quote:
Leuk nummer jaquote:
zegt de wielrenner met z'n geschoren benenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef HPLC het volgende:
haha van die beta's die haten op voetbal
Je bent wel beetje ongeduldigquote:
niet gelezenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zegt de wielrenner met z'n geschoren benen
wat een leuke sig heb jequote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent wel beetje ongeduldig
Oh de mijne is van Wham!quote:
Everything she wants, zat ook in GTA Vquote:
Ik vind het wel mooi geweest. Blijken mijns inziens geen verrijking van onze maatschappij. Ik vind het er te veel ook. Complete Turkse wijken in R'dam.quote:
is me nog niet opgevallen in gta 5quote:Op donderdag 15 december 2016 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Everything she wants, zat ook in GTA V
Beetje racistisch dit.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi geweest. Blijken mijns inziens geen verrijking van onze maatschappij. Ik vind het er te veel ook. Complete Turkse wijken in R'dam.
Bedanktquote:
Het was het eerste wat me opviel, zo'n foute plaat kan je toch niet missen?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is me nog niet opgevallen in gta 5
ken dat nummer ook niet zo heel goed hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 19:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was het eerste wat me opviel, zo'n foute plaat kan je toch niet missen?
quote:Op donderdag 15 december 2016 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ken dat nummer ook niet zo heel goed hoor
Niemand is perfectquote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent wel beetje ongeduldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |