Twee dichtgeslagen ogen lijkt me anders geen pretje.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ook niet toen je iemand zijn werkgever ging mailen?
ik ookquote:
Is hij in elkaar geslagen daardoor?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Twee dichtgeslagen ogen lijkt me anders geen pretje.
Denk het niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is hij in elkaar geslagen daardoor?
lekker voor je a bezemquote:Op donderdag 15 december 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
ice tea over mijn laptop heen gegooid
Ik verafschuw geweld, maar je kunt de verkeerde treffen met zulke geintjes.quote:
Als ik jou was, dan zou ik een beetje op mijn taalgebruik letten. Idiootquote:Op donderdag 15 december 2016 17:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe eens fucking normaal joh debiel, tegen wie denk je dat je het hebt
pfffquote:Op donderdag 15 december 2016 17:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verafschuw geweld, maar je kunt de verkeerde treffen met zulke geintjes.
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik een beetje op mijn taalgebruik letten. Idioot
HOE DURF JE IEMAND UIT TE SCHELDEN ALS MOD????quote:Op donderdag 15 december 2016 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan gebeuren TARDIS. Ik zou ook zenuwachtig worden wanneer sof iets tegen mij zegtquote:Op donderdag 15 december 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
ice tea over mijn laptop heen gegooid
BETER DAN IEMAND UITSCHELDEN VOOR MODquote:Op donderdag 15 december 2016 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
HOE DURF JE IEMAND UIT TE SCHELDEN ALS MOD????
HOE MOET IK JE DAN NOEMEN?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
BETER DAN IEMAND UITSCHELDEN VOOR MOD
HOE DURF JE IEMAND UIT TE SCHELDEN ALS JAWEENIE????quote:
Ik heb in mijn broek geplast van angst.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
BLAUWE GESPOT ALLEMAAL ONDERDUIKEN
Ik weet nu een goede kerstcadeau voor jequote:Op donderdag 15 december 2016 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb in mijn broek geplast van angst.
Luiers?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet nu een goede kerstcadeau voor je
kloptquote:Op donderdag 15 december 2016 17:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ok
ik begreep dat tardis. je nog even onder vier ogen wilde spreken
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ren straks naar de brievenbus, zal er zaterdag wel zijn.
Lol gayquote:
Wie zijn moederquote:
neequote:
YNG is dicht?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:39 schreef xcachet het volgende:
En Fylax blijft gewoon mod ondanks dat er geen forum meer is voor hem om te modden?
ik vind haar niet zo aantrekkelijkquote:
Dat geeft niet. Ik wel. Op een beetje vieze manier. Maar dat is haar stylo natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind haar niet zo aantrekkelijk
dat je een debiele naam hebt bedacht voor je kloonquote:
Die houdt ook wel van lekker likkenquote:
je bent zelf debielquote:Op donderdag 15 december 2016 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dat je een debiele naam hebt bedacht voor je kloon
noem mijn geen sukkelquote:Op donderdag 15 december 2016 17:45 schreef GespierdeBaas het volgende:
[..]
je bent zelf debiel
skkltje
Klopt, hoezo?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit gedronken?
Kom in de buurt van mijn meisje en ik verbouw je tot je eruit ziet als Unites.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:45 schreef GespierdeBaas het volgende:
[..]
je bent zelf debiel
skkltje
He Pens!quote:Op donderdag 15 december 2016 17:45 schreef GespierdeBaas het volgende:
[..]
je bent zelf debiel
skkltje
stoerquote:Op donderdag 15 december 2016 17:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom in de buurt van mijn meisje en ik verbouw je tot je eruit ziet als Unites.
google opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
google opTrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
google opbahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Echt hequote:Op donderdag 15 december 2016 17:51 schreef GespierdeBaas het volgende:
[..]
een andere kk piloot noemde mij hans in een berichtje
ik heet niet hans en braddie
Echt vermaakt moet ik zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zag dat je weer lekker zat te stoken in feedback. Was zeker een leuk middagje voor je
wie gaat met wiequote:Op donderdag 15 december 2016 18:00 schreef HPLC het volgende:
Jongens, het neuken begint om 18:30 uur
Echt he, alsof hansen gespierd zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 17:51 schreef GespierdeBaas het volgende:
[..]
een andere kk piloot noemde mij hans in een berichtje
ik heet niet hans en braddie
nou jij niet in elk gevalquote:Op donderdag 15 december 2016 18:00 schreef Hans het volgende:
[..]
Echt he, alsof hansen gespierd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |