Erg dom, ik riep al weken dat je SCC niet moest onderschattenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet nog dat er hier mensen waren die zeiden dat Ajax dit ging winnen.
Begint dat met een S.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet nog dat er hier mensen waren die zeiden dat Ajax dit ging winnen.
Ja en als mijn tante een lul had was ze mijn oomquote:Op donderdag 15 december 2016 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax-fans op twitter viesmadals we met 0-2 voor stonden waren ze in een hosanna-stemming
Kenner. Wij zagen Cambuur wel winnen van dit Ajaxquote:Op donderdag 15 december 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg dom, ik riep al weken dat je SCC niet moest onderschatten
Aparte analysequote:Op donderdag 15 december 2016 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax-fans op twitter viesmadals we met 0-2 voor stonden waren ze in een hosanna-stemming
Dit had ik niet verwacht, maar ik had geen gemakkelijke avond verwacht voor Ajax. Zeker omdat ze toch met een veredeld b-team langs zijn gekomenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kenner. Wij zagen Cambuur wel winnen van dit Ajax
Ik eet enkel fruit 7 dagen per weekquote:Op donderdag 15 december 2016 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallo vriend
Heb je nog gefrituurd
Echt helemaal niemand gelooft ditquote:Op donderdag 15 december 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik eet enkel fruit 7 dagen per week
Jawel, jijquote:Op donderdag 15 december 2016 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand gelooft dit
Eensquote:Op donderdag 15 december 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had ik niet verwacht, maar ik had geen gemakkelijke avond verwacht voor Ajax. Zeker omdat ze toch met een veredeld b-team langs zijn gekomen
Van Geel moet Barto hale!!!quote:Op donderdag 15 december 2016 19:22 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat Barto jarenlang op vak W heeft gestaan?
Hoogmoed komt voor de val zo blijktquote:Op donderdag 15 december 2016 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet gekeken?
Arrogante opstelling Ajax. Cambuur 2 kansen 2 goals. Meer is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |