Ik zeg 3-1 met een rode kaart voor Nakamba.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat is jouw voorspelling voor Feyenoord - Vitesse?
En Ajax - PSV?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg 3-1 met een rode kaart voor Nakamba.
Ik vind dit een vrij slappe voorspelling.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangt er van af, maar ik ga voor een 1-1 in eerste instantie.
Feyenoord - FC Twentequote:Op woensdag 14 december 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke bedoel je dan? NEC - Feyenoord is de enige die ik wel kan bedenken. GAE-FEY was er een in het negatief uitslaand.
Er waren idd een hoop slechte wedstrijdenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord - FC Twente
Heracles - Feyenoord
Feyenoord - Excelsior
Feyenoord - ADO Den Haag
NEC Nijmegen - Feyenoord
Feyenoord - sc Heerenveen
Hangt er van afquote:Op woensdag 14 december 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangt er van af, maar ik ga voor een 1-1 in eerste instantie.
Waar is jouw voorspelling?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij slappe voorspelling.
Want?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij slappe voorspelling.
Ten tijde van Feyenoord - FC Twente draaide alles en alleen nog om Ziyech. De huurlingen waren nauwelijks geïntegreerd en een vreselijk matige voorbereiding. De statistieken liggen voor mij te ver weg, want ik keek een andere wedstrijd destijds maar Twente had maar 2(!) schoten.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord - FC Twente
Heracles - Feyenoord
Feyenoord - Excelsior
Feyenoord - ADO Den Haag
NEC Nijmegen - Feyenoord
Feyenoord - sc Heerenveen (deze spreekt in jouw voordeel)
Dan kijk ik toch op een andere manier, want ik doel op het feit dat het bizar slechte wedstrijden waren van Feyenoord, maar wel gewonnen werden op Heerenveen na. Slecht traag stroperig voetbal.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ten tijde van Feyenoord - FC Twente draaide alles en alleen nog om Ziyech. De huurlingen waren nauwelijks geïntegreerd en een vreselijk matige voorbereiding. De statistieken liggen voor mij te ver weg, want ik keek een andere wedstrijd destijds maar Twente had maar 2(!) schoten.
Heracles Almelo - Feyenoord heb ik met eigen ogen gezien en de tweede helft was Heracles vrij bizar slecht qua aanvalsspel. Die hebben geen fatsoenlijke kans meer kunnen creëren.
Feyenoord - Excelsior kan ik je dan weinig over vertellen. Ik snap oprecht niet waarom je Feyenoord - ADO noemt in de competitie want dat had met gemak 7-1 kunnen zijn qua aantal kansen.
NEC - Feyenoord heb ik ook gezien, dat wonnen ze op conditie. Feyenoord - Heerenveen had in principe ook een vette zege voor Feyenoord moeten zijn.
quote:Op woensdag 14 december 2016 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kijk ik toch op een andere manier, want ik doel op het feit dat het bizar slechte wedstrijden waren van Feyenoord, maar wel gewonnen werden op Heerenveen na. Slecht traag stroperig voetbal.
Dit was die van augustus, Karl.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
goeie xG van Feyenoord. Kampioenschap is binnen
Waarom post je die dan, sjaak?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was die van augustus, Karl.
Er stond 3-1 bij ''Goals'', dat had wel een hint moeten zijn slimmenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom post je die dan, sjaak?
Vandaag zal ie heus niet veel minder zijn geweest lijkt me, zoveel kansen dat ze kregen in de 2e helft
Heracles uit.quote:
slecht voetbal spelen.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar doen ze eigenlijk nog wel aan mee?
De hoofdprijsquote:Op woensdag 14 december 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar doen ze eigenlijk nog wel aan mee?
Ik heb dat tegen GAE een tijdje zitten bekijken. Mijn god, deed pijn aan de ogen.quote:
Ik heb dat 90 minuten bekeken. Sindsdien ben ik blind.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat tegen GAE een tijdje zitten bekijken. Mijn god, deed pijn aan de ogen.
Het leuke was dat Go Ahead ook nauwelijks tot niet van eigen helft afkwamquote:Op woensdag 14 december 2016 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dat 90 minuten bekeken. Sindsdien ben ik blind.
Die deden echt niets, maar toch parkeerden ze eigenlijk niet eens een bus.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leuke was dat Go Ahead ook nauwelijks tot niet van eigen helft afkwam.
quote:Op woensdag 14 december 2016 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die deden echt niets, maar toch parkeerden ze eigenlijk niet eens een bus.
Upsets zijn best leuk in ronde 2 en 3 maar na de achtste finale is het leuk geweest ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig zijn we van de amateuraids af.
waarom staat kluivert niet in de basisquote:Op donderdag 15 december 2016 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastische opstelling
Omdat hij morgen moet spelen met Jong Ajaxquote:Op donderdag 15 december 2016 17:44 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
waarom staat kluivert niet in de basis
Als je moet kiezen: Regi Blinker of Levchenko?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik haat Levchenko met z'n kutaccent en met z'n clichés.
Regi Blinker.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je moet kiezen: Regi Blinker of Levchenko?
Geluid op mute.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je moet kiezen: Regi Blinker of Levchenko?
Hij heeft met die clichés toch Viktoria Koblenko weten te hosselen.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Regi Blinker.
Bij FOX zijn ze zo klef dat ze Levchenko al Lev noemen, bweh.
Echte kakkerquote:Op donderdag 15 december 2016 18:20 schreef tjaptjoep het volgende:
Ik kwam gisteren nog Jan-Joost tegen. Hij liep er als een clown bij, rode broek etc.
Rot op met je aidsquote:Op donderdag 15 december 2016 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat over prestige..
Over arrogantie..
De mond snoeren.. [ afbeelding ]
De derde ster..
Over hoofdstad en provincie..
En wie nou eigenlijk de sterkste is.
In deze Arena waar genialiteit het soms verliest van waanzin..
Strijden godenzonen tegen boeren.
Acht landstitels in 10 jaar.
Dit gaat over een vijfsterrenduel.
Dit.. is de Topper.
Ajax - PSV.
Stuur je dit even door naar Foxsports met een aantalquote:Op donderdag 15 december 2016 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat over prestige..
Over arrogantie..
De mond snoeren.. [ afbeelding ]
De derde ster..
Over hoofdstad en provincie..
En wie nou eigenlijk de sterkste is.
In deze Arena waar genialiteit het soms verliest van waanzin..
Strijden godenzonen tegen boeren.
Acht landstitels in 10 jaar.
Dit gaat over een vijfsterrenduel.
Dit.. is de Topper.
Ajax - PSV.
Ronald de broer.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ronald praat weer eens over zijn broer.
Verrassend.
Leuke uiquote:Op donderdag 15 december 2016 18:29 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Wat een irritante kerel is dat.
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:32 schreef Sked het volgende:
Doet Mexicanobakker zijn Cambuur act eigenlijk nog?
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:32 schreef Sked het volgende:
Doet Mexicanobakker zijn Cambuur act eigenlijk nog?
Ik heb 'm al 2x zien stuntelen in 7 minuten.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Dijks is zelfs de slechtste man in een b-elftal tegen een Jupilerliek-kloeb
Zoiets moet je als normaal zienquote:Op donderdag 15 december 2016 18:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb 'm al 2x zien stuntelen in 7 minuten.
wat wil je als je als ajax 12 spelers van 18 opstelt.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:39 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur is Fysiek echt veel sterker
Zijn ook met meer in het stadion.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:39 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur is Fysiek echt veel sterker
ho ho, verlosser Viergever staat er nog.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat wil je als je als ajax 12 spelers van 18 opstelt.
Leukquote:Op donderdag 15 december 2016 18:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zijn ook met meer in het stadion.
viergever en dijks kunnen er gewoon bijzonder weinig van.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
ho ho, verlosser Viergever staat er nog.
mwah, gewoon de grote club die het voordeel van de twijfel krijgt as usual.quote:
Dat heb jij goed gezien.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
viergever en dijks kunnen er gewoon bijzonder weinig van.
Dat is niveau Rodaquote:Op donderdag 15 december 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viergever is al weken prima bezig, waarde Hans.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah beiden zouden wel meekomen bij Utrecht ofzoquote:
Ja, zijn defensieve actie in de laatste minuut tegen Twente vond ik ook erg sterkquote:Op donderdag 15 december 2016 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viergever is al weken prima bezig, waarde Hans.
Speelt naar zijn kunnen wat niet goed genoeg isquote:Op donderdag 15 december 2016 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zijn defensieve actie in de laatste minuut tegen Twente vond ik ook erg sterk
Maar hij doet het de laatste weken wel oke ja.
had je anders verwacht? SCC - Jong Ajax was ook zo en daar speelden bijna dezelfde spelers.quote:
Wel dat Cambuur de bus zou parkeren maar niet dat het spel zo dramatisch zou zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had je anders verwacht? SCC - Jong Ajax was ook zo en daar speelden bijna dezelfde spelers.
Dijks niet denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah beiden zouden wel meekomen bij Utrecht ofzo
Volgens het Ajax topic is dit een geweldig elftalquote:Op donderdag 15 december 2016 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had je anders verwacht? SCC - Jong Ajax was ook zo en daar speelden bijna dezelfde spelers.
De Ligt vind ik wel een talentje, middenveld ook wel creatief maar mist power.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens het Ajax topic is dit een geweldig elftal
Er zijn twee zwakzinnigen die dat zeggen..quote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens het Ajax topic is dit een geweldig elftal
Dijks kan inderdaad beter jaquote:Op donderdag 15 december 2016 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat doet Dijks daar? Zet dan een tackle in ouwe gek
Dit is gewoon pijnlijk, heeft er gewoon geen zin inquote:Op donderdag 15 december 2016 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dijks kan inderdaad beter ja
Nouri weer totaal onzichtbaar.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Ligt vind ik wel een talentje, middenveld ook wel creatief maar mist power.
Die valt ook vies tegen de laatste tijd. Hij is traagquote:
Had Frank Verlaat vroeger soms ook nietquote:Op donderdag 15 december 2016 18:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is gewoon pijnlijk, heeft er gewoon geen zin in
speelt naar zijn kunnen, niveau Nec.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die valt ook vies tegen de laatste tijd. Hij is traag
Sinkgraven had het wel gered met een tackle.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
maar is al weken goed bezig.
Stijn Vreven had er altijd wel zin in, soms te veel maar tochquote:Op donderdag 15 december 2016 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had Frank Verlaat vroeger soms ook niet
Was in ieder geen pretje om tegen te spelenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stijn Vreven had er altijd wel zin in, soms te veel maar toch
daar had je weer helemaal gelijk inquote:Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinkgraven had het wel gered met een tackle.
Riedewald zal wel zondag moeten spelenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Smoofie het volgende:
Maar waarom dijks LB en geen riedewald? Ik snap die koppigheid niet.
Waarschijnlijk is die jongen nog slechter dan Dijks.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Smoofie het volgende:
Maar waarom dijks LB en geen riedewald? Ik snap die koppigheid niet.
Die is nog slechter dan Viergever.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinkgraven had het wel gered met een tackle.
die speelt nooitquote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Riedewald zal wel zondag moeten spelen
Dat doet er niet toe, wat ertoe doet is wie er LCV gaat spelen zondag en ik verwacht Riedewald daarquote:
wie zet je dan op LCV?quote:
Dat zou goed kunnen. En tete maar weer laten banken. Veltman leidde de goal in. Maar ach.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, wat ertoe doet is wie er LCV gaat spelen zondag en ik verwacht Riedewald daar
Dat zou ik doen ja, met tetegod.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wie zet je dan op LCV?
Veltman en Sanchez centraal?
nourihypequote:Op donderdag 15 december 2016 18:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nouri totaal onzichtbaar als het een beetje fysiek wordt he.
Appie Nouri is de Rai Vloet van Ajax.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nouri totaal onzichtbaar als het een beetje fysiek wordt he.
Maakt wel oorlog in de zestien. Het is nu toch een tamme bende bij Ajax. Waar is de strijd?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan verlang je bijna naar een Wout Weghorst
de passie?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maakt wel oorlog in de zestien. Het is nu toch een tamme bende bij Ajax. Waar is de strijd?
Dat is echt al jaren een hype. Lijkt wel wat op die Mastour bij pec.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Appie Nouri is de Rai Vloet van Ajax.
man man man, als het niet loopt ligt het aan strijd?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maakt wel oorlog in de zestien. Het is nu toch een tamme bende bij Ajax. Waar is de strijd?
Welnee, al die Ajax-spelers hebben meer kwaliteit in hun kleine teen dan heel Cambuur samenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
man man man, als het niet loopt ligt het aan strijd?![]()
Is gewoon kwaliteit Hans.
Enkeling, meesten worden overschat.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welnee, al die Ajax-spelers hebben meer kwaliteit in hun kleine teen dan heel Cambuur samen
Dus die spelers van Cambuur zijn motorisch erg beperkt want je vindt Dijks ook meer talent hebbenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welnee, al die Ajax-spelers hebben meer kwaliteit in hun kleine teen dan heel Cambuur samen
Die vlucht naar het DRT forum.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde van Stijn gisteren dat Ajax al geplaatst was voor de volgende ronde.
beide topclubs liggen eruit hansquote:Op donderdag 15 december 2016 19:09 schreef WethouderHekking het volgende:
Nog maar 1 topclub in de beker
AZ wil ik nu ook weer geen topclub noemen..quote:Op donderdag 15 december 2016 19:09 schreef WethouderHekking het volgende:
Nog maar 1 topclub in de beker
Die maakt zichzelf vooral onsterfelijk belachelijk.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde van Stijn gisteren dat Ajax al geplaatst was voor de volgende ronde.
is maar een troostprijsquote:Op donderdag 15 december 2016 19:11 schreef Coco98 het volgende:
Gelukkig neemt Ajax de Beker niet serieus, anders zou dit een blamage van jewelste zijn.
Altijd mooi als "top"clubs dat zeggen terwijl ze aan het eind van de rit met lege handen staan.quote:
Dat was ook wel wat geflatteerd. Gelijkspel was daar wel terecht geweest.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:12 schreef Caland het volgende:
Zelfs jong Ajax won van Cambuur (lol)
Voor Nederlandse begrippen zitten ze er de laatste jaren best dicht tegenaan. Maar je hebt gelijk, in principe zijn alleen PSV en Ahax de laatste jaren echt Nederlandse topclubs.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ wil ik nu ook weer geen topclub noemen..
Geen idee. Er zijn weekenden dat ik de jupiler league wel eens oversla.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook wel wat geflatteerd. Gelijkspel was daar wel terecht geweest.
Die zijn niet eens het slechts man.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef Brammess het volgende:
Clemment, Dijks en Tete er met een bloedgang uit.
madquote:Op donderdag 15 december 2016 19:17 schreef Saekerhett het volgende:
Straks de finale Cambuur tegen Utrecht of zo, en daar gaan de puntjes in Europa weer.
Boeiend. Dat is juist de charme van het bekervoetbal.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:17 schreef Saekerhett het volgende:
Straks de finale Cambuur tegen Utrecht of zo, en daar gaan de puntjes in Europa weer.
quote:Op donderdag 15 december 2016 19:17 schreef Durmada het volgende:
Geef gudelj dan ook de kans in zo'n wedstrijd
jellyquote:Op donderdag 15 december 2016 19:17 schreef Saekerhett het volgende:
Erg dom, ik riep al weken dat je SCC niet moest onderschattenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet nog dat er hier mensen waren die zeiden dat Ajax dit ging winnen.
Begint dat met een S.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet nog dat er hier mensen waren die zeiden dat Ajax dit ging winnen.
Ja en als mijn tante een lul had was ze mijn oomquote:Op donderdag 15 december 2016 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax-fans op twitter viesmadals we met 0-2 voor stonden waren ze in een hosanna-stemming
Kenner. Wij zagen Cambuur wel winnen van dit Ajaxquote:Op donderdag 15 december 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg dom, ik riep al weken dat je SCC niet moest onderschatten
Aparte analysequote:Op donderdag 15 december 2016 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax-fans op twitter viesmadals we met 0-2 voor stonden waren ze in een hosanna-stemming
Dit had ik niet verwacht, maar ik had geen gemakkelijke avond verwacht voor Ajax. Zeker omdat ze toch met een veredeld b-team langs zijn gekomenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kenner. Wij zagen Cambuur wel winnen van dit Ajax
Ik eet enkel fruit 7 dagen per weekquote:Op donderdag 15 december 2016 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallo vriend
Heb je nog gefrituurd
Echt helemaal niemand gelooft ditquote:Op donderdag 15 december 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik eet enkel fruit 7 dagen per week
Jawel, jijquote:Op donderdag 15 december 2016 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand gelooft dit
Eensquote:Op donderdag 15 december 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had ik niet verwacht, maar ik had geen gemakkelijke avond verwacht voor Ajax. Zeker omdat ze toch met een veredeld b-team langs zijn gekomen
Van Geel moet Barto hale!!!quote:Op donderdag 15 december 2016 19:22 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat Barto jarenlang op vak W heeft gestaan?
Hoogmoed komt voor de val zo blijktquote:Op donderdag 15 december 2016 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet gekeken?
Arrogante opstelling Ajax. Cambuur 2 kansen 2 goals. Meer is het niet.
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op donderdag 15 december 2016 19:24 schreef hafcfan het volgende:
Wel laf dat bepaalde Ajax users weer wegduiken na de 1-0 en niet terugkomen
Klopt, maar dat was wel geflatteerd zoals ik al zei. Dan nog was een gelijkspel toen wel terecht, dus dat is wel matig.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach joh, zelfs met dit team zou Ajax hier gewoon moeten winnen. Team dat met 1-3 won vorige keer was nog slechter dan dit op papier
Dat klopt, dan mag je best meer van dit elftal verwachten. In ieder geval niet twee zulk knullige tegengoalsquote:Op donderdag 15 december 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was wel geflatteerd zoals ik al zei. Dan nog was een gelijkspel toen wel terecht, dus dat is wel matig.
ben jij klaasweetalles of zoquote:Op donderdag 15 december 2016 19:27 schreef Durmada het volgende:
Maar het is ook lullig voor Ajax dat PSV niet meer in het bekertoernooi zit want nu heeft PSV extra rust. Pure competitievervalsing..
Opportunismegod.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:28 schreef Coco98 het volgende:
Dan heeft Bosz weer lef en dan is hij weer arrogant
sow, viesmadquote:Op donderdag 15 december 2016 19:27 schreef Durmada het volgende:
Maar het is ook lullig voor Ajax dat PSV niet meer in het bekertoernooi zit want nu heeft PSV extra rust. Pure competitievervalsing..
Zo zou je het kunnen zien ja!quote:Op donderdag 15 december 2016 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ben jij klaasweetalles of zo
0 kansen gehad, is ook wel ernstig.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, dan mag je best meer van dit elftal verwachten. In ieder geval niet twee zulk knullige tegengoals
Er is niks mis met bagger op z'n tijd. Kom op dat moet je met me eens zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen dat je net zulke bagger als hij spuit
Jeps, je mag je dan ook best afvragen hoe het kan dat dit middenveld niet draait. Want zowat zelfde spelers speelden iedereen weg in begin van JL en Panathinaikosquote:Op donderdag 15 december 2016 19:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
0 kansen gehad, is ook wel ernstig.
Een slechte dag kan er natuurlijk altijd tussen zitten.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeps, je mag je dan ook best afvragen hoe het kan dat dit middenveld niet draait. Want zowat zelfde spelers speelden iedereen weg in begin van JL en Panathinaikos
Er zakken nu wel heel veel door ondergrensquote:Op donderdag 15 december 2016 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een slechte dag kan er natuurlijk altijd tussen zitten.
Deze zag ik al ja, erg leukquote:Op donderdag 15 december 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mijn goede vriend JR, die vandaag een moeilijke dag zal hebben met deze wedstrijd, post ik maar een leuk stripje:
[ afbeelding ]
GGMM en hafcfan vinden dit ongetwijfeld niet grappig.
Ik hoop dat niemand dit grappig vindt.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mijn goede vriend JR, die vandaag een moeilijke dag zal hebben met deze wedstrijd, post ik maar een leuk stripje:
[ afbeelding ]
GGMM en hafcfan vinden dit ongetwijfeld niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |