Zo een lange wandeltocht met dit weer gaat haar ook niet in de koude kleren zitten kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moeder loopt raar na gisteravond.
Kijk daar heb je het al.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Half uur met de benen omhoog voor optimalisatie geeft geen ruimte om te plassen.
Is een teken Inso.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Half uur met de benen omhoog voor optimalisatie geeft geen ruimte om te plassen.
Oude mensen op facebook man man manquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moest net even lachen. Tommie had het artikel in de Telegraaf op zijn Facebook gezet en zijn tante reageerde er op: Wat goed van je tommie. Groetjes hedy
Zo gewoon gebleven
Voor straf moest ze inderdaad terug lopen vanuit Den Haag. Ik was niet geheel tevreden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo een lange wandeltocht met dit weer gaat haar ook niet in de koude kleren zitten kan ik je zeggen.
van die big lebowski toestanden ja?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of tijdens de seks. (Plasseks, ik heb er een vies verhaal over)quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
Vaak krijgen vrouwen ook een blaasontsteking door na de seks niet even te plassen.
Mijn familie is je zeer dankbaar voor dat filmpje over die kroeg. Smakelijk om gelachenquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of tijdens de seks. (Plasseks, ik heb er een vies verhaal over)
Nooit gezienquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
van die big lebowski toestanden ja?
Mannen kunnen dat ook krijgen door de seks.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
Vaak krijgen vrouwen ook een blaasontsteking door na de seks niet even te plassen.
toch heerlijk van die mensen die overal hun naam nog eens bij zettenquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Oude mensen op facebook man man man
Café Vos. Smakelijk om gelachen als in 'van genoten' of uitgelachen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn familie is je zeer dankbaar voor dat filmpje over die kroeg. Smakelijk om gelachen
Van genoten. Beetje medelijden met dat vrouwtjequote:Op dinsdag 13 december 2016 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Café Vos. Smakelijk om gelachen als in 'van genoten' of uitgelachen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |