Z'n moeder.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie zijn de kuthoeren hier?
Niet zo slecht praten over Karina. Die doet niks slechts.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Z'n moeder.
Die post ook hier onder het account Karina.
Volgens mij is dit niet het juiste topic :Squote:Op dinsdag 13 december 2016 12:17 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij wil niemand hier topic 1908 meemaken
Alsof ik daar mee zit. Er zit zoveel humor in Koos-grappen.quote:
Het is een nummering op z'n Stijns. Waarschijnlijk zitten we nu al op 2023.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:17 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij wil niemand hier topic 1908 meemaken
Wie?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Smoophy post ook helemaal niet meer nu. Hoe komt dat tong?
In welke periode ramde je jouw genotsknots in haar liefdesgrotje?
Ik noem geen namen en geen privé-gegevens.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:17 schreef onlogisch het volgende:
.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Moet ik wetenquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet het juiste topic :S
Sowquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een nummering op z'n Stijns. Waarschijnlijk zitten we nu al op 2023.
Namen en rugnummers in de dm aub.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik noem geen namen en geen privé-gegevens.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik noem geen namen en geen privé-gegevens.
Tijdje terug dus.quote:Op donderdag 18 juli 2002 00:03 schreef shmoopy het volgende:
Anders gooi jij ons seksleven even op FOk, ofzo?
Niet in de DP ?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Namen en rugnummers in de dm aub.
Dus Herman heeft mogelijk wel kinderen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Die zag ik laatst nog ergens posten. Heeft allang een paar koters die de deur uit zijn.
Tot zover de hoogtepunten van Tong zijn liefdesleven.
Ik wil doublepain hier liever niet in betrekken.quote:
Dit kon een quote van Karina zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:20 schreef opperkleurder het volgende:
Je hebt ooit een relatie gehad met Tong80. Zou je nog ooit met een FOK!ker willen daten?
Je moet nooit nooit zeggen. Nadeel van zoiets is wel dat je daarna iemand nog op het forum tegenkomt terwijl je daar juist voor je ontspanning komt, je ziet soms de gekste topics verschijnen in R&P, smullen is dat.
Tong80 was gewoon een bijzondere en mooie uitzondering.
•Heb je nu een relatie?
Ja. Hij weet vaag iets van FOK!, kent m'n nickname en icoontje. En daar blijft het bij, gelukkig.
•Op wat voor type man val je?
Dat is heul verschillend, maar wel graag groot en donker. In het dagelijks leven moet ik zelf al stoer genoeg doen, als ik thuiskom wil ik graag iemand die ook van aanpakken weet, en als je mij kunt aanpakken ben je eigenlijk al stoer genoeg.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil doublepain hier liever niet in betrekken.
Hopen van niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus Herman heeft mogelijk wel kinderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |