Nee alle 10 muntjes komen van dezelfde gym in Zoetermeer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
9 daarvan zijn Kralingen en Zandvoort zeker?
Woon jij in Zoetermeer?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee alle 10 muntjes komen van dezelfde gym in Zoetermeer.
Maar ik ben alweer uit die gym gegooid hoor.
Help hier liever mee met de oorlog tegen geel. Blauw is terrein aan het winnen in de buitenwijken, maar geel is onder leiding van ene EmieSteef (hoi, als je meeleest) nog flink aanwezig in de centralere wijken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee alle 10 muntjes komen van dezelfde gym in Zoetermeer.
Maar ik ben alweer uit die gym gegooid hoor.
Alsof we het niet weer gaan doen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:32 schreef Debsterr het volgende:
Naddekad, effe meet geneuzel eruit halen?
Dan zet er een nieuw voorstel in.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof we het niet weer gaan doen.
Sinds 3 weken jaquote:
Hier is het rood dat irritant bezig is... in Zandvoort was het ook geel die uiteindelijk alle 17 gyms hadden en ook bijna direct weer overnamen als blauw of rood een gym paktequote:Op zaterdag 24 december 2016 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Help hier liever mee met de oorlog tegen geel. Blauw is terrein aan het winnen in de buitenwijken, maar geel is onder leiding van ene EmieSteef (hoi, als je meeleest) nog flink aanwezig in de centralere wijken.
quote:Trainer,
We have received your report. Please note that we cannot discuss actions taken on other Trainers; therefore, you will only hear back from us if we need additional information from you to investigate the issue.
-NianticOps
25ste...quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het al begonnen? Woon naast een pokestop maar nog geen egg ding gekregen.
Vuile multiaccounterquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:52 schreef DaMart het volgende:
Een gym die al lange tijd level 10 was, was ineens level 9 met 49000 prestige... vreemd genoeg gebeurt het hier wel vaker dat die gym 1000 prestige onder level 10 is ineens... maar goed, nu sta ik ook weer eens in een level 10 gym.
Jup idd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vuile multiaccounter
Je zal wel iemand te slim af zijn geweest
Ik zat ook al te denken: misschien iemand uit de gym geband en dus eruit gegooid?quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vuile multiaccounter
Je zal wel iemand te slim af zijn geweest
Dat was gewoon de persoon voor wie dat plekje was vrijgemaaktquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken: misschien iemand uit de gym geband en dus eruit gegooid?
Maar er kwam wel iemand anders van team blauw aangelopen... die liet de vrije plek netjes aan mij omdat ik al bezig was.
Dat is niet mooi he. Gisteren had blauw ook een offensief gestart op het bedrijventerrein in Haarlem. Heb gisteren meteen alles terug gepakt, maar dat duurde niet lang. Vandaag nogmaals gedaan, nu gelukkig al wat langer blijven hangen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:01 schreef Rabieluh het volgende:
Na de kerst maar eens een grote schoonmaak houden in 't dorp, alle rode gyms weg.
Vakantie natuurlijk, ik heb ook wat verdachte zaken gezien, 2 spelers die ik totaal niet ken, een level 20 met 3 snorlax en een hoger level met zo'n regio pokemon, ik vind verdacht!quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is niet mooi he. Gisteren had blauw ook een offensief gestart op het bedrijventerrein in Haarlem. Heb gisteren meteen alles terug gepakt, maar dat duurde niet lang. Vandaag nogmaals gedaan, nu gelukkig al wat langer blijven hangen.
Er is ook een opleving van geel in de buurt. op zich wel aardig, dat alle drie de teams nu beter vertegenwoordigd zijn, maar ze blijven zich voornamelijk op gebied richten dat ik eigenlijk voor mezelf een beetje geclaimd had. Laat ze lekker blauw irriteren.
Lappie!!!quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:18 schreef Molurus het volgende:
Nou, daar is ie dan.. mijn droom-Lapras, helemaal max boost:
[ afbeelding ]
Candy wel zo goed als op, maar zal nog wel even duren voor ik level up ben.
1u.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:46 schreef Murmeli het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe laat dat event begint?
Komende nacht dus? Mooiiii!!quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1u.
Ik mag er toch wel veilig van uit gaan dat mijn 5 gyms nog wel overeind staan tot maandag hč?
Kerstavond ja?quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Komende nacht dus? Mooiiii!!
Edit: gyms zijn nu een stuk onzekerder denk ik. Ik zit al bij een paar erg laag. Dus daar lig ik binnenkort uit. Dinsdag even wat terugpakken
Heb je t over de gyms nu?quote:
Ja, en ik denk dat je gelijk hebt. Er is een level 10 geel neergehaald daarnetquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb je t over de gyms nu?
Geen idee hoe die vanavond gaan. Vanaf vanmiddag tot nu zijn de gyms waarop ik uitzicht heb vanaf de bank wel discoballen. Maar t zal verder misschien rustiger zijn.
Al gok ik dat de die hard PoGO spelers niet perse erg druk zijn met de kerstdagen.
Het Is afwachten
Hopelijk zit ik nog 2 dagen in ieder geval, dan heb ik weer muntjes voor een extra incubator
Vieze multiaccounterquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Eikels
Poliwag is thuis, mijn Rhydon op plek 2 is de volgende...
Hap!quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel eentje die 4 plekken vrijmaakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |