Doe eens normaal en rustig joh zeekomkommer.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat staat er toch, halfgebakken oliebol
Oh zoquote:
IK KOM GVD nu NAAR JE TOEquote:Op donderdag 15 december 2016 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe eens normaal en rustig joh zeekomkommer.
[..]
Oh zothnx
Is het echt zo moeilijk om dat 'kk' achterwege te laten?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:51 schreef GespierdeBaas het volgende:
[..]
een andere kk piloot noemde mij hans in een berichtje
ik heet niet hans en braddie
Zijn kleine k's, dat magquote:Op donderdag 15 december 2016 18:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om dat 'kk' achterwege te laten?
klinkt goedquote:Op donderdag 15 december 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Cannabis, nieuwe serie op Netflix. Niceeee
Wanneer een enorme lading marihuana wordt gestolen, heeft dit gevolgen voor alle betrokkenen bij de drugshandel tussen Marokko en Europa.quote:
o klinkt vetquote:Op donderdag 15 december 2016 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wanneer een enorme lading marihuana wordt gestolen, heeft dit gevolgen voor alle betrokkenen bij de drugshandel tussen Marokko en Europa.
psychedelica duck yeahquote:Op donderdag 15 december 2016 18:16 schreef Trollscience het volgende:
huh wtf ik zat op eerste pagina net en er waren geen andere posts fucking hackers
kut marokkanenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wanneer een enorme lading marihuana wordt gestolen, heeft dit gevolgen voor alle betrokkenen bij de drugshandel tussen Marokko en Europa.
maar als je dronken bent wel weer alles en iedereen gaan uitscheldenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima reden om te stoppen met blowen omdat een groot gedeelte van de handel in handen is van Marokkanen.quote:
Je wist zeker wat om 18:30 ging beginnen?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZIN IN HPLCRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je wist zeker wat om 18:30 ging beginnen?
Ja echt vreselijke dingen zeg ik dan.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
maar als je dronken bent wel weer alles en iedereen gaan uitschelden
Oh geen erge dingen, ja dan maakt schelden niets uit.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja echt vreselijke dingen zeg ik dan.
dit zie ik dagelijks:quote:Op donderdag 15 december 2016 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
volgens mij was je familiedag wel lachen of nie
met die nieuwe Nederlandse wet is kweken ook weer een stuk moeilijker geworden volgens mijquote:Op donderdag 15 december 2016 18:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima reden om te stoppen met blowen omdat een groot gedeelte van de handel in handen is van Marokkanen.
Je kunt het ook zelf gaan kweken natuurlijk.
Heb net gegeten maar wil wel een cappuccino voor je maken ofzoquote:
wrmquote:
uhm over wie heb je hetquote:Op donderdag 15 december 2016 18:37 schreef wickedmen het volgende:
Post dat lelijke mokkel nou nog steeds?
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 18:00 schreef HPLC het volgende:
Jongens, het neuken begint om 18:30 uur
Wie gaan neuken danquote:
Nicequote:
Is hij toch voor zijn collega gegaan?quote:
Ja het zijn altijd de theedoeken die het zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is hij toch voor zijn collega gegaan?
molly cyrusquote:Op donderdag 15 december 2016 18:44 schreef kdricklamar het volgende:
Heb stiekem zin om 1e keer om molly te gebruiken![]()
Wat is molly?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:44 schreef kdricklamar het volgende:
Heb stiekem zin om 1e keer om molly te gebruiken![]()
Nicequote:
hahahah wtf johquote:
Ik loop na het werk nooit met een broek rondquote:Op donderdag 15 december 2016 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
We lopen wel beetje achter op schema dus trek je broek maar uit
Doe normaal je hebt mij alquote:Op donderdag 15 december 2016 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
We lopen wel beetje achter op schema dus trek je broek maar uit
Wat is sexten?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:48 schreef kdricklamar het volgende:
Altijd als ik hier ben zijn jullie aan het sexten tf guys
Jij mag ook mee doen hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:48 schreef kdricklamar het volgende:
Anders gaan wij gewoon neukenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:47 schreef HPLC het volgende:
O, JD is me voor. Nou dan ga ik wel met Noel
Lekker. Ik heb het nog nooit met een besneden man gedaanquote:Op donderdag 15 december 2016 18:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Anders gaan wij gewoon neuken
Wist niet dat wij exclusief waren, sryquote:
Al die praatjes maar ze vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 15 december 2016 18:48 schreef kdricklamar het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al die praatjes maar ze vullen geen gaatjes
Wanneer wordt jouw gaatje gevuldquote:
Geen idee nogquote:Op donderdag 15 december 2016 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer wordt jouw gaatje gevuld
Echt hequote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vlm vul jij helemaal niksquote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
wat is hier nou weer grappig aanquote:
Echt hequote:Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is hier nou weer grappig aan
Mis je niks aan.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb het nog nooit met een besneden man gedaan
Haha Niels neemt aanstoot aan twee letters.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Weenie, maar hoop dat nog wel ff duurt want zit nu m'n laatste beetje bitterkoekjespudding te etenquote:
Het kwam op mij ironisch overquote:Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is hier nou weer grappig aan
Me jellyquote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, maar hoop dat nog wel ff duurt want zit nu m'n laatste beetje bitterkoekjespudding te eten
Nog nooit gegeten, is het lekker?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, maar hoop dat nog wel ff duurt want zit nu m'n laatste beetje bitterkoekjespudding te eten
Mijn maagje meerdere keren per dag met lekker eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |