SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 13-12-2016 10:12:21 ]
Er loopt een lastige mod rond in KLB.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:51 schreef Sked het volgende:
Ze zullen dat trollerige toontje wel zat zijn geweest in KLB ofzo. Lekker boeiend hij is er morgen vast wel weer (helaas)
Wat jij vindt is niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:56 schreef Befbekje het volgende:
Ik had Pimmelkäse een betere TT gevonden, maarja..
quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat jij vindt is niet zo rullevant.
Die vier spelers daarachter waren ook echte helden.quote:
Come on man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Come on man!Niek lijkt een bepaalde fetisj m.b.t. likkende negermannen te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niek lijkt een bepaalde fetisj m.b.t. likkende negermannen te hebben.
Onlogisch houdt van mannen..quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:06 schreef vincenzo78 het volgende:
Onlo was snel om het vorige topic te sluiten en te openen, maar ik zie dat er in de OP geen vrouwelijk schoon meer verschijnt. Is daar een specifieke reden voor?
Zie OP ouwe reus.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:11 schreef vincenzo78 het volgende:
Fawaka Onlo? Waarom geen vrouwelijk schoon meer in de OP?
Ik heb mijn topper ook alvast klaarliggen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:14 schreef onlogisch het volgende:
Daar wil ik best een keer door gearresteerd worden.
En dan maanden in de cel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:14 schreef onlogisch het volgende:
Daar wil ik best een keer door gearresteerd worden.
Ligt onlo's moeder bij je?quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb mijn topper ook alvast klaarliggen
Een niet zo'n hele beste als ik mijn zwager mag geloven (ze zat bij hem in het korps).quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorheen was ze een politieagente. Nu een fitnessgoeroe.
Ik had al zo'n vermoeden....quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een niet zo'n hele beste als ik mijn zwager mag geloven (ze zat bij hem in het korps).
Ze was meer met zichzelf bezig dan met haar takenquote:
Bier is ook prima geschikt voor vrouwen, zeker speciaalbier.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik heb me zojuist vermaakt met de herhaling van VI en ik zag op de achtergrond een paar bierdrinkende dames. Motten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik weet niet wat het is...ik blijf het niet 'ladylike' vinden.
Het kromme in mijn hoofd is dat ik weer minder moeite heb als ze whiskey of cognac zouden drinken.
Je bent zelf speciaal.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bier is ook prima geschikt voor vrouwen, zeker speciaalbier.
vind het niet ergquote:Op dinsdag 13 december 2016 10:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik heb me zojuist vermaakt met de herhaling van VI en ik zag op de achtergrond een paar bierdrinkende dames. Motten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik weet niet wat het is...ik blijf het niet 'ladylike' vinden.
Het kromme in mijn hoofd is dat ik weer minder moeite heb als ze whiskey of cognac zouden drinken.
Deze man heeft zoveel wijsheid.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goed kanaal op youtube heb je.
ik zie nu pas je mailtjequote:Op dinsdag 13 december 2016 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze was meer met zichzelf bezig dan met haar taken. Maar zo zijn die vrouwen van tegenwoordig toch?
Krijg je een zure doos van blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Was je weg danquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Alle lof voor GGMM.
Voelde me wel een beetje genegert tijdens mijn ban.
[ afbeelding ]
Een ban van drie dagen. Mijn dagen zijn geteld. Vroeger viel het op.quote:
Wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een ban van drie dagen. Mijn dagen zijn geteld. Vroeger viel het op.
Crewbash. Wegens een onterecht slotje.quote:
KingFlopland zeker weer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Crewbash. Wegens een onterecht slotje.
Bans worden niet besprokenquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Crewbash. Wegens een onterecht slotje.
Ik zeg niksquote:
Echt fucking hipster like fucking speciaalbierquote:Op dinsdag 13 december 2016 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat opper graag zijn piemel steekt in een glas Kompaan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt fucking hipster like fucking speciaalbier
Ik drink om bezopen te worden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt fucking hipster like fucking speciaalbier
quote:
Oh fuck. Ik neem mijn woorden terugquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan loop je het risico 1908 te moeten missen.
En als het niet doorgaans is ?quote:
Ben gestopt met stoppen met drinken. Zette geen zode aan de dijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de drank? Nog steeds gestopt?
Jammer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben gestopt met stoppen met drinken. Zette geen zode aan de dijk.
Je weet het nooitquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk niet dat opper graag zijn piemel steekt in een glas Kompaan.
Zonde makker. Maar er is geen man overboord. Je hebt een slag verloren, niet de oorlog. Wat zeggen je naasten/dokter etc? Zijn die er wel van op de hoogte?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben gestopt met stoppen met drinken. Zette geen zode aan de dijk.
Niemand neemtje meer serieus Onlogischquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Ja godverdomme tong wees dan eerlijk.
Geintje op z'n tijd. Ban zit er net op.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Ja godverdomme tong wees dan eerlijk.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niemand neemtje meer serieus Onlogisch
Verwijder je account maar
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een ban van drie dagen. Mijn dagen zijn geteld. Vroeger viel het op.
Voor de kuthoeren op FOK! is het "U"quote:
Nee, dat is drankmisbruik.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk niet dat opper graag zijn piemel steekt in een glas Kompaan.
Nichterig? Dan zou ik Corona drinkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd en dan ga je niet dat nichterig speciaalbier zuipen
Ik onthoud me van het weerbericht.quote:
Wie zijn de kuthoeren hier?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor de kuthoeren op FOK! is het "U"
Daar is helemaal niks mis meequote:Op dinsdag 13 december 2016 12:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nichterig? Dan zou ik Corona drinken
De minderen. FA's neuk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie zijn de kuthoeren hier?
U of u?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor de kuthoeren op FOK! is het "U"
Waarom ? Is de waarheid toch ?quote:
Ik wil best wel u zeggen als ie dat wil, Tong is al best oudquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
u. Tong, hoewel hij het wel graag zo zou zien, is geen hogere entiteit.
Het was Stijn.quote:
Z'n moeder.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie zijn de kuthoeren hier?
Niet zo slecht praten over Karina. Die doet niks slechts.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Z'n moeder.
Die post ook hier onder het account Karina.
Volgens mij is dit niet het juiste topic :Squote:Op dinsdag 13 december 2016 12:17 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij wil niemand hier topic 1908 meemaken
Alsof ik daar mee zit. Er zit zoveel humor in Koos-grappen.quote:
Het is een nummering op z'n Stijns. Waarschijnlijk zitten we nu al op 2023.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:17 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij wil niemand hier topic 1908 meemaken
Wie?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Smoophy post ook helemaal niet meer nu. Hoe komt dat tong?
In welke periode ramde je jouw genotsknots in haar liefdesgrotje?
Ik noem geen namen en geen privé-gegevens.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:17 schreef onlogisch het volgende:
.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Moet ik wetenquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet het juiste topic :S
Sowquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een nummering op z'n Stijns. Waarschijnlijk zitten we nu al op 2023.
Namen en rugnummers in de dm aub.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik noem geen namen en geen privé-gegevens.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik noem geen namen en geen privé-gegevens.
Tijdje terug dus.quote:Op donderdag 18 juli 2002 00:03 schreef shmoopy het volgende:
Anders gooi jij ons seksleven even op FOk, ofzo?
Niet in de DP ?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Namen en rugnummers in de dm aub.
Dus Herman heeft mogelijk wel kinderen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Die zag ik laatst nog ergens posten. Heeft allang een paar koters die de deur uit zijn.
Tot zover de hoogtepunten van Tong zijn liefdesleven.
Ik wil doublepain hier liever niet in betrekken.quote:
Dit kon een quote van Karina zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:20 schreef opperkleurder het volgende:
Je hebt ooit een relatie gehad met Tong80. Zou je nog ooit met een FOK!ker willen daten?
Je moet nooit nooit zeggen. Nadeel van zoiets is wel dat je daarna iemand nog op het forum tegenkomt terwijl je daar juist voor je ontspanning komt, je ziet soms de gekste topics verschijnen in R&P, smullen is dat.
Tong80 was gewoon een bijzondere en mooie uitzondering.
•Heb je nu een relatie?
Ja. Hij weet vaag iets van FOK!, kent m'n nickname en icoontje. En daar blijft het bij, gelukkig.
•Op wat voor type man val je?
Dat is heul verschillend, maar wel graag groot en donker. In het dagelijks leven moet ik zelf al stoer genoeg doen, als ik thuiskom wil ik graag iemand die ook van aanpakken weet, en als je mij kunt aanpakken ben je eigenlijk al stoer genoeg.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil doublepain hier liever niet in betrekken.
Hopen van niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus Herman heeft mogelijk wel kinderen?
OOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja logisch, dat is ook een ex van tong80.
sowquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mensen die 'heul' gebruiken mogen ze van Westpoint gooien.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:20 schreef opperkleurder het volgende:
Je hebt ooit een relatie gehad met Tong80. Zou je nog ooit met een FOK!ker willen daten?
Je moet nooit nooit zeggen. Nadeel van zoiets is wel dat je daarna iemand nog op het forum tegenkomt terwijl je daar juist voor je ontspanning komt, je ziet soms de gekste topics verschijnen in R&P, smullen is dat.
Tong80 was gewoon een bijzondere en mooie uitzondering.
•Heb je nu een relatie?
Ja. Hij weet vaag iets van FOK!, kent m'n nickname en icoontje. En daar blijft het bij, gelukkig.
•Op wat voor type man val je?
Dat is heul verschillend, maar wel graag groot en donker. In het dagelijks leven moet ik zelf al stoer genoeg doen, als ik thuiskom wil ik graag iemand die ook van aanpakken weet, en als je mij kunt aanpakken ben je eigenlijk al stoer genoeg.
Wie heeft er geen sex gehad met een ex van Tong ?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zover ik weet ik niet. Of ik moet verkracht zijn door een ex van jou.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie heeft er geen sex gehad met een ex van Tong ?
En mensen die 'onmeunig' gebruiken?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mensen die 'heul' gebruiken mogen ze van Westpoint gooien.
Yo inso..quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zover ik weet ik niet. Of ik moet verkracht zijn door een ex van jou.
Hoe gaat het makker
Gaat wel. Ze is weer thuis maar nog wel ziekquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yo inso..
Hoe is het met je vrouw?
Nou ja, iig weer thuis. Dat is beter dan een ziekenhuis.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat wel. Ze is weer thuis maar nog wel ziek
Goed mijn vriend. Harde muziek aan het draaien.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zover ik weet ik niet. Of ik moet verkracht zijn door een ex van jou.
Hoe gaat het makker
Zet deze even op Tong. Zullen je buren waarderen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed mijn vriend. Harde muziek aan het draaien.
Drake?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed mijn vriend. Harde muziek aan het draaien.
quote:
Liever te dik in de kist?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn Spotify jaarlijst kent een opmerkelijke nummer 1.
heino?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn Spotify jaarlijst kent een opmerkelijke nummer 1.
Ja is niks zo ziekenhuis pffquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, iig weer thuis. Dat is beter dan een ziekenhuis.
Wat wil je nu horen op deze retorische vraag?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
Jullie zijn hier wel vrij structureel liefhebber van een negerknots he?
is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
Jup, net als jouw moeder.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
Dat waardeer ik zeerquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zal vanavond een kaarsje voor haar opsteken.
Denk nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zal ze morgen weer de oude zijn.
Gewoon de waarheid!quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat wil je nu horen op deze retorische vraag?
Wel als we tot Here Jezus bidden?quote:
Waar krijg je die?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:39 schreef Saind het volgende:
Ik heb wel een lekker lijstje gekregen van spotify moet ik zeggen
als je uitlogt op fok.quote:
Ik deel een account met moeder de vrouw. Daarom is het bij mij niet helemaal representatief. De top 5 artiesten zijn:quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:39 schreef Saind het volgende:
ik 90% Nederlandstaligquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:39 schreef Saind het volgende:
Dit klopt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:41 schreef GGMM het volgende:
Opperkleurder heeft ooit eens een kaarsje opgestoken voor Caland, vlak na zijn geboorte.
Sindsdien is Caland nooit meer ziek geweest.
Op mobiel zie ik niks, zeker alleen op computerquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:40 schreef Saind het volgende:
[..]
browse en dan iets met 2016 in view ofzo
Niemand geeft een fuck om jou en je UI.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
zo, ik heb mijn kerst UI weer ingesteld
daar moet een negerpiemel inquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
zo, ik heb mijn kerst UI weer ingesteld
Moet sowieso. Maar nierbekkenontsteking blijft nierbekkenontsteking. Kun je bidden wat je wiltquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel als we tot Here Jezus bidden?
Deze film ken ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:42 schreef tong80 het volgende:
Beat this mothafokka......
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op mobiel zie ik niks, zeker alleen op computer
Hallo Jojoortje.quote:
Had ze een blaasontsteking?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet sowieso. Maar nierbekkenontsteking blijft nierbekkenontsteking. Kun je bidden wat je wilt
Ik moest net even lachen. Tommie had het artikel in de Telegraaf op zijn Facebook gezet en zijn tante reageerde er op: Wat goed van je tommie. Groetjes hedyquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:41 schreef Saind het volgende:
Hmm als ik 'm deel doxx ik mezelf geloof ik
Ja eerst wel. Alleen toen ging ze er mee doorlopen en coschappen lopen. En toen kon ze in het ziekenhuis blijvenquote:
Nee het is erger. Top 5 Artiesten geeft wel een goede weergave van mijn sublieme smaak, maar het nummer 1 meest geluisterde liedje heb ik nog nooit bewust zelf gedraaid.quote:
True.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bidde ooit voor de babytje van jojoortje en toen was de babytje geboren. Neverforget
Loop je daarom zo raar?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb vorig jaar ook een nierbekkenontsteking gehad. Is niet leuk kan ik jullie vertellen.
de babytjequote:Op dinsdag 13 december 2016 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bidde ooit voor de babytje van jojoortje en toen was de babytje geboren. Neverforget
Als je daarna nog niet in Jezus en Maria gelooft weet ik het ook niet meer. Dan wil je het niet inzienquote:
Het babytje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet echt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het babytje.
Door jouw gebeden is het ook een kleine Fey-hoolie geworden.
Dat zal het zijn. Half uur met de benen omhoog voor optimalisatie geeft geen ruimte om te plassen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
Vaak krijgen vrouwen ook een blaasontsteking door na de seks niet even te plassen.
Zo een lange wandeltocht met dit weer gaat haar ook niet in de koude kleren zitten kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moeder loopt raar na gisteravond.
Kijk daar heb je het al.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Half uur met de benen omhoog voor optimalisatie geeft geen ruimte om te plassen.
Is een teken Inso.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Half uur met de benen omhoog voor optimalisatie geeft geen ruimte om te plassen.
Oude mensen op facebook man man manquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moest net even lachen. Tommie had het artikel in de Telegraaf op zijn Facebook gezet en zijn tante reageerde er op: Wat goed van je tommie. Groetjes hedy
Zo gewoon gebleven
Nou zeg.quote:
Voor straf moest ze inderdaad terug lopen vanuit Den Haag. Ik was niet geheel tevreden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo een lange wandeltocht met dit weer gaat haar ook niet in de koude kleren zitten kan ik je zeggen.
van die big lebowski toestanden ja?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of tijdens de seks. (Plasseks, ik heb er een vies verhaal over)quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
Vaak krijgen vrouwen ook een blaasontsteking door na de seks niet even te plassen.
Mijn familie is je zeer dankbaar voor dat filmpje over die kroeg. Smakelijk om gelachenquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of tijdens de seks. (Plasseks, ik heb er een vies verhaal over)
Nooit gezienquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
van die big lebowski toestanden ja?
Mannen kunnen dat ook krijgen door de seks.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
toch heerlijk van die mensen die overal hun naam nog eens bij zettenquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Oude mensen op facebook man man man
Café Vos. Smakelijk om gelachen als in 'van genoten' of uitgelachen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn familie is je zeer dankbaar voor dat filmpje over die kroeg. Smakelijk om gelachen
Ik heb stukjes gezien. Het is echt ontzettend kinderachtig.quote:
Van genoten. Beetje medelijden met dat vrouwtjequote:Op dinsdag 13 december 2016 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Café Vos. Smakelijk om gelachen als in 'van genoten' of uitgelachen?
Precies iets voor jou hahaquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb stukjes gezien. Het is echt ontzettend kinderachtig.
Wij staan boven die schijtlollighedenquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke volwassen manquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die verstaat het allemaalniet meer heel erg goed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Van genoten. Beetje medelijden met dat vrouwtje
Heeft er weinig zin in ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die verstaat het allemaalniet meer heel erg goed.
Om dit topic nog enig niveau te geven zal ik ook maar een post maken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij staan boven die schijtlolligheden
Tegenwoordig Twitter ik. Meer niveau daarquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om dit topic nog enig niveau te geven zal ik ook maar een post maken.
Gaat een beetje met de Haagse slag dus.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:59 schreef opperkleurder het volgende:
Tot 14.00 uur geen ov in regio Den Haag
Dit staat al 2 weken in de ticker.
Dat deed je al eerder, we hebben meerdere succesvolle Twitter zoekacties achter de rug.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig Twitter ik. Meer niveau daar
Wat is je account?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig Twitter ik. Meer niveau daar
Nu ook met voetbal en nieuws analysesquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat deed je al eerder, we hebben meerdere succesvolle Twitter zoekacties achter de rug.
Waar Pro Ruslandquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pro Rusland
Pro Trump
Anti Eric Corton
#nooitmeervvdtwitter:PieterOmtzigt twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 13:21:13Rutte stuurt het resultaat van de onderhandelingen en het juridisch advies nu niet naar de Kamer.... https://t.co/KInLbRzCgY reageer retweet
Waarom zit Omtzigt bij SFR? Is hij in Frankrijk?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
#nooitmeervvdtwitter:PieterOmtzigt twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 13:21:13Rutte stuurt het resultaat van de onderhandelingen en het juridisch advies nu niet naar de Kamer.... https://t.co/KInLbRzCgY reageer retweet
#teamomtzigt
Ik denk het. Kamerleden zitten in Nederland bij Vodafone.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom zit Omtzigt bij SFR? Is hij in Frankrijk?
zeker op kosten van de belastingbetaler expres roamingkosten betalen !!!quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom zit Omtzigt bij SFR? Is hij in Frankrijk?
Als iemand in de kamer zijn geld waard is is het Omtzigt wel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker op kosten van de belastingbetaler expres roamingkosten betalen !!!
volg liever geen christelijke partijen die babymoord goedkeuren bahquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:33 schreef JanCees het volgende:
waar gaat die tweet over
ik hoop dat insomniavbl hier al over getweet heeft
staaijquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe heet die rakker van SGP ook alweer
dan volg ik hem ook
v/d Staaij en Dijkgraaf.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe heet die rakker van SGP ook alweer
dan volg ik hem ook
Oh mag dat tegenwoordig ook al? Goede ontwikkelingquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
volg liever geen christelijke partijen die babymoord goedkeuren bah
Kun je toch CDA stemmen. Fijn hequote:Op dinsdag 13 december 2016 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh mag dat tegenwoordig ook al? Goede ontwikkeling
Tegen wie moet PSV?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:00 schreef Doublepain het volgende:
Er was gister dus een loting
HELEMAAL GEMIST
Wowquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
volg geen wouten, dus geen bontes
en kan die dijkgraaf niet vinden
Wat is jouw mening over treinconducteurs?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
volg geen wouten, dus geen bontes
en kan die dijkgraaf niet vinden
Moeten niet stakenquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over treinconducteurs?
ik zag zo'n wijfie van de cda bij de slimste mensquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
Heb gisteren voor de verandering eens Pauw gekeken omdat Buma er was. Goed optreden van de Buum.
Het CDA.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zag zo'n wijfie van de cda bij de slimste mens
Die wist echt helemaal niets.
Ik heb besloten dit seizoen niet te kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zag zo'n wijfie van de cda bij de slimste mens
Die wist echt helemaal niets.
Ik kon eerst de NPO2 niet vinden op mn schotel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb besloten dit jaar niet te kijken
Is wel potentieel ministers of stas materiaal voor justitie.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
En ze was laatste geworden bij het roeien in haar studententijd.
Kan niet veel zijn
wie?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon eerst de NPO2 niet vinden op mn schotel.
Maar uiteindelijk had ik hem toch gevonden, en toen zag ik eric corton
Die gozer over Trumpquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
Heb gisteren voor de verandering eens Pauw gekeken omdat Buma er was. Goed optreden van de Buum.
Geen dingen die ik kijk manquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
die presenteert ook pinkpop en lowlands enzo op de npo
quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat wil je nu horen op deze retorische vraag?
quote:
quote:
Geen idee wie die hele nitwit wolfrolf is maar het doet mij deugd om te zien dat jullie gelijk gehakt van die fluitketel maken mannen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om jou en je UI.
Een van de meest linkse ambtenaren van de NPO(3)/3FM, gast met die tattoo's en van Penoza geloof ik.quote:
Penoza is ook niet iets waar ik voor thuis blijfquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een van de meest linkse ambtenaar van de NPO(3)/3FM, gast met die tattoo's en van Penoza geloof ik.
tattoosquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een van de meest linkse ambtenaar van de NPO(3)/3FM, gast met die tattoo's en van Penoza geloof ik.
Ach was wel geinig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Penoza is ook niet iets waar ik voor thuis blijf
Ik blijf voor geen enkel programma thuis.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Penoza is ook niet iets waar ik voor thuis blijf
Dat betwijfel ik.quote:
Is dat niet die man die populair is in de regio?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
#teamomtzigt
Het CDA is sowieso populair in de regio. Hij is trouwens geboren in Den Haag.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet die man die populair is in de regio?
Ah, dan heeft hij gelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
tat·too (de; v(m); meervoud: tattoos)
Analyse van het water in het riool. Krijg de indruk dat vooral studenten coke gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, dan heeft hij gelijk.
’Utrecht en Eindhoven snuiven kilo coke per dag’
Goed bezig Saind.
binnekort is die bierhype overquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Saind en opper vinden dit leuk.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161213_02623503
Walgelijke tent, goed dat hij dicht gaat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Saind en opper vinden dit leuk.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161213_02623503
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |