Twee dichtgeslagen ogen lijkt me anders geen pretje.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ook niet toen je iemand zijn werkgever ging mailen?
ik ookquote:
Is hij in elkaar geslagen daardoor?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Twee dichtgeslagen ogen lijkt me anders geen pretje.
Denk het niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is hij in elkaar geslagen daardoor?
lekker voor je a bezemquote:Op donderdag 15 december 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
ice tea over mijn laptop heen gegooid
Ik verafschuw geweld, maar je kunt de verkeerde treffen met zulke geintjes.quote:
Als ik jou was, dan zou ik een beetje op mijn taalgebruik letten. Idiootquote:Op donderdag 15 december 2016 17:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe eens fucking normaal joh debiel, tegen wie denk je dat je het hebt
pfffquote:Op donderdag 15 december 2016 17:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verafschuw geweld, maar je kunt de verkeerde treffen met zulke geintjes.
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik een beetje op mijn taalgebruik letten. Idioot
HOE DURF JE IEMAND UIT TE SCHELDEN ALS MOD????quote:Op donderdag 15 december 2016 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan gebeuren TARDIS. Ik zou ook zenuwachtig worden wanneer sof iets tegen mij zegtquote:Op donderdag 15 december 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
ice tea over mijn laptop heen gegooid
BETER DAN IEMAND UITSCHELDEN VOOR MODquote:Op donderdag 15 december 2016 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
HOE DURF JE IEMAND UIT TE SCHELDEN ALS MOD????
HOE MOET IK JE DAN NOEMEN?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
BETER DAN IEMAND UITSCHELDEN VOOR MOD
HOE DURF JE IEMAND UIT TE SCHELDEN ALS JAWEENIE????quote:
Ik heb in mijn broek geplast van angst.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
BLAUWE GESPOT ALLEMAAL ONDERDUIKEN
Ik weet nu een goede kerstcadeau voor jequote:Op donderdag 15 december 2016 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb in mijn broek geplast van angst.
Luiers?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet nu een goede kerstcadeau voor je
kloptquote:Op donderdag 15 december 2016 17:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ok
ik begreep dat tardis. je nog even onder vier ogen wilde spreken
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ren straks naar de brievenbus, zal er zaterdag wel zijn.
Lol gayquote:
Wie zijn moederquote:
neequote:
YNG is dicht?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:39 schreef xcachet het volgende:
En Fylax blijft gewoon mod ondanks dat er geen forum meer is voor hem om te modden?
ik vind haar niet zo aantrekkelijkquote:
Dat geeft niet. Ik wel. Op een beetje vieze manier. Maar dat is haar stylo natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind haar niet zo aantrekkelijk
dat je een debiele naam hebt bedacht voor je kloonquote:
Die houdt ook wel van lekker likkenquote:
je bent zelf debielquote:Op donderdag 15 december 2016 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dat je een debiele naam hebt bedacht voor je kloon
noem mijn geen sukkelquote:Op donderdag 15 december 2016 17:45 schreef GespierdeBaas het volgende:
[..]
je bent zelf debiel
skkltje
Klopt, hoezo?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit gedronken?
Kom in de buurt van mijn meisje en ik verbouw je tot je eruit ziet als Unites.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:45 schreef GespierdeBaas het volgende:
[..]
je bent zelf debiel
skkltje
He Pens!quote:Op donderdag 15 december 2016 17:45 schreef GespierdeBaas het volgende:
[..]
je bent zelf debiel
skkltje
stoerquote:Op donderdag 15 december 2016 17:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom in de buurt van mijn meisje en ik verbouw je tot je eruit ziet als Unites.
google opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
google opTrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
google opbahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Echt hequote:Op donderdag 15 december 2016 17:51 schreef GespierdeBaas het volgende:
[..]
een andere kk piloot noemde mij hans in een berichtje
ik heet niet hans en braddie
Echt vermaakt moet ik zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zag dat je weer lekker zat te stoken in feedback. Was zeker een leuk middagje voor je
wie gaat met wiequote:Op donderdag 15 december 2016 18:00 schreef HPLC het volgende:
Jongens, het neuken begint om 18:30 uur
Echt he, alsof hansen gespierd zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 17:51 schreef GespierdeBaas het volgende:
[..]
nou jij niet in elk gevalquote:Op donderdag 15 december 2016 18:00 schreef Hans het volgende:
[..]
Echt he, alsof hansen gespierd zijn
Doe eens normaal en rustig joh zeekomkommer.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat staat er toch, halfgebakken oliebol
Oh zoquote:
IK KOM GVD nu NAAR JE TOEquote:Op donderdag 15 december 2016 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe eens normaal en rustig joh zeekomkommer.
[..]
Oh zothnx
Is het echt zo moeilijk om dat 'kk' achterwege te laten?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:51 schreef GespierdeBaas het volgende:
[..]
Zijn kleine k's, dat magquote:Op donderdag 15 december 2016 18:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om dat 'kk' achterwege te laten?
klinkt goedquote:Op donderdag 15 december 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Cannabis, nieuwe serie op Netflix. Niceeee
Wanneer een enorme lading marihuana wordt gestolen, heeft dit gevolgen voor alle betrokkenen bij de drugshandel tussen Marokko en Europa.quote:
o klinkt vetquote:Op donderdag 15 december 2016 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wanneer een enorme lading marihuana wordt gestolen, heeft dit gevolgen voor alle betrokkenen bij de drugshandel tussen Marokko en Europa.
psychedelica duck yeahquote:Op donderdag 15 december 2016 18:16 schreef Trollscience het volgende:
huh wtf ik zat op eerste pagina net en er waren geen andere posts fucking hackers
kut marokkanenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wanneer een enorme lading marihuana wordt gestolen, heeft dit gevolgen voor alle betrokkenen bij de drugshandel tussen Marokko en Europa.
maar als je dronken bent wel weer alles en iedereen gaan uitscheldenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima reden om te stoppen met blowen omdat een groot gedeelte van de handel in handen is van Marokkanen.quote:
Je wist zeker wat om 18:30 ging beginnen?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZIN IN HPLCRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je wist zeker wat om 18:30 ging beginnen?
Ja echt vreselijke dingen zeg ik dan.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
maar als je dronken bent wel weer alles en iedereen gaan uitschelden
Oh geen erge dingen, ja dan maakt schelden niets uit.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja echt vreselijke dingen zeg ik dan.
dit zie ik dagelijks:quote:Op donderdag 15 december 2016 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
volgens mij was je familiedag wel lachen of nie
met die nieuwe Nederlandse wet is kweken ook weer een stuk moeilijker geworden volgens mijquote:Op donderdag 15 december 2016 18:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima reden om te stoppen met blowen omdat een groot gedeelte van de handel in handen is van Marokkanen.
Je kunt het ook zelf gaan kweken natuurlijk.
Heb net gegeten maar wil wel een cappuccino voor je maken ofzoquote:
wrmquote:
uhm over wie heb je hetquote:Op donderdag 15 december 2016 18:37 schreef wickedmen het volgende:
Post dat lelijke mokkel nou nog steeds?
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 18:00 schreef HPLC het volgende:
Jongens, het neuken begint om 18:30 uur
Wie gaan neuken danquote:
Nicequote:
Is hij toch voor zijn collega gegaan?quote:
Ja het zijn altijd de theedoeken die het zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is hij toch voor zijn collega gegaan?
molly cyrusquote:Op donderdag 15 december 2016 18:44 schreef kdricklamar het volgende:
Heb stiekem zin om 1e keer om molly te gebruiken![]()
Wat is molly?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:44 schreef kdricklamar het volgende:
Heb stiekem zin om 1e keer om molly te gebruiken![]()
Nicequote:
hahahah wtf johquote:
Ik loop na het werk nooit met een broek rondquote:Op donderdag 15 december 2016 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
We lopen wel beetje achter op schema dus trek je broek maar uit
Doe normaal je hebt mij alquote:Op donderdag 15 december 2016 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
We lopen wel beetje achter op schema dus trek je broek maar uit
Wat is sexten?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:48 schreef kdricklamar het volgende:
Altijd als ik hier ben zijn jullie aan het sexten tf guys
Jij mag ook mee doen hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:48 schreef kdricklamar het volgende:
Anders gaan wij gewoon neukenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:47 schreef HPLC het volgende:
O, JD is me voor. Nou dan ga ik wel met Noel
Lekker. Ik heb het nog nooit met een besneden man gedaanquote:Op donderdag 15 december 2016 18:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Anders gaan wij gewoon neuken
Wist niet dat wij exclusief waren, sryquote:
Al die praatjes maar ze vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 15 december 2016 18:48 schreef kdricklamar het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al die praatjes maar ze vullen geen gaatjes
Wanneer wordt jouw gaatje gevuldquote:
Geen idee nogquote:Op donderdag 15 december 2016 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer wordt jouw gaatje gevuld
Echt hequote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vlm vul jij helemaal niksquote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
wat is hier nou weer grappig aanquote:
Echt hequote:Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is hier nou weer grappig aan
Mis je niks aan.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb het nog nooit met een besneden man gedaan
Haha Niels neemt aanstoot aan twee letters.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Weenie, maar hoop dat nog wel ff duurt want zit nu m'n laatste beetje bitterkoekjespudding te etenquote:
Het kwam op mij ironisch overquote:Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is hier nou weer grappig aan
Me jellyquote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, maar hoop dat nog wel ff duurt want zit nu m'n laatste beetje bitterkoekjespudding te eten
Nog nooit gegeten, is het lekker?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, maar hoop dat nog wel ff duurt want zit nu m'n laatste beetje bitterkoekjespudding te eten
Mijn maagje meerdere keren per dag met lekker eten.quote:
Je houdt wel van eten merk ik zoquote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Once you go besneden you never go terugquote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb het nog nooit met een besneden man gedaan
Bedankt Hansquote:
Nu is het al te laat sorryquote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist niet dat wij exclusief waren, sry
Jawel maar heb achteraf wel spijt dat ik geen brownie heb genomenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten, is het lekker?
Geeft niet, ben niet boosquote:
kom maar bij mijquote:
Nicequote:
Zo ben ikquote:
echtquote:
Klopt toch als je kijkt naar de openingstijden van shoarmazaken?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:56 schreef Chai het volgende:
In mijn sportschool is het doordeweeks tussen 3 en 5 meestal Turkentijd. Vraag me af hoe dat komt.
Zijn die tussen 3 en 5 gesloten danquote:Op donderdag 15 december 2016 19:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Klopt toch als je kijkt naar de openingstijden van shoarmazaken?
Ik verwacht van wel, weet het niet zeker want kom er al jaren niet meer omdat ik alles boycot wat Turks is.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Zijn die tussen 3 en 5 gesloten dan
Ook tulpen?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel, weet het niet zeker want kom er al jaren niet meer omdat ik alles boycot wat Turks is.
Kan me niet herinneren dat ik ooit tulpen heb gekocht.quote:
De shoarmatent bij mij om de hoek gaat meestal om 3 uur pas openquote:Op donderdag 15 december 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel, weet het niet zeker want kom er al jaren niet meer omdat ik alles boycot wat Turks is.
Mag ik vragen waaromquote:Op donderdag 15 december 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:
Leuk nummer jaquote:
zegt de wielrenner met z'n geschoren benenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef HPLC het volgende:
haha van die beta's die haten op voetbal
Je bent wel beetje ongeduldigquote:
niet gelezenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zegt de wielrenner met z'n geschoren benen
wat een leuke sig heb jequote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent wel beetje ongeduldig
Oh de mijne is van Wham!quote:
Everything she wants, zat ook in GTA Vquote:
Ik vind het wel mooi geweest. Blijken mijns inziens geen verrijking van onze maatschappij. Ik vind het er te veel ook. Complete Turkse wijken in R'dam.quote:
is me nog niet opgevallen in gta 5quote:Op donderdag 15 december 2016 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Everything she wants, zat ook in GTA V
Beetje racistisch dit.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi geweest. Blijken mijns inziens geen verrijking van onze maatschappij. Ik vind het er te veel ook. Complete Turkse wijken in R'dam.
Bedanktquote:
Het was het eerste wat me opviel, zo'n foute plaat kan je toch niet missen?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is me nog niet opgevallen in gta 5
ken dat nummer ook niet zo heel goed hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 19:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was het eerste wat me opviel, zo'n foute plaat kan je toch niet missen?
quote:Op donderdag 15 december 2016 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ken dat nummer ook niet zo heel goed hoor
Niemand is perfectquote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent wel beetje ongeduldig
Ik ookquote:Op donderdag 15 december 2016 18:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn maagje meerdere keren per dag met lekker eten.
george michael zat toch ook in wham?quote:
Echt hequote:Op donderdag 15 december 2016 19:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi geweest. Blijken mijns inziens geen verrijking van onze maatschappij. Ik vind het er te veel ook. Complete Turkse wijken in R'dam.
Ja, voor z'n solo-carrierequote:Op donderdag 15 december 2016 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
george michael zat toch ook in wham?
Welke wedstrijden ga je kijken vanavond?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef HPLC het volgende:
haha van die beta's die haten op voetbal
Geert gaat schoon schip maken met zequote:Op donderdag 15 december 2016 19:23 schreef HPLC het volgende:
Fortuyn had de oplossing, maar die werd helaas door links de mond gesnoerd.
Pet Shop Boys!quote:
Echt een uitspraak die een andere user zou postenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:23 schreef HPLC het volgende:
Fortuyn had de oplossing, maar die werd helaas door links de mond gesnoerd.
Kan je mening alsnog wel racistisch zijnquote:
oeeh heet die zoquote:Op donderdag 15 december 2016 19:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pet Shop Boys!![]()
Hall & Oates - Adult education is ook een parel
Dit denkt iedereen, maar links maakt ons monddoodquote:Op donderdag 15 december 2016 19:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Echt een uitspraak die een andere user zou posten
Als het Belgen zijn, dan zie ik het probleem nietquote:
Ik wel. Moeten we zo meteen nog verplicht friet zeggenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het Belgen zijn, dan zie ik het probleem niet
Nee hoor. Ik zeg toch niet dat alle Turken kut zijn? Ik vind ze gewoon geen positieve bijdrage leveren aan onze maatschappij.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je mening alsnog wel racistisch zijn
Het is ook friet.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wel. Moeten we zo meteen nog verplicht friet zeggen
http://forum.fok.nl/user/active/329463quote:
Geen zin meer in HPVVLCquote:Op donderdag 15 december 2016 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/329463
Zo, hier wat linkns
Nu je het zegt! Alle Brabos terug naar België!!!!quote:Op donderdag 15 december 2016 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wel. Moeten we zo meteen nog verplicht friet zeggen
Niels pls je zet jezelf elke dag voor lul. Je bent een vrouwonvriendelijke racistische kneus met rare hobby's en omgangsnormen. Moet je zelf weten maar draai er niet omheen.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zeg toch niet dat alle Turken kut zijn? Ik vind ze gewoon geen positieve bijdrage leveren aan onze maatschappij.
Maar daar zitten we al... Brabant is Belgisch.. we zijn geannexeerd door Holland.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Alle Brabos terug naar België!!!!
Tijd voor bierquote:Op donderdag 15 december 2016 19:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niels pls je zet jezelf elke dag voor lul. Je bent een vrouwonvriendelijke racistische kneus met rare hobby's en omgangsnormen. Moet je zelf weten maar draai er niet omheen.
ga skatenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zeg toch niet dat alle Turken kut zijn? Ik vind ze gewoon geen positieve bijdrage leveren aan onze maatschappij.
Leopold II is het met je eensquote:Op donderdag 15 december 2016 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar daar zitten we al... Brabant is Belgisch.. we zijn geannexeerd door Holland.
je bent zelf jammerquote:Op donderdag 15 december 2016 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een haat weer Toto... jammer dit.
ik heb dat lijstje gevonden waar je het over hadquote:
Poelewoepiestroepiekoekiepoekiewoekie toch...quote:Op donderdag 15 december 2016 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA NOU, IK OOK NIET MEER IN MEZELF
Jij stelt dat en dat klopt niet. Het is alleen maar jouw mening hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niels pls je zet jezelf elke dag voor lul. Je bent een vrouwonvriendelijke racistische kneus met rare hobby's en omgangsnormen. Moet je zelf weten maar draai er niet omheen.
En dat het niet klopt is dan weer alleen maar jouw mening en zo is de cirkel weer rond.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij stelt dat en dat klopt niet. Het is alleen maar jouw mening hoor.
Ben sws liefhebber van de 80's.quote:
Waarom probeer je mijn eerdere reactie aan jou monddood te maken?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit denkt iedereen, maar links maakt ons monddood
80squote:Op donderdag 15 december 2016 19:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben sws liefhebber van de 80's.
GTA VC had de beste soundtrack
quote:Op donderdag 15 december 2016 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dat lijstje gevonden waar je het over had
madquote:Op donderdag 15 december 2016 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja, je bent zelf jammer.
Wel ja, wijk maar even van het onderwerp af.quote:
Ventje? Hoe lang ben jij?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZEKER MAD... IK KOM NAAR JE TOE VENTJE
quote:Op donderdag 15 december 2016 19:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel ja, wijk maar even van het onderwerp af.
Geef dan 'ns één positieve bijdrage van Turken in Nederland? Shoarma grillen kunnen we zelf ook hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |