Nicequote:
Is hij toch voor zijn collega gegaan?quote:
Ja het zijn altijd de theedoeken die het zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is hij toch voor zijn collega gegaan?
molly cyrusquote:Op donderdag 15 december 2016 18:44 schreef kdricklamar het volgende:
Heb stiekem zin om 1e keer om molly te gebruiken![]()
Wat is molly?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:44 schreef kdricklamar het volgende:
Heb stiekem zin om 1e keer om molly te gebruiken![]()
Nicequote:
hahahah wtf johquote:
Ik loop na het werk nooit met een broek rondquote:Op donderdag 15 december 2016 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
We lopen wel beetje achter op schema dus trek je broek maar uit
Doe normaal je hebt mij alquote:Op donderdag 15 december 2016 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
We lopen wel beetje achter op schema dus trek je broek maar uit
Wat is sexten?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:48 schreef kdricklamar het volgende:
Altijd als ik hier ben zijn jullie aan het sexten tf guys
Jij mag ook mee doen hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:48 schreef kdricklamar het volgende:
Anders gaan wij gewoon neukenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:47 schreef HPLC het volgende:
O, JD is me voor. Nou dan ga ik wel met Noel
Lekker. Ik heb het nog nooit met een besneden man gedaanquote:Op donderdag 15 december 2016 18:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Anders gaan wij gewoon neuken
Wist niet dat wij exclusief waren, sryquote:
Al die praatjes maar ze vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 15 december 2016 18:48 schreef kdricklamar het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al die praatjes maar ze vullen geen gaatjes
Wanneer wordt jouw gaatje gevuldquote:
Geen idee nogquote:Op donderdag 15 december 2016 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer wordt jouw gaatje gevuld
Echt hequote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vlm vul jij helemaal niksquote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
wat is hier nou weer grappig aanquote:
Echt hequote:Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is hier nou weer grappig aan
Mis je niks aan.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb het nog nooit met een besneden man gedaan
Haha Niels neemt aanstoot aan twee letters.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om dat 'kk' achterwege te laten?
Weenie, maar hoop dat nog wel ff duurt want zit nu m'n laatste beetje bitterkoekjespudding te etenquote:
Het kwam op mij ironisch overquote:Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is hier nou weer grappig aan
Me jellyquote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, maar hoop dat nog wel ff duurt want zit nu m'n laatste beetje bitterkoekjespudding te eten
Nog nooit gegeten, is het lekker?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, maar hoop dat nog wel ff duurt want zit nu m'n laatste beetje bitterkoekjespudding te eten
Mijn maagje meerdere keren per dag met lekker eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |