Ligt onlo's moeder bij je?quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb mijn topper ook alvast klaarliggen
Een niet zo'n hele beste als ik mijn zwager mag geloven (ze zat bij hem in het korps).quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorheen was ze een politieagente. Nu een fitnessgoeroe.
Ik had al zo'n vermoeden....quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een niet zo'n hele beste als ik mijn zwager mag geloven (ze zat bij hem in het korps).
Ze was meer met zichzelf bezig dan met haar takenquote:
Bier is ook prima geschikt voor vrouwen, zeker speciaalbier.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik heb me zojuist vermaakt met de herhaling van VI en ik zag op de achtergrond een paar bierdrinkende dames. Motten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik weet niet wat het is...ik blijf het niet 'ladylike' vinden.
Het kromme in mijn hoofd is dat ik weer minder moeite heb als ze whiskey of cognac zouden drinken.
Je bent zelf speciaal.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bier is ook prima geschikt voor vrouwen, zeker speciaalbier.
vind het niet ergquote:Op dinsdag 13 december 2016 10:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik heb me zojuist vermaakt met de herhaling van VI en ik zag op de achtergrond een paar bierdrinkende dames. Motten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik weet niet wat het is...ik blijf het niet 'ladylike' vinden.
Het kromme in mijn hoofd is dat ik weer minder moeite heb als ze whiskey of cognac zouden drinken.
Deze man heeft zoveel wijsheid.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bier is ook prima geschikt voor vrouwen, zeker speciaalbier.
Dank je.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goed kanaal op youtube heb je.
ik zie nu pas je mailtjequote:Op dinsdag 13 december 2016 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze was meer met zichzelf bezig dan met haar taken. Maar zo zijn die vrouwen van tegenwoordig toch?
Krijg je een zure doos van blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Was je weg danquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Alle lof voor GGMM.
Voelde me wel een beetje genegert tijdens mijn ban.
[ afbeelding ]
Een ban van drie dagen. Mijn dagen zijn geteld. Vroeger viel het op.quote:
Wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een ban van drie dagen. Mijn dagen zijn geteld. Vroeger viel het op.
Crewbash. Wegens een onterecht slotje.quote:
KingFlopland zeker weer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Crewbash. Wegens een onterecht slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |