Je houdt wel van eten merk ik zoquote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, maar hoop dat nog wel ff duurt want zit nu m'n laatste beetje bitterkoekjespudding te eten
Alles op zijn tijd.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, maar hoop dat nog wel ff duurt want zit nu m'n laatste beetje bitterkoekjespudding te eten
Once you go besneden you never go terugquote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb het nog nooit met een besneden man gedaan
Bedankt Hansquote:
Nu is het al te laat sorryquote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist niet dat wij exclusief waren, sry
Jawel maar heb achteraf wel spijt dat ik geen brownie heb genomenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten, is het lekker?
Geeft niet, ben niet boosquote:
kom maar bij mijquote:
Nicequote:
Zo ben ikquote:
echtquote:
Klopt toch als je kijkt naar de openingstijden van shoarmazaken?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:56 schreef Chai het volgende:
In mijn sportschool is het doordeweeks tussen 3 en 5 meestal Turkentijd. Vraag me af hoe dat komt.
Zijn die tussen 3 en 5 gesloten danquote:Op donderdag 15 december 2016 19:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Klopt toch als je kijkt naar de openingstijden van shoarmazaken?
Ik verwacht van wel, weet het niet zeker want kom er al jaren niet meer omdat ik alles boycot wat Turks is.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Zijn die tussen 3 en 5 gesloten dan
Ook tulpen?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel, weet het niet zeker want kom er al jaren niet meer omdat ik alles boycot wat Turks is.
Kan me niet herinneren dat ik ooit tulpen heb gekocht.quote:
De shoarmatent bij mij om de hoek gaat meestal om 3 uur pas openquote:Op donderdag 15 december 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel, weet het niet zeker want kom er al jaren niet meer omdat ik alles boycot wat Turks is.
Mag ik vragen waaromquote:Op donderdag 15 december 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:
Leuk nummer jaquote:
zegt de wielrenner met z'n geschoren benenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef HPLC het volgende:
haha van die beta's die haten op voetbal
Je bent wel beetje ongeduldigquote:
niet gelezenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zegt de wielrenner met z'n geschoren benen
wat een leuke sig heb jequote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent wel beetje ongeduldig
Oh de mijne is van Wham!quote:
Everything she wants, zat ook in GTA Vquote:
Ik vind het wel mooi geweest. Blijken mijns inziens geen verrijking van onze maatschappij. Ik vind het er te veel ook. Complete Turkse wijken in R'dam.quote:
is me nog niet opgevallen in gta 5quote:Op donderdag 15 december 2016 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Everything she wants, zat ook in GTA V
Beetje racistisch dit.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi geweest. Blijken mijns inziens geen verrijking van onze maatschappij. Ik vind het er te veel ook. Complete Turkse wijken in R'dam.
Bedanktquote:
Het was het eerste wat me opviel, zo'n foute plaat kan je toch niet missen?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is me nog niet opgevallen in gta 5
ken dat nummer ook niet zo heel goed hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 19:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was het eerste wat me opviel, zo'n foute plaat kan je toch niet missen?
quote:Op donderdag 15 december 2016 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ken dat nummer ook niet zo heel goed hoor
Niemand is perfectquote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent wel beetje ongeduldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |