Zo een lange wandeltocht met dit weer gaat haar ook niet in de koude kleren zitten kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moeder loopt raar na gisteravond.
Kijk daar heb je het al.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Half uur met de benen omhoog voor optimalisatie geeft geen ruimte om te plassen.
Is een teken Inso.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Half uur met de benen omhoog voor optimalisatie geeft geen ruimte om te plassen.
Oude mensen op facebook man man manquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moest net even lachen. Tommie had het artikel in de Telegraaf op zijn Facebook gezet en zijn tante reageerde er op: Wat goed van je tommie. Groetjes hedy
Zo gewoon gebleven
Voor straf moest ze inderdaad terug lopen vanuit Den Haag. Ik was niet geheel tevreden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo een lange wandeltocht met dit weer gaat haar ook niet in de koude kleren zitten kan ik je zeggen.
van die big lebowski toestanden ja?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of tijdens de seks. (Plasseks, ik heb er een vies verhaal over)quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
Vaak krijgen vrouwen ook een blaasontsteking door na de seks niet even te plassen.
Mijn familie is je zeer dankbaar voor dat filmpje over die kroeg. Smakelijk om gelachenquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of tijdens de seks. (Plasseks, ik heb er een vies verhaal over)
Nooit gezienquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
van die big lebowski toestanden ja?
Mannen kunnen dat ook krijgen door de seks.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
Vaak krijgen vrouwen ook een blaasontsteking door na de seks niet even te plassen.
toch heerlijk van die mensen die overal hun naam nog eens bij zettenquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Oude mensen op facebook man man man
Café Vos. Smakelijk om gelachen als in 'van genoten' of uitgelachen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn familie is je zeer dankbaar voor dat filmpje over die kroeg. Smakelijk om gelachen
Van genoten. Beetje medelijden met dat vrouwtjequote:Op dinsdag 13 december 2016 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Café Vos. Smakelijk om gelachen als in 'van genoten' of uitgelachen?
Precies iets voor jou hahaquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb stukjes gezien. Het is echt ontzettend kinderachtig.
Wij staan boven die schijtlollighedenquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke volwassen manquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die verstaat het allemaalniet meer heel erg goed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Van genoten. Beetje medelijden met dat vrouwtje
Heeft er weinig zin in ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die verstaat het allemaalniet meer heel erg goed.
Om dit topic nog enig niveau te geven zal ik ook maar een post maken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij staan boven die schijtlolligheden
Tegenwoordig Twitter ik. Meer niveau daarquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om dit topic nog enig niveau te geven zal ik ook maar een post maken.
Gaat een beetje met de Haagse slag dus.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:59 schreef opperkleurder het volgende:
Tot 14.00 uur geen ov in regio Den Haag
Dit staat al 2 weken in de ticker.
Dat deed je al eerder, we hebben meerdere succesvolle Twitter zoekacties achter de rug.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig Twitter ik. Meer niveau daar
Wat is je account?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig Twitter ik. Meer niveau daar
Nu ook met voetbal en nieuws analysesquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat deed je al eerder, we hebben meerdere succesvolle Twitter zoekacties achter de rug.
Waar Pro Ruslandquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pro Rusland
Pro Trump
Anti Eric Corton
#nooitmeervvdtwitter:PieterOmtzigt twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 13:21:13Rutte stuurt het resultaat van de onderhandelingen en het juridisch advies nu niet naar de Kamer.... https://t.co/KInLbRzCgY reageer retweet
Waarom zit Omtzigt bij SFR? Is hij in Frankrijk?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
#nooitmeervvdtwitter:PieterOmtzigt twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 13:21:13Rutte stuurt het resultaat van de onderhandelingen en het juridisch advies nu niet naar de Kamer.... https://t.co/KInLbRzCgY reageer retweet
#teamomtzigt
Ik denk het. Kamerleden zitten in Nederland bij Vodafone.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom zit Omtzigt bij SFR? Is hij in Frankrijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |