SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 13-12-2016 10:12:21 ]
Er loopt een lastige mod rond in KLB.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:51 schreef Sked het volgende:
Ze zullen dat trollerige toontje wel zat zijn geweest in KLB ofzo. Lekker boeiend hij is er morgen vast wel weer (helaas)
Wat jij vindt is niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:56 schreef Befbekje het volgende:
Ik had Pimmelkäse een betere TT gevonden, maarja..
quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat jij vindt is niet zo rullevant.
Die vier spelers daarachter waren ook echte helden.quote:
Come on man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Come on man!Niek lijkt een bepaalde fetisj m.b.t. likkende negermannen te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niek lijkt een bepaalde fetisj m.b.t. likkende negermannen te hebben.
Onlogisch houdt van mannen..quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:06 schreef vincenzo78 het volgende:
Onlo was snel om het vorige topic te sluiten en te openen, maar ik zie dat er in de OP geen vrouwelijk schoon meer verschijnt. Is daar een specifieke reden voor?
Zie OP ouwe reus.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:11 schreef vincenzo78 het volgende:
Fawaka Onlo? Waarom geen vrouwelijk schoon meer in de OP?
Ik heb mijn topper ook alvast klaarliggen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:14 schreef onlogisch het volgende:
Daar wil ik best een keer door gearresteerd worden.
En dan maanden in de cel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:14 schreef onlogisch het volgende:
Daar wil ik best een keer door gearresteerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |