Dat is niveau Rodaquote:Op donderdag 15 december 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
viergever en dijks kunnen er gewoon bijzonder weinig van.
Viergever is al weken prima bezig, waarde Hans.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
viergever en dijks kunnen er gewoon bijzonder weinig van.
mwah beiden zouden wel meekomen bij Utrecht ofzoquote:
Ja, zijn defensieve actie in de laatste minuut tegen Twente vond ik ook erg sterkquote:Op donderdag 15 december 2016 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viergever is al weken prima bezig, waarde Hans.
Speelt naar zijn kunnen wat niet goed genoeg isquote:Op donderdag 15 december 2016 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zijn defensieve actie in de laatste minuut tegen Twente vond ik ook erg sterk
Maar hij doet het de laatste weken wel oke ja.
had je anders verwacht? SCC - Jong Ajax was ook zo en daar speelden bijna dezelfde spelers.quote:
Wel dat Cambuur de bus zou parkeren maar niet dat het spel zo dramatisch zou zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had je anders verwacht? SCC - Jong Ajax was ook zo en daar speelden bijna dezelfde spelers.
Dijks niet denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah beiden zouden wel meekomen bij Utrecht ofzo
Volgens het Ajax topic is dit een geweldig elftalquote:Op donderdag 15 december 2016 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had je anders verwacht? SCC - Jong Ajax was ook zo en daar speelden bijna dezelfde spelers.
De Ligt vind ik wel een talentje, middenveld ook wel creatief maar mist power.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens het Ajax topic is dit een geweldig elftal
Er zijn twee zwakzinnigen die dat zeggen..quote:Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens het Ajax topic is dit een geweldig elftal
Dijks kan inderdaad beter jaquote:Op donderdag 15 december 2016 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat doet Dijks daar? Zet dan een tackle in ouwe gek
Dit is gewoon pijnlijk, heeft er gewoon geen zin inquote:Op donderdag 15 december 2016 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dijks kan inderdaad beter ja
Nouri weer totaal onzichtbaar.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Ligt vind ik wel een talentje, middenveld ook wel creatief maar mist power.
Die valt ook vies tegen de laatste tijd. Hij is traagquote:
Had Frank Verlaat vroeger soms ook nietquote:Op donderdag 15 december 2016 18:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is gewoon pijnlijk, heeft er gewoon geen zin in
speelt naar zijn kunnen, niveau Nec.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die valt ook vies tegen de laatste tijd. Hij is traag
Sinkgraven had het wel gered met een tackle.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
maar is al weken goed bezig.
Stijn Vreven had er altijd wel zin in, soms te veel maar tochquote:Op donderdag 15 december 2016 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had Frank Verlaat vroeger soms ook niet
Was in ieder geen pretje om tegen te spelenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stijn Vreven had er altijd wel zin in, soms te veel maar toch
daar had je weer helemaal gelijk inquote:Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinkgraven had het wel gered met een tackle.
Riedewald zal wel zondag moeten spelenquote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Smoofie het volgende:
Maar waarom dijks LB en geen riedewald? Ik snap die koppigheid niet.
Waarschijnlijk is die jongen nog slechter dan Dijks.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Smoofie het volgende:
Maar waarom dijks LB en geen riedewald? Ik snap die koppigheid niet.
Die is nog slechter dan Viergever.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinkgraven had het wel gered met een tackle.
die speelt nooitquote:Op donderdag 15 december 2016 18:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Riedewald zal wel zondag moeten spelen
Dat doet er niet toe, wat ertoe doet is wie er LCV gaat spelen zondag en ik verwacht Riedewald daarquote:
wie zet je dan op LCV?quote:
Dat zou goed kunnen. En tete maar weer laten banken. Veltman leidde de goal in. Maar ach.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, wat ertoe doet is wie er LCV gaat spelen zondag en ik verwacht Riedewald daar
Dat zou ik doen ja, met tetegod.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wie zet je dan op LCV?
Veltman en Sanchez centraal?
nourihypequote:Op donderdag 15 december 2016 18:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nouri totaal onzichtbaar als het een beetje fysiek wordt he.
Appie Nouri is de Rai Vloet van Ajax.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nouri totaal onzichtbaar als het een beetje fysiek wordt he.
Maakt wel oorlog in de zestien. Het is nu toch een tamme bende bij Ajax. Waar is de strijd?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan verlang je bijna naar een Wout Weghorst
de passie?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maakt wel oorlog in de zestien. Het is nu toch een tamme bende bij Ajax. Waar is de strijd?
Dat is echt al jaren een hype. Lijkt wel wat op die Mastour bij pec.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Appie Nouri is de Rai Vloet van Ajax.
man man man, als het niet loopt ligt het aan strijd?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maakt wel oorlog in de zestien. Het is nu toch een tamme bende bij Ajax. Waar is de strijd?
Welnee, al die Ajax-spelers hebben meer kwaliteit in hun kleine teen dan heel Cambuur samenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
man man man, als het niet loopt ligt het aan strijd?![]()
Is gewoon kwaliteit Hans.
Enkeling, meesten worden overschat.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welnee, al die Ajax-spelers hebben meer kwaliteit in hun kleine teen dan heel Cambuur samen
Dus die spelers van Cambuur zijn motorisch erg beperkt want je vindt Dijks ook meer talent hebbenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welnee, al die Ajax-spelers hebben meer kwaliteit in hun kleine teen dan heel Cambuur samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |