OOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja logisch, dat is ook een ex van tong80.
sowquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mensen die 'heul' gebruiken mogen ze van Westpoint gooien.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:20 schreef opperkleurder het volgende:
Je hebt ooit een relatie gehad met Tong80. Zou je nog ooit met een FOK!ker willen daten?
Je moet nooit nooit zeggen. Nadeel van zoiets is wel dat je daarna iemand nog op het forum tegenkomt terwijl je daar juist voor je ontspanning komt, je ziet soms de gekste topics verschijnen in R&P, smullen is dat.
Tong80 was gewoon een bijzondere en mooie uitzondering.
•Heb je nu een relatie?
Ja. Hij weet vaag iets van FOK!, kent m'n nickname en icoontje. En daar blijft het bij, gelukkig.
•Op wat voor type man val je?
Dat is heul verschillend, maar wel graag groot en donker. In het dagelijks leven moet ik zelf al stoer genoeg doen, als ik thuiskom wil ik graag iemand die ook van aanpakken weet, en als je mij kunt aanpakken ben je eigenlijk al stoer genoeg.
Wie heeft er geen sex gehad met een ex van Tong ?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zover ik weet ik niet. Of ik moet verkracht zijn door een ex van jou.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie heeft er geen sex gehad met een ex van Tong ?
En mensen die 'onmeunig' gebruiken?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mensen die 'heul' gebruiken mogen ze van Westpoint gooien.
Yo inso..quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zover ik weet ik niet. Of ik moet verkracht zijn door een ex van jou.
Hoe gaat het makker
Gaat wel. Ze is weer thuis maar nog wel ziekquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yo inso..
Hoe is het met je vrouw?
Nou ja, iig weer thuis. Dat is beter dan een ziekenhuis.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat wel. Ze is weer thuis maar nog wel ziek
Goed mijn vriend. Harde muziek aan het draaien.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zover ik weet ik niet. Of ik moet verkracht zijn door een ex van jou.
Hoe gaat het makker
Zet deze even op Tong. Zullen je buren waarderen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed mijn vriend. Harde muziek aan het draaien.
Drake?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed mijn vriend. Harde muziek aan het draaien.
quote:
Liever te dik in de kist?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn Spotify jaarlijst kent een opmerkelijke nummer 1.
heino?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn Spotify jaarlijst kent een opmerkelijke nummer 1.
Ja is niks zo ziekenhuis pffquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, iig weer thuis. Dat is beter dan een ziekenhuis.
Wat wil je nu horen op deze retorische vraag?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
Jullie zijn hier wel vrij structureel liefhebber van een negerknots he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |