Doe eens normaal en rustig joh zeekomkommer.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat staat er toch, halfgebakken oliebol
Oh zoquote:
IK KOM GVD nu NAAR JE TOEquote:Op donderdag 15 december 2016 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe eens normaal en rustig joh zeekomkommer.
[..]
Oh zothnx
Is het echt zo moeilijk om dat 'kk' achterwege te laten?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:51 schreef GespierdeBaas het volgende:
[..]
een andere kk piloot noemde mij hans in een berichtje
ik heet niet hans en braddie
Zijn kleine k's, dat magquote:Op donderdag 15 december 2016 18:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om dat 'kk' achterwege te laten?
klinkt goedquote:Op donderdag 15 december 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Cannabis, nieuwe serie op Netflix. Niceeee
Wanneer een enorme lading marihuana wordt gestolen, heeft dit gevolgen voor alle betrokkenen bij de drugshandel tussen Marokko en Europa.quote:
o klinkt vetquote:Op donderdag 15 december 2016 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wanneer een enorme lading marihuana wordt gestolen, heeft dit gevolgen voor alle betrokkenen bij de drugshandel tussen Marokko en Europa.
psychedelica duck yeahquote:Op donderdag 15 december 2016 18:16 schreef Trollscience het volgende:
huh wtf ik zat op eerste pagina net en er waren geen andere posts fucking hackers
kut marokkanenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wanneer een enorme lading marihuana wordt gestolen, heeft dit gevolgen voor alle betrokkenen bij de drugshandel tussen Marokko en Europa.
maar als je dronken bent wel weer alles en iedereen gaan uitscheldenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om dat 'kk' achterwege te laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |