Nee alle 10 muntjes komen van dezelfde gym in Zoetermeer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
9 daarvan zijn Kralingen en Zandvoort zeker?
Woon jij in Zoetermeer?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee alle 10 muntjes komen van dezelfde gym in Zoetermeer.
Maar ik ben alweer uit die gym gegooid hoor.
Help hier liever mee met de oorlog tegen geel. Blauw is terrein aan het winnen in de buitenwijken, maar geel is onder leiding van ene EmieSteef (hoi, als je meeleest) nog flink aanwezig in de centralere wijken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee alle 10 muntjes komen van dezelfde gym in Zoetermeer.
Maar ik ben alweer uit die gym gegooid hoor.
Alsof we het niet weer gaan doen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:32 schreef Debsterr het volgende:
Naddekad, effe meet geneuzel eruit halen?
Dan zet er een nieuw voorstel in.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof we het niet weer gaan doen.
Sinds 3 weken jaquote:
Hier is het rood dat irritant bezig is... in Zandvoort was het ook geel die uiteindelijk alle 17 gyms hadden en ook bijna direct weer overnamen als blauw of rood een gym paktequote:Op zaterdag 24 december 2016 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Help hier liever mee met de oorlog tegen geel. Blauw is terrein aan het winnen in de buitenwijken, maar geel is onder leiding van ene EmieSteef (hoi, als je meeleest) nog flink aanwezig in de centralere wijken.
quote:Trainer,
We have received your report. Please note that we cannot discuss actions taken on other Trainers; therefore, you will only hear back from us if we need additional information from you to investigate the issue.
-NianticOps
25ste...quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het al begonnen? Woon naast een pokestop maar nog geen egg ding gekregen.
Vuile multiaccounterquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:52 schreef DaMart het volgende:
Een gym die al lange tijd level 10 was, was ineens level 9 met 49000 prestige... vreemd genoeg gebeurt het hier wel vaker dat die gym 1000 prestige onder level 10 is ineens... maar goed, nu sta ik ook weer eens in een level 10 gym.
Jup idd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vuile multiaccounter
Je zal wel iemand te slim af zijn geweest
Ik zat ook al te denken: misschien iemand uit de gym geband en dus eruit gegooid?quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vuile multiaccounter
Je zal wel iemand te slim af zijn geweest
Dat was gewoon de persoon voor wie dat plekje was vrijgemaaktquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken: misschien iemand uit de gym geband en dus eruit gegooid?
Maar er kwam wel iemand anders van team blauw aangelopen... die liet de vrije plek netjes aan mij omdat ik al bezig was.
Dat is niet mooi he. Gisteren had blauw ook een offensief gestart op het bedrijventerrein in Haarlem. Heb gisteren meteen alles terug gepakt, maar dat duurde niet lang. Vandaag nogmaals gedaan, nu gelukkig al wat langer blijven hangen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:01 schreef Rabieluh het volgende:
Na de kerst maar eens een grote schoonmaak houden in 't dorp, alle rode gyms weg.
Vakantie natuurlijk, ik heb ook wat verdachte zaken gezien, 2 spelers die ik totaal niet ken, een level 20 met 3 snorlax en een hoger level met zo'n regio pokemon, ik vind verdacht!quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is niet mooi he. Gisteren had blauw ook een offensief gestart op het bedrijventerrein in Haarlem. Heb gisteren meteen alles terug gepakt, maar dat duurde niet lang. Vandaag nogmaals gedaan, nu gelukkig al wat langer blijven hangen.
Er is ook een opleving van geel in de buurt. op zich wel aardig, dat alle drie de teams nu beter vertegenwoordigd zijn, maar ze blijven zich voornamelijk op gebied richten dat ik eigenlijk voor mezelf een beetje geclaimd had. Laat ze lekker blauw irriteren.
Lappie!!!quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:18 schreef Molurus het volgende:
Nou, daar is ie dan.. mijn droom-Lapras, helemaal max boost:
[ afbeelding ]
Candy wel zo goed als op, maar zal nog wel even duren voor ik level up ben.
1u.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:46 schreef Murmeli het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe laat dat event begint?
Komende nacht dus? Mooiiii!!quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1u.
Ik mag er toch wel veilig van uit gaan dat mijn 5 gyms nog wel overeind staan tot maandag hč?
Kerstavond ja?quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Komende nacht dus? Mooiiii!!
Edit: gyms zijn nu een stuk onzekerder denk ik. Ik zit al bij een paar erg laag. Dus daar lig ik binnenkort uit. Dinsdag even wat terugpakken
Heb je t over de gyms nu?quote:
Ja, en ik denk dat je gelijk hebt. Er is een level 10 geel neergehaald daarnetquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb je t over de gyms nu?
Geen idee hoe die vanavond gaan. Vanaf vanmiddag tot nu zijn de gyms waarop ik uitzicht heb vanaf de bank wel discoballen. Maar t zal verder misschien rustiger zijn.
Al gok ik dat de die hard PoGO spelers niet perse erg druk zijn met de kerstdagen.
Het Is afwachten
Hopelijk zit ik nog 2 dagen in ieder geval, dan heb ik weer muntjes voor een extra incubator
Vieze multiaccounterquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Eikels
Poliwag is thuis, mijn Rhydon op plek 2 is de volgende...
Hap!quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel eentje die 4 plekken vrijmaakte.
Mijn Muk is een wonder maar heeft Poison Jab en Dark Pulse.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:32 schreef Murmeli het volgende:
Oja, wat zouden jullie doen? Een grimer van 600zoveel evolueren die een hogere iv heeft (geen wonder maar die eronder) of een in de 800 met 'above average'?
Ik vraag me af of er überhaupt grimers bestaan die een wonder zijn
Ah dus ze bestaan wel!quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Mijn Muk is een wonder maar heeft Poison Jab en Dark Pulse.
Altijd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sinds wanneer is Candy lopen met raichu maar 1 km?
Aha oké, heb zelf genoeg Candy maar mijn zoontje vertelde het vanmiddag en ik dacht dat 3 km het laagste wasquote:
Vandaag nog een level 5 gym van rood veroverd. Er zaten 3 Weedle in.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:01 schreef Rabieluh het volgende:
Na de kerst maar eens een grote schoonmaak houden in 't dorp, alle rode gyms weg.
Walgelijk gedrag! Dat van die weedles dan he.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag nog een level 5 gym van rood veroverd. Er zaten 3 Weedle in.
Ik gooi al mn pokemon met above average en eronder weg. Ik wacht gwn met evolueren tot ik een wonder heb met acceptabele cp.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:32 schreef Murmeli het volgende:
Oja, wat zouden jullie doen? Een grimer van 600zoveel evolueren die een hogere iv heeft (geen wonder maar die eronder) of een in de 800 met 'above average'?
Ik vraag me af of er überhaupt grimers bestaan die een wonder zijn
dat soort grappen kan ik wel waarderen, net als die kerstgym die hier eerder voorbij kwamquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:37 schreef DaMart het volgende:
Een van de gyms hierachter heeft alleen maar Ditto's.
Ik zie alleen Squirtles. Niks bijzonders dus.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:36 schreef DaMart het volgende:
Zou het event al begonnen zijn? Zie ineens een Charmander op de nearby.
Daarom kon ik het ook niet laten om die niet te veroveren. Ben de gym intussen wel alweer kwijt, maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag! Dat van die weedles dan he.
Ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat soort grappen kan ik wel waarderen, net als die kerstgym die hier eerder voorbij kwam
O wacht, die starters is ook pas vanaf 30 decemberquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie alleen Squirtles. Niks bijzonders dus.
1:00quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand enig idee hoe laat het evenement morgen begint? Ik zag 's morgens staan, maar is dat PST morgen?
Ah vandaar dat er niks interessant gebeurde tijdens mijn wandelingetje net...quote:
Mik er een kerstraichu bij, sta je bovenaanquote:Op zondag 25 december 2016 01:11 schreef SiGNe het volgende:
Grappig.. rode gym met 5 kerst pikachu's erin![]()
Al zal die niet lang stand houden, hoogste cp is 307
Dat heb ik gisteren ook maar niet gedaan en mijn oude eieren weg gewerkt. Wilde even rondje lopen nu, maar dus even wachten nog...quote:Op zondag 25 december 2016 09:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik baal er wel van. Gister de hele dag geen stops gedraaid omdat ik eitjes van tijdens t event wilde. Vanmorgen meteen pats een 2k mei erbij. Gelukkig is die ook relatief snel weer weg.
Nice, Aerodactyl is zulks een vette pokeman.quote:Op zondag 25 december 2016 10:04 schreef realbase het volgende:
Ik heb m'n kerstcadeau!!!!! Aerodactyl is binnen
Die is vet!quote:Op zondag 25 december 2016 10:23 schreef eleusis het volgende:
Overigens, deze trui gekregen
Zo makkelijk met cadeaus he, deze hobby![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 december 2016 10:23 schreef eleusis het volgende:
Overigens, deze trui gekregen
Zo makkelijk met cadeaus he, deze hobby![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ben er blij mee. Heb nu alle gen 1 pokemon (die je hier kunt vangen). In feb naar india, hoop farfetchd te vangen daarquote:Op zondag 25 december 2016 10:21 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nice, Aerodactyl is zulks een vette pokeman.
Heb ook weer een 10km ei ontvangen van onze lieve heer![]()
Ze hebben iets gedaan met snelheid hoor. Ik kreeg nooit eier-afstand op de fiets, maar nu wel... Fijn want ik doe vaak mijn pokestop ronde op de fiets
Ik had vanmorgen nog 12 pokémon assigned. Ongekende luxe. Hoef er zo ook maar één terug te pakken. Plus twee voor straf, zodat ze hun plaats weer leren.quote:Op zondag 25 december 2016 10:09 schreef Nattekat het volgende:
40 muntjes
De gyms hebben kerstnacht overleefd.
Ik begin te merken dat afstraffen enorm helptquote:Op zondag 25 december 2016 10:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen nog 12 pokémon assigned. Ongekende luxe. Hoef er zo ook maar één terug te pakken. Plus twee voor straf, zodat ze hun plaats weer leren.
Wat?quote:Op zondag 25 december 2016 10:41 schreef nikky het volgende:
Ik heb vaak wanneer ik dodge het scherm voor pokemon wisselen tevoorschijn komt. Dodgen is geen optie dus
Hoequote:Op zondag 25 december 2016 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin te merken dat afstraffen enorm helpt
Hier zijn twee gyms die altijd geel/blauw wisselden. Sinds ik personen die één van de twee slopen direct afstraf door die gym en alle anderen waar ze in staan over te nemen, is blauw het dominante team geworden.
[..]
Wat?
Heb ik ook wel eens. Dan moet je je vinger hoger op je telefoon plaatsen tijdens het dodgen.quote:Op zondag 25 december 2016 10:41 schreef nikky het volgende:
Ik heb vaak wanneer ik dodge het scherm voor pokemon wisselen tevoorschijn komt. Dodgen is geen optie dus
Bovenin zeg maar? Ik zal het eens proberen.quote:Op zondag 25 december 2016 10:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Dan moet je je vinger hoger op je telefoon plaatsen tijdens het dodgen.
Er stond ook dat het kerstochtend 25-dec in zou gaan, de ochtend is nu pas (dus geen nacht 1.00u). Met de vertraging in regio's (tijd) kan het dus later zijn dan we gewend zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inmiddels 25 DEC nog geen egg incubator gezien.
Van links naar rechts swypenquote:Op zondag 25 december 2016 10:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Hoe?
Als ik dodge in een gevecht, dan komt elke keer de optie naar voren om van pokemon te wisselen. Heel irritant. Ik leert er elke keer op om niet in de buurt van de knop te komen, maar helpt niets. Ondertussen wordt m'n pokemon gesloopt.
Ja, nog afgezien van het psychologische effect zullen ze gewoon weer tijd kwijt zijn aan die andere gyms, waardoor ze aan 'jouw' gym niet meer toekomen.quote:Op zondag 25 december 2016 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin te merken dat afstraffen enorm helpt
Hier zijn twee gyms die altijd geel/blauw wisselden. Sinds ik personen die één van de twee slopen direct afstraf door die gym en alle anderen waar ze in staan over te nemen, is blauw het dominante team geworden.
[..]
Wat?
Dat hielp helaas niet. En zo'n kleine telefoon heb ik niet, net zo min dat ik grote vingers hebquote:Op zondag 25 december 2016 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van links naar rechts swypen
Tenzij je linkshandig bent ook een veel natuurlijkere beweging.
Zelfs als ik bewust naar de knop veeg, verschijnt dat scherm niet. Ik moet er echt op drukken.quote:Op zondag 25 december 2016 10:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat hielp helaas niet. En zo'n kleine telefoon heb ik niet, net zo min dat ik grote vingers heb.
Ik zal de andere tip eens toepassen.
Wordt zo lullig als de grootste speler uit de omgeving één van de twee pakt. Die gast staat in minimaal 2 lvl10 gyms bovenaanquote:Op zondag 25 december 2016 10:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, nog afgezien van het psychologische effect zullen ze gewoon weer tijd kwijt zijn aan die andere gyms, waardoor ze aan 'jouw' gym niet meer toekomen.
Hier helaas niet. Ik ben er nmk bewust van en ontwijk het.quote:Op zondag 25 december 2016 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs als ik bewust naar de knop veeg, verschijnt dat scherm niet. Ik moet er echt op drukken.
Weg met geel!quote:Op zondag 25 december 2016 11:38 schreef Molurus het volgende:
Zo, 3 gele gyms gesloopt (waarvan 1 level 9), en 6 gyms gecasht. (3 Kralingen.)
Merry Christmas, geel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |