Ik heb 'm al 2x zien stuntelen in 7 minuten.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Dijks is zelfs de slechtste man in een b-elftal tegen een Jupilerliek-kloeb
Zoiets moet je als normaal zienquote:Op donderdag 15 december 2016 18:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb 'm al 2x zien stuntelen in 7 minuten.
wat wil je als je als ajax 12 spelers van 18 opstelt.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:39 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur is Fysiek echt veel sterker
Zijn ook met meer in het stadion.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:39 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur is Fysiek echt veel sterker
ho ho, verlosser Viergever staat er nog.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat wil je als je als ajax 12 spelers van 18 opstelt.
Leukquote:Op donderdag 15 december 2016 18:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zijn ook met meer in het stadion.
viergever en dijks kunnen er gewoon bijzonder weinig van.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
ho ho, verlosser Viergever staat er nog.
mwah, gewoon de grote club die het voordeel van de twijfel krijgt as usual.quote:
Dat heb jij goed gezien.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
viergever en dijks kunnen er gewoon bijzonder weinig van.
Dat is niveau Rodaquote:Op donderdag 15 december 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viergever is al weken prima bezig, waarde Hans.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah beiden zouden wel meekomen bij Utrecht ofzoquote:
Ja, zijn defensieve actie in de laatste minuut tegen Twente vond ik ook erg sterkquote:Op donderdag 15 december 2016 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viergever is al weken prima bezig, waarde Hans.
Speelt naar zijn kunnen wat niet goed genoeg isquote:Op donderdag 15 december 2016 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zijn defensieve actie in de laatste minuut tegen Twente vond ik ook erg sterk
Maar hij doet het de laatste weken wel oke ja.
had je anders verwacht? SCC - Jong Ajax was ook zo en daar speelden bijna dezelfde spelers.quote:
Wel dat Cambuur de bus zou parkeren maar niet dat het spel zo dramatisch zou zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had je anders verwacht? SCC - Jong Ajax was ook zo en daar speelden bijna dezelfde spelers.
Dijks niet denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah beiden zouden wel meekomen bij Utrecht ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |