraging in regio's (tijd) kan het dus later zijn dan we gewend zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inmiddels 25 DEC nog geen egg incubator gezien.
Van links naar rechts swypenquote:Op zondag 25 december 2016 10:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Hoe?
Als ik dodge in een gevecht, dan komt elke keer de optie naar voren om van pokemon te wisselen. Heel irritant. Ik leert er elke keer op om niet in de buurt van de knop te komen, maar helpt niets. Ondertussen wordt m'n pokemon gesloopt.
Ja, nog afgezien van het psychologische effect zullen ze gewoon weer tijd kwijt zijn aan die andere gyms, waardoor ze aan 'jouw' gym niet meer toekomen.quote:Op zondag 25 december 2016 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin te merken dat afstraffen enorm helpt
Hier zijn twee gyms die altijd geel/blauw wisselden. Sinds ik personen die één van de twee slopen direct afstraf door die gym en alle anderen waar ze in staan over te nemen, is blauw het dominante team geworden.
[..]
Wat?
Dat hielp helaas niet. En zo'n kleine telefoon heb ik niet, net zo min dat ik grote vingers hebquote:Op zondag 25 december 2016 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van links naar rechts swypen
Tenzij je linkshandig bent ook een veel natuurlijkere beweging.
Zelfs als ik bewust naar de knop veeg, verschijnt dat scherm niet. Ik moet er echt op drukken.quote:Op zondag 25 december 2016 10:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat hielp helaas niet. En zo'n kleine telefoon heb ik niet, net zo min dat ik grote vingers heb.
Ik zal de andere tip eens toepassen.
Wordt zo lullig als de grootste speler uit de omgeving één van de twee pakt. Die gast staat in minimaal 2 lvl10 gyms bovenaanquote:Op zondag 25 december 2016 10:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, nog afgezien van het psychologische effect zullen ze gewoon weer tijd kwijt zijn aan die andere gyms, waardoor ze aan 'jouw' gym niet meer toekomen.
Hier helaas niet. Ik ben er nmk bewust van en ontwijk het.quote:Op zondag 25 december 2016 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs als ik bewust naar de knop veeg, verschijnt dat scherm niet. Ik moet er echt op drukken.
Weg met geel!quote:Op zondag 25 december 2016 11:38 schreef Molurus het volgende:
Zo, 3 gele gyms gesloopt (waarvan 1 level 9), en 6 gyms gecasht. (3 Kralingen.)
Merry Christmas, geel!
Is al heel lang zo. Maar het goede nieuws is dat je er een tweede keer aan kan draaien binnen 5 minuten.quote:Op zondag 25 december 2016 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat je alleen nog Xp krijgt bij Pokestops als je bag niet vol is? Gare updste.
Ja, is al langer zoquote:Op zondag 25 december 2016 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat je alleen nog Xp krijgt bij Pokestops als je bag niet vol is? Gare updste.
Woon naast een Pokestop dat van eerder was voor mij beter.quote:Op zondag 25 december 2016 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is al heel lang zo. Maar het goede nieuws is dat je er een tweede keer aan kan draaien binnen 5 minuten.
Gewoon je ballen dumpenquote:Op zondag 25 december 2016 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Woon naast een Pokestop dat van eerder was voor mij beter.
Ik dump de potions en revives altijd.quote:Op zondag 25 december 2016 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon je ballen dumpen
Als ik aan het sparen ben, is het niet raar als ik met 150 greats, 70 ultra's en 5 normale naar huis ga.
Iedereen hier doet bijna een moord voor jouw situatie, en jij profiteert niet eens.
sneeuwpop van gastley's, toepasselijkquote:
als ik naast een stop zou wonen zou ik 300 ultraballen hebben, minimaalquote:Op zondag 25 december 2016 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon je ballen dumpen
Als ik aan het sparen ben, is het niet raar als ik met 150 greats, 70 ultra's en 5 normale naar huis ga.
Iedereen hier doet bijna een moord voor jouw situatie, en jij profiteert niet eens.
343 ultraballs hier.quote:Op zondag 25 december 2016 12:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik naast een stop zou wonen zou ik 300 ultraballen hebben, minimaal
Ik zou dan geen tekort aan potions hebben. Heb nu 14 max potions en dat is het.quote:Op zondag 25 december 2016 12:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je ballen wel?quote:Op zondag 25 december 2016 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
343 ultraballs hier.
Je mag me niet aanraken
Het is niet de knop die je raakt denk ik. Naar beneden swipen geeft volgens mij ook het wisselscherm. Mss veeg je een beetje naar beneden?quote:Op zondag 25 december 2016 11:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Hier helaas niet. Ik ben er nmk bewust van en ontwijk het.
Echt waar?quote:Op zondag 25 december 2016 13:24 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is niet de knop die je raakt denk ik. Naar beneden swipen geeft volgens mij ook het wisselscherm. Mss veeg je een beetje naar beneden?
Ah! Daar zou het kunnen zijn!quote:Op zondag 25 december 2016 13:24 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is niet de knop die je raakt denk ik. Naar beneden swipen geeft volgens mij ook het wisselscherm. Mss veeg je een beetje naar beneden?
Hier nog niet. Net vierde keer vandaag aan stop gedraaid maar nog geen incubatorquote:Op zondag 25 december 2016 12:58 schreef rubbereend het volgende:
vallen er al incubators uit de stops?
WAAROM IN GODSNAAM IVYSAUR ALS BUDDYquote:Op zondag 25 december 2016 13:40 schreef DaMart het volgende:
Ivysaur heeft genoeg candy verzameld om Venusaur te worden.
Nu Diglett als nieuwe buddy.
Waarom niet? Als DaMart het nou leuk vindt om nu al een Venusaur te hebben, moet ie dat toch lekker zelf wetenquote:Op zondag 25 december 2016 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WAAROM IN GODSNAAM IVYSAUR ALS BUDDY
Let je niet op ofzo
Er komt een event aan waar ze met een beetje mazzel overal voor het oprapen liggen. Zonde van de kilometers.quote:Op zondag 25 december 2016 13:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Waarom niet? Als DaMart het nou leuk vindt om nu al een Venusaur te hebben, moet ie dat toch lekker zelf weten
ik gok dat dat pas bekend was toen hij hem al een tijdje als buddy hadquote:Op zondag 25 december 2016 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er komt een event aan waar ze met een beetje mazzel overal voor het oprapen liggen. Zonde van de kilometers.
Jij wist natuurlijk al weken dat dit event kwam? Lijkt me niet dat hij het pas gister heeft gedaan.quote:Op zondag 25 december 2016 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er komt een event aan waar ze met een beetje mazzel overal voor het oprapen liggen. Zonde van de kilometers.
Misschien liep ie er al weken mee, weet jij veel. Kun je die laatste kms net zo goed nog even meepakken. En dan nog, dan kan ie met de extra candy mooi z'n Venusaur boosten.quote:Op zondag 25 december 2016 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had hem er een paar dagen geleden uit kunnen mikken toen het bekend werdquote:Op zondag 25 december 2016 13:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jij wist natuurlijk al weken dat dit event kwam? Lijkt me niet dat hij het pas gister heeft gedaan.
En al heeft hij dat gedaan, laat hem lekker
Had gekund, hij had ook door kunnen gaan voor een Venusaurquote:Op zondag 25 december 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had hem er een paar dagen geleden uit kunnen mikken toen het bekend werd
Zij tegen jij. Per persoon moet jij toch meer potions verspillen.quote:Op zondag 25 december 2016 14:00 schreef Molurus het volgende:
Haha, nu lekker oorlog tussen mij en de spelers van de level 9 gym die ik vanochtend heb afgebroken.
Ik hun beestjes de hele tijd eruit gooien, zij mijn lapras er de hele tijd uit gooien. Dat moet hen toch meer potions kosten dan het mij kost.
Als DaMart nu een Venusaur met kutmoves krijgt, kan ie nog een nieuwe sparen tijdens het event. Als het al zo'n vaart loopt, want niemand weet wat er precies gaat gebeuren.quote:Op zondag 25 december 2016 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had hem er een paar dagen geleden uit kunnen mikken toen het bekend werd
Ze zijn niet met z'n negenen aan het klieren hoor, volgens mij is het er maar 1. Heeft het inmiddels opgegeven zo te zien.quote:Op zondag 25 december 2016 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zij tegen jij. Per persoon moet jij toch meer potions verspillen.
Dat zei je nietquote:Op zondag 25 december 2016 14:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ze zijn niet met z'n negenen aan het klieren hoor, volgens mij is het er maar 1.
Lol, is nu stil ieg.quote:Op zondag 25 december 2016 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zei je niet
Ik kan wel even bubblestratten voor je.
Moet je met Jolteon doen. Al is die wat fragieler tegen Lapras.quote:Op zondag 25 december 2016 14:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Lol, is nu stil ieg.
Weer een plekje vrij getraind tegen m'n Lapras ook... gaat nog best aardig met een iets lagere flareon.
Ik heb helaas (nog) geen echt goede jolteon. Staat nog op de wish list.quote:Op zondag 25 december 2016 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je met Jolteon doen. Al is die wat fragieler tegen Lapras.
Eeveegrindenquote:Op zondag 25 december 2016 14:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb helaas (nog) geen echt goede jolteon. Staat nog op de wish list.
Die ik nu heb is 1400 met een vrij brakke moveset.
Ja, dat deed ik met een 3000 dragonite. Maar viel me gewoon op: dit duurt langer dan een Vaporeon van 2400 doodmaken.quote:Op zondag 25 december 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chansey is gewoon de grote sloopgod er zwaar op loslaten. Deelt toch geen klappen uit.
Zodra ie onderaan een gym staat, kan ie ook niet meer getraind wordenquote:Op zondag 25 december 2016 14:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik met een 3000 dragonite. Maar viel me gewoon op: dit duurt langer dan een Vaporeon van 2400 doodmaken.
Ah ja... dat is goed waardeloos om onderaan een gym te hebben inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2016 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ie onderaan een gym staat, kan ie ook niet meer getraind worden
Ja ik had dat een maand geleden nog niet meegekregen toen ik hem als buddy instelde.quote:Op zondag 25 december 2016 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WAAROM IN GODSNAAM IVYSAUR ALS BUDDY
Let je niet op ofzo
Allakazam werkt daar goed tegenquote:Op zondag 25 december 2016 14:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik met een 3000 dragonite. Maar viel me gewoon op: dit duurt langer dan een Vaporeon van 2400 doodmaken.
Heb ook vorige week mijn Ivysaur gedaan, las het ook pas gisteren van dat eventquote:Op zondag 25 december 2016 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja ik had dat een maand geleden nog niet meegekregen toen ik hem als buddy instelde.
Niet?quote:Op zondag 25 december 2016 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja ik had dat een maand geleden nog niet meegekregen toen ik hem als buddy instelde.
Vanavond pas.quote:Op zondag 25 december 2016 14:49 schreef probeer het volgende:
hm, die incubators laten lang op zich wachten ...
Nee. En voor die laatste kilometers ging hem niet omruilen voor een andere buddy... werd ook wel geholpen door een frequent spawnpunt in de buurtquote:
Ik heb 2 stops bij mn huis. Je wordt een beetje verwent.. ik speel gewoon nu.. is het leeg dan draai ik een avondje.. in tegen stelling tot paar maanden terug waar ik indd rood en blauw bleef weggooien tot ik alleen maar gele hadquote:Op zondag 25 december 2016 12:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Oeh, gratz!! Very nice!quote:Op zondag 25 december 2016 16:09 schreef Rabieluh het volgende:
De Lapras van vanmiddag.
[ afbeelding ]
En ook nog een Slowpoke van 813 cp met een bazen IV van 82.2%.
Was weer een heel gedoe om dat beest te vangen natuurlijk.quote:
Ik zal zo eens proberenquote:Op zondag 25 december 2016 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien is het evenement al bezig hč je krijgt een egg ding bij je eerste draai van de dag.
Is al ergens bekendgemaakt wat daar in zit?quote:Op zondag 25 december 2016 17:55 schreef Guppyfriend het volgende:
In de store heb je wel special, great en ultra boxes... Kun je kopen
Oh! Niet goed gekeken dan! Misschien toch maar eentje kopen dan...quote:Op zondag 25 december 2016 18:22 schreef Vanyel het volgende:
Erop tikken. Dan zie je het. 2 incubators plus wat ballen in de 250 box, das wel goedkoper dan losse incubators.
20 euro of zoquote:Op zondag 25 december 2016 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoeveel zouden jullie over hebben voor een extra onbeperkte incubator?
quote:Op zondag 25 december 2016 18:35 schreef sneakydesert het volgende:
Kreeg net een incubator uit de stop.
Dank. De hogere boxen zijn dus niet echt boeiend met al die incensequote:Op zondag 25 december 2016 18:22 schreef Vanyel het volgende:
Erop tikken. Dan zie je het. 2 incubators plus wat ballen in de 250 box, das wel goedkoper dan losse incubators.
quote:Op zondag 25 december 2016 18:35 schreef sneakydesert het volgende:
Kreeg net een incubator uit de stop.
Vandaar mijn vraag dusquote:Op zondag 25 december 2016 18:49 schreef Nattekat het volgende:
2 3x incubators? Als het enkelen zijn, heb je er niets aan.
1xquote:Op zondag 25 december 2016 18:49 schreef banaantjeEE het volgende:
De incubator in deze cadeaus, zijn deze ook telkens 3x?
Echt?quote:
Waarom post jij dit?quote:
quote:Op zondag 25 december 2016 18:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Oh, wacht. Ik dacht uit de Pokéstopswelke cadeaus?
* Noppie2000 geeft de wijn de schuld
Stops geven inderdaad 1 incubator/dag.quote:Op zondag 25 december 2016 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Maar hoe zit het nou, kan iemand al bevestigen dat de stops incubators en feesteieren geven?
Ugh, moet ik gaan wandelenquote:Op zondag 25 december 2016 19:12 schreef Vanyel het volgende:
Juist massaal hatchen, zodat je maximaal nieuwe krijgt tijdens je event.
Ja, zie iets hierbovenquote:Op zondag 25 december 2016 19:19 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee joh het zijn toch alleen die incubators uit stops die maar 1x te gebruiken zijn?
Hij heeft teveel wijn op!quote:Op zondag 25 december 2016 19:19 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee joh het zijn toch alleen die incubators uit stops die maar 1x te gebruiken zijn?
Ja, maar doen ze het ook echt al? Ik wil niet te vroeg draaien want ik moet nog allemaal eieren aanvullen en tijdens het event is er meer kans op babypokies, dus ik wil eventeieren.quote:Op zondag 25 december 2016 19:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Stops geven inderdaad 1 incubator/dag.
Wat bedoel je met de feesteieren?
De enige toegevoegde waarde is de incense. 20 ultra's wegen imo niet op tegen 60 greatsquote:Op zondag 25 december 2016 19:42 schreef Fred_B het volgende:
Alleen de kleinste box lijkt me interessant toch?
Great Balls of Incenses () zijn niet echt boeiend.
Ga je daarvoor nou zo'n groot pakket kopen?quote:Op zondag 25 december 2016 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Komt wel goed uit dit, want ik heb sinds gister 60 ultra's erdoorheen gegooid en heb er nog maar 6 over
Een week geleden had ik er nog 70 + 130 greats.
Neen. 2 posts geleden zei ik nog dat dat het niet waard isquote:Op zondag 25 december 2016 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ga je daarvoor nou zo'n groot pakket kopen?
Een wilde snorlax is een waardeloze snorlax.quote:Op zondag 25 december 2016 20:12 schreef Vanyel het volgende:
Weer een gyarados op de radar. Tweede keer in vrij korte tijd. Waarom is dat geen snorlax?
Nee hoor. Pas als je een tweede Snorlax uit een ei krijgt, ga je hem verwaarlozenquote:Op zondag 25 december 2016 20:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een wilde snorlax is een waardeloze snorlax.
Een waardeloze snorlax is een snorlax. Meer dan ik nu heb.quote:Op zondag 25 december 2016 20:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een wilde snorlax is een waardeloze snorlax.
In welk gehucht woon je?quote:Op zondag 25 december 2016 20:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een waardeloze snorlax is een snorlax. Meer dan ik nu heb.
Ik woon in Arnhem en heb ook geen Snorlax. Dat neerbuigende toontje van jou is een beetje irritant aan het worden eigenlijkquote:
Lijkt me duidelijk...quote:
quote:
Kan ik het in de gaten houdenquote:
Ik verhuis over twee wekenquote:Op zondag 25 december 2016 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik het in de gaten houden
Kijken waar je de meeste kans maakt enzo.
Helpt mij weer met biome-onderzoek.
quote:Op zondag 25 december 2016 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Veel level 10 gyms in Utrecht... heel veel...
Heb je al geupdate.quote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij mij staat er helemaal geen beschrijving bij die boxes
Eerst aanklikkenquote:Op zondag 25 december 2016 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij mij staat er helemaal geen beschrijving bij die boxes
Welke?quote:Op zondag 25 december 2016 20:14 schreef Schanulleke het volgende:
Morgen van de gym coins wel even een kleine box kopen, dat is wel zinvol.
Je kunt mijn edit wel lezen hequote:Op zondag 25 december 2016 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noord, zuid, oost of west van de binnenstad?
Drie Sandshrews op dezelfde plek bij het kinderdagverblijf, een Charmander iets verderop (westelijk)quote:
Beetje vreemd. Ik draaide mijn 1e stop en kreeg hem meteen. Was dat toeval dan?quote:Op zondag 25 december 2016 21:31 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens echt irritant dat die incubator nou niet gewoon uit de stop komt.
Omdat jij geduldig was en bij je streakbonus de incubator kreeg?quote:Op zondag 25 december 2016 21:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Beetje vreemd. Ik draaide mijn 1e stop en kreeg hem meteen. Was dat toeval dan?
Ahja ik heb niet kunnen draaien voor 18u.quote:Op zondag 25 december 2016 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat jij geduldig was en bij je streakbonus de incubator kreeg?
quote:Op zondag 25 december 2016 22:28 schreef Miniem het volgende:
Wat zit er in de special box bij items die je kan kopen?
Juistquote:Op zondag 25 december 2016 22:30 schreef Nattekat het volgende:
25 muntjes korting per incubator + 10 gratis greats
Ja best leuk... Niet echt heel veel korting dochquote:Op zondag 25 december 2016 22:30 schreef Nattekat het volgende:
25 muntjes korting per incubator + 10 gratis greats
Heb je al gezien wat 20 normale ballen kosten?quote:Op zondag 25 december 2016 22:30 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja best leuk... Niet echt heel veel korting
Wel handig voor als je eindelijk die Snorlax tegen komt en geen ballen meer hebtquote:Op zondag 25 december 2016 22:32 schreef Molurus het volgende:
Wie normale ballen voor die prijs koopt spoort natuurlijk ook niet.
Zo erg? Ik heb zelden klachten. Hoewel het er in huis eerst meer waren.quote:Op zondag 25 december 2016 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Hoppa, de eerste Utrechtse Porygon. Duurde alweer veel te lang
Qua pokemondichtheid heb ik toch liever Leiden, veel lege plekken.
Tijd om over te stappen op candy crushquote:Op zondag 25 december 2016 22:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo erg? Ik heb zelden klachten. Hoewel het er in huis eerst meer waren.
In mijn nieuwe huis spawnt volgens mij niks en ik kan geen stops draaien vanaf de bank. Dat wordt nogal wennen.
Sinds ik heb gespaard voor de meet bijna geen stop meer gezien. En met een clusterspawn van 8 gaat het hard.quote:Op zondag 25 december 2016 22:35 schreef Molurus het volgende:
Ik heb chronisch ballen over eigenlijk... ik gooi regelmatig ballen weg om bagspace vrij te maken.
Niet per se erg, maar er zitten plekken tussen waar bijna niks spawnt. In Leiden kom je op elke hoek wel iets tegen.quote:Op zondag 25 december 2016 22:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo erg? Ik heb zelden klachten. Hoewel het er in huis eerst meer waren.
In mijn nieuwe huis spawnt volgens mij niks en ik kan geen stops draaien vanaf de bank. Dat wordt nogal wennen.
Hmmm...dat wordt over 50 min even naar de DEEN lopen.quote:Op zondag 25 december 2016 21:39 schreef Rabieluh het volgende:
Voor zover ik weet, je krijgt die incubator alleen als het je eerste stop van de dag is en dat mechanisme is pas sinds 2 uur ofzo in werking.
Heb je eerder vandaag al je eerste stop van de dag gehad...dan heb je pech.
Maar dan loopt de actie ook nog een dag langer door natuurlijk omdat hij dan pas halverwege onze dag eindigt.quote:Op zondag 25 december 2016 21:39 schreef Rabieluh het volgende:
Voor zover ik weet, je krijgt die incubator alleen als het je eerste stop van de dag is en dat mechanisme is pas sinds 2 uur ofzo in werking.
Heb je eerder vandaag al je eerste stop van de dag gehad...dan heb je pech.
Same here. Maar ik had vandaag al gedraaid, Ik ga na 12en even de deur uit.quote:Op zondag 25 december 2016 23:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Oplichters bij Niantic, ik wil mijn gratis incubator.
Ik hoop dat mijn poppetje nog richting een pokestop drift.quote:Op zondag 25 december 2016 23:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Same here. Maar ik had vandaag al gedraaid, Ik ga na 12en even de deur uit.
Het maakt niet zoveel uit of je 1 minuut over 12 of morgen rond de middag gaat hoor.quote:Op zondag 25 december 2016 23:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Same here. Maar ik had vandaag al gedraaid, Ik ga na 12en even de deur uit.
Ik laat niks aan het toeval over!quote:Op zondag 25 december 2016 23:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit of je 1 minuut over 12 of morgen rond de middag gaat hoor.
Tweede keer ook dat ik een dubbele kreeg, 5e in totaal. Ik gok dat het komt door de gps drift.quote:Op zondag 25 december 2016 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Cheater
[ afbeelding ]
Beloning voor het altijd eerlijk spelen.
Nog nuttelozerquote:Op maandag 26 december 2016 00:35 schreef Schanulleke het volgende:
Vanaf de 30ste nog andere boxen waar ook lures in komen. Nice.
Gps uitzetten.quote:Op maandag 26 december 2016 00:53 schreef Rabieluh het volgende:
8 keer opnieuw opstarten, kan nog niet spelen.
Wifi uitzetten.quote:Op maandag 26 december 2016 01:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die truuk werkt zelfs niet eens.
Ook niet, als dit morgen niet is opgelost maar de oude versie terugzetten. Toch vreemd dat ie 3 uur lang prima werkt en dan nu dit.quote:
Bij mij doet ie het meteen na een force close weerquote:Op maandag 26 december 2016 01:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook niet, als dit morgen niet is opgelost maar de oude versie terugzetten. Toch vreemd dat ie 3 uur lang prima werkt en dan nu dit.
Niantic wil graag dat je een goede nachtrust geniet.quote:Op maandag 26 december 2016 01:19 schreef Rabieluh het volgende:
Mob opnieuw opstarten helpt ook niet, dat is fijn zeg. Dan maar slapen.
Ze moeten er gewoon nuttige mormels en babies in doen.quote:Op maandag 26 december 2016 07:32 schreef Jaytje07 het volgende:
Het zou toch fijn zijn als ze Onix uit de 10km eggs halen. 2 10 km eggs sinds de start van het Event, 2 keer Onix...en ik had er al genoeg. Wel lvl 33 nu
Ik moet sinds de vorige update standaard twee keer opstarten, want de eerste keer loopt ie altijd vast.quote:Op maandag 26 december 2016 00:47 schreef Rabieluh het volgende:
Na de update moet ik pokego soms 5 keer opnieuw opstarten voor het normaal werkt...ik had er al over gelezen maar dit is wel kloteh.
Gisteren great balls moeten weggooien omdat ik last van volle zak hadquote:Op zondag 25 december 2016 22:35 schreef Molurus het volgende:
Ik heb chronisch ballen over eigenlijk... ik gooi regelmatig ballen weg om bagspace vrij te maken.
Jup, er wordt nog steeds enorm veel gespoofed.quote:Op maandag 26 december 2016 09:59 schreef Molurus het volgende:
Ik zie nog steeds regelmatig gyms waarin gevochten wordt terwijl er echt geen kip in de buurt is. Stelletje cheaters!
Ik moet ook telkens een minuutje wachten tot alles geladen lijkt...quote:Op maandag 26 december 2016 01:19 schreef Rabieluh het volgende:
Mob opnieuw opstarten helpt ook niet, dat is fijn zeg. Dan maar slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |