Twee dichtgeslagen ogen lijkt me anders geen pretje.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ook niet toen je iemand zijn werkgever ging mailen?
ik ookquote:
Is hij in elkaar geslagen daardoor?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Twee dichtgeslagen ogen lijkt me anders geen pretje.
Denk het niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is hij in elkaar geslagen daardoor?
lekker voor je a bezemquote:Op donderdag 15 december 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
ice tea over mijn laptop heen gegooid
Ik verafschuw geweld, maar je kunt de verkeerde treffen met zulke geintjes.quote:
Als ik jou was, dan zou ik een beetje op mijn taalgebruik letten. Idiootquote:Op donderdag 15 december 2016 17:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe eens fucking normaal joh debiel, tegen wie denk je dat je het hebt
pfffquote:Op donderdag 15 december 2016 17:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verafschuw geweld, maar je kunt de verkeerde treffen met zulke geintjes.
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik een beetje op mijn taalgebruik letten. Idioot
HOE DURF JE IEMAND UIT TE SCHELDEN ALS MOD????quote:Op donderdag 15 december 2016 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan gebeuren TARDIS. Ik zou ook zenuwachtig worden wanneer sof iets tegen mij zegtquote:Op donderdag 15 december 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
ice tea over mijn laptop heen gegooid
BETER DAN IEMAND UITSCHELDEN VOOR MODquote:Op donderdag 15 december 2016 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
HOE DURF JE IEMAND UIT TE SCHELDEN ALS MOD????
HOE MOET IK JE DAN NOEMEN?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
BETER DAN IEMAND UITSCHELDEN VOOR MOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |