Ik zeg 3-1 met een rode kaart voor Nakamba.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat is jouw voorspelling voor Feyenoord - Vitesse?
En Ajax - PSV?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg 3-1 met een rode kaart voor Nakamba.
Ik vind dit een vrij slappe voorspelling.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangt er van af, maar ik ga voor een 1-1 in eerste instantie.
Feyenoord - FC Twentequote:Op woensdag 14 december 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke bedoel je dan? NEC - Feyenoord is de enige die ik wel kan bedenken. GAE-FEY was er een in het negatief uitslaand.
Er waren idd een hoop slechte wedstrijdenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord - FC Twente
Heracles - Feyenoord
Feyenoord - Excelsior
Feyenoord - ADO Den Haag
NEC Nijmegen - Feyenoord
Feyenoord - sc Heerenveen
Hangt er van afquote:Op woensdag 14 december 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangt er van af, maar ik ga voor een 1-1 in eerste instantie.
Waar is jouw voorspelling?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij slappe voorspelling.
Want?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij slappe voorspelling.
Ten tijde van Feyenoord - FC Twente draaide alles en alleen nog om Ziyech. De huurlingen waren nauwelijks geïntegreerd en een vreselijk matige voorbereiding. De statistieken liggen voor mij te ver weg, want ik keek een andere wedstrijd destijds maar Twente had maar 2(!) schoten.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord - FC Twente
Heracles - Feyenoord
Feyenoord - Excelsior
Feyenoord - ADO Den Haag
NEC Nijmegen - Feyenoord
Feyenoord - sc Heerenveen (deze spreekt in jouw voordeel)
Dan kijk ik toch op een andere manier, want ik doel op het feit dat het bizar slechte wedstrijden waren van Feyenoord, maar wel gewonnen werden op Heerenveen na. Slecht traag stroperig voetbal.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ten tijde van Feyenoord - FC Twente draaide alles en alleen nog om Ziyech. De huurlingen waren nauwelijks geïntegreerd en een vreselijk matige voorbereiding. De statistieken liggen voor mij te ver weg, want ik keek een andere wedstrijd destijds maar Twente had maar 2(!) schoten.
Heracles Almelo - Feyenoord heb ik met eigen ogen gezien en de tweede helft was Heracles vrij bizar slecht qua aanvalsspel. Die hebben geen fatsoenlijke kans meer kunnen creëren.
Feyenoord - Excelsior kan ik je dan weinig over vertellen. Ik snap oprecht niet waarom je Feyenoord - ADO noemt in de competitie want dat had met gemak 7-1 kunnen zijn qua aantal kansen.
NEC - Feyenoord heb ik ook gezien, dat wonnen ze op conditie. Feyenoord - Heerenveen had in principe ook een vette zege voor Feyenoord moeten zijn.
quote:Op woensdag 14 december 2016 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kijk ik toch op een andere manier, want ik doel op het feit dat het bizar slechte wedstrijden waren van Feyenoord, maar wel gewonnen werden op Heerenveen na. Slecht traag stroperig voetbal.
Dit was die van augustus, Karl.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
goeie xG van Feyenoord. Kampioenschap is binnen
Waarom post je die dan, sjaak?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was die van augustus, Karl.
Er stond 3-1 bij ''Goals'', dat had wel een hint moeten zijn slimmenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom post je die dan, sjaak?
Vandaag zal ie heus niet veel minder zijn geweest lijkt me, zoveel kansen dat ze kregen in de 2e helft
Heracles uit.quote:
slecht voetbal spelen.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar doen ze eigenlijk nog wel aan mee?
De hoofdprijsquote:Op woensdag 14 december 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar doen ze eigenlijk nog wel aan mee?
Ik heb dat tegen GAE een tijdje zitten bekijken. Mijn god, deed pijn aan de ogen.quote:
Ik heb dat 90 minuten bekeken. Sindsdien ben ik blind.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat tegen GAE een tijdje zitten bekijken. Mijn god, deed pijn aan de ogen.
Het leuke was dat Go Ahead ook nauwelijks tot niet van eigen helft afkwamquote:Op woensdag 14 december 2016 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dat 90 minuten bekeken. Sindsdien ben ik blind.
Die deden echt niets, maar toch parkeerden ze eigenlijk niet eens een bus.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leuke was dat Go Ahead ook nauwelijks tot niet van eigen helft afkwam.
quote:Op woensdag 14 december 2016 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die deden echt niets, maar toch parkeerden ze eigenlijk niet eens een bus.
Upsets zijn best leuk in ronde 2 en 3 maar na de achtste finale is het leuk geweest ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig zijn we van de amateuraids af.
waarom staat kluivert niet in de basisquote:Op donderdag 15 december 2016 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastische opstelling
Omdat hij morgen moet spelen met Jong Ajaxquote:Op donderdag 15 december 2016 17:44 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
waarom staat kluivert niet in de basis
Als je moet kiezen: Regi Blinker of Levchenko?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik haat Levchenko met z'n kutaccent en met z'n clichés.
Regi Blinker.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je moet kiezen: Regi Blinker of Levchenko?
Geluid op mute.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je moet kiezen: Regi Blinker of Levchenko?
Hij heeft met die clichés toch Viktoria Koblenko weten te hosselen.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Regi Blinker.
Bij FOX zijn ze zo klef dat ze Levchenko al Lev noemen, bweh.
Echte kakkerquote:Op donderdag 15 december 2016 18:20 schreef tjaptjoep het volgende:
Ik kwam gisteren nog Jan-Joost tegen. Hij liep er als een clown bij, rode broek etc.
Rot op met je aidsquote:Op donderdag 15 december 2016 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat over prestige..
Over arrogantie..
De mond snoeren.. [ afbeelding ]
De derde ster..
Over hoofdstad en provincie..
En wie nou eigenlijk de sterkste is.
In deze Arena waar genialiteit het soms verliest van waanzin..
Strijden godenzonen tegen boeren.
Acht landstitels in 10 jaar.
Dit gaat over een vijfsterrenduel.
Dit.. is de Topper.
Ajax - PSV.
Stuur je dit even door naar Foxsports met een aantalquote:Op donderdag 15 december 2016 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat over prestige..
Over arrogantie..
De mond snoeren.. [ afbeelding ]
De derde ster..
Over hoofdstad en provincie..
En wie nou eigenlijk de sterkste is.
In deze Arena waar genialiteit het soms verliest van waanzin..
Strijden godenzonen tegen boeren.
Acht landstitels in 10 jaar.
Dit gaat over een vijfsterrenduel.
Dit.. is de Topper.
Ajax - PSV.
Ronald de broer.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ronald praat weer eens over zijn broer.
Verrassend.
Leuke uiquote:Op donderdag 15 december 2016 18:29 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Wat een irritante kerel is dat.
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:32 schreef Sked het volgende:
Doet Mexicanobakker zijn Cambuur act eigenlijk nog?
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:32 schreef Sked het volgende:
Doet Mexicanobakker zijn Cambuur act eigenlijk nog?
Ik heb 'm al 2x zien stuntelen in 7 minuten.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Dijks is zelfs de slechtste man in een b-elftal tegen een Jupilerliek-kloeb
Zoiets moet je als normaal zienquote:Op donderdag 15 december 2016 18:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb 'm al 2x zien stuntelen in 7 minuten.
wat wil je als je als ajax 12 spelers van 18 opstelt.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:39 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur is Fysiek echt veel sterker
Zijn ook met meer in het stadion.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:39 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur is Fysiek echt veel sterker
ho ho, verlosser Viergever staat er nog.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat wil je als je als ajax 12 spelers van 18 opstelt.
Leukquote:Op donderdag 15 december 2016 18:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zijn ook met meer in het stadion.
viergever en dijks kunnen er gewoon bijzonder weinig van.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
ho ho, verlosser Viergever staat er nog.
mwah, gewoon de grote club die het voordeel van de twijfel krijgt as usual.quote:
Dat heb jij goed gezien.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
viergever en dijks kunnen er gewoon bijzonder weinig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |