JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op donderdag 15 december 2016 19:24 schreef hafcfan het volgende:
Wel laf dat bepaalde Ajax users weer wegduiken na de 1-0 en niet terugkomen
Klopt, maar dat was wel geflatteerd zoals ik al zei. Dan nog was een gelijkspel toen wel terecht, dus dat is wel matig.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach joh, zelfs met dit team zou Ajax hier gewoon moeten winnen. Team dat met 1-3 won vorige keer was nog slechter dan dit op papier
Dat klopt, dan mag je best meer van dit elftal verwachten. In ieder geval niet twee zulk knullige tegengoalsquote:Op donderdag 15 december 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was wel geflatteerd zoals ik al zei. Dan nog was een gelijkspel toen wel terecht, dus dat is wel matig.
ben jij klaasweetalles of zoquote:Op donderdag 15 december 2016 19:27 schreef Durmada het volgende:
Maar het is ook lullig voor Ajax dat PSV niet meer in het bekertoernooi zit want nu heeft PSV extra rust. Pure competitievervalsing..
Opportunismegod.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:28 schreef Coco98 het volgende:
Dan heeft Bosz weer lef en dan is hij weer arrogant
sow, viesmadquote:Op donderdag 15 december 2016 19:27 schreef Durmada het volgende:
Maar het is ook lullig voor Ajax dat PSV niet meer in het bekertoernooi zit want nu heeft PSV extra rust. Pure competitievervalsing..
Zo zou je het kunnen zien ja!quote:Op donderdag 15 december 2016 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ben jij klaasweetalles of zo
0 kansen gehad, is ook wel ernstig.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, dan mag je best meer van dit elftal verwachten. In ieder geval niet twee zulk knullige tegengoals
Er is niks mis met bagger op z'n tijd. Kom op dat moet je met me eens zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen dat je net zulke bagger als hij spuit
Jeps, je mag je dan ook best afvragen hoe het kan dat dit middenveld niet draait. Want zowat zelfde spelers speelden iedereen weg in begin van JL en Panathinaikosquote:Op donderdag 15 december 2016 19:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
0 kansen gehad, is ook wel ernstig.
Een slechte dag kan er natuurlijk altijd tussen zitten.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeps, je mag je dan ook best afvragen hoe het kan dat dit middenveld niet draait. Want zowat zelfde spelers speelden iedereen weg in begin van JL en Panathinaikos
Er zakken nu wel heel veel door ondergrensquote:Op donderdag 15 december 2016 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een slechte dag kan er natuurlijk altijd tussen zitten.
Deze zag ik al ja, erg leukquote:Op donderdag 15 december 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mijn goede vriend JR, die vandaag een moeilijke dag zal hebben met deze wedstrijd, post ik maar een leuk stripje:
[ afbeelding ]
GGMM en hafcfan vinden dit ongetwijfeld niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |