SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:@ZiggoWebcare: @MadMaster Dat is niet mooi! We zijn drukdoende om de storing voor je op te lossen. Heb je ook je telefoonnummer achter gelaten? Op 1/2
@ZiggoWebcare: @MadMaster deze manier ontvang je een sms zodra de storing is verholpen. ^TE 2/2
De hele buurt heb ziggo?quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben ook geen internet, de hele buurt ligt plat...
Flut antwoord natuurlijk...quote:
quote:@MadMaster: @ZiggoWebcare Mijn telefoonnummer is gemeld, maar daar krijg ik nu al 16 uur geen SMS met 'hersteld' melding op. Dus, hoe lang gaat dit nog duren?
Ik woon niet in een flat, dus ik heb relatief weinig buren.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niemand met KPN modem of zoiets in de buurt?
Geen idee, oorzaak hoor je natuurlijk niet...quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is er bij jou ook kabel naar de kloten misschien, dat gaat wel ff duren dan.
Je kent de Pringles truc niet en old school hakwerk?quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon niet in een flat, dus ik heb relatief weinig buren.
Niemand met KPN in de buurt en ik ga niet met mijn tablet in de tuin van een ander zitten natuurlijk...
Ik bespeur wat afkickverschijnselen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor die tijd begin ik dan al met graven...
Lust geen Pringles en hakwerk is ook geen hobby...quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kent de Pringles truc niet en old school hakwerk?
Ik betaal, dus wil het simpelweg hebben. Telefoon is ook dood.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bespeur wat afkickverschijnselen.
OK , dan niet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lust geen Pringles en hakwerk is ook geen hobby...
Mijn schoonmoeder is een dure.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik betaal, dus wil het simpelweg hebben. Telefoon is ook dood.
Gs zo op pad, dus da's geen probleem...
quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik betaal, dus wil het simpelweg hebben. Telefoon is ook dood.
Gs zo op pad, dus da's geen probleem...
Maandag gaan de graafwerkzaamheden weer verder.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gup ligt er weer / nog steeds uit, begrijp ik?
Oké... schone taak aan de DJ's om de zendtijd een beetje te vullen dit weekend.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maandag gaan de graafwerkzaamheden weer verder.
Ik heb geen tijd .quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké... schone taak aan de DJ's om de zendtijd een beetje te vullen dit weekend.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik op zich wel. Ik draai later vanmiddag of vanavond nog wel een paar uurtjes, denk ik
De lokale radio?quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:22 schreef tailfox het volgende:
Ik draai al bij de lokale radio. Denk niet dat henk het leuk vind als ik dan nog r49 erbij pak
Welke sport? Een vossenjacht?quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja van 2 tot 6 ff sportshow schuiven
als je daar iets intresants over kan vertellen zorgen ik dat je in de show benquote:Op zaterdag 10 december 2016 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke sport? Een vossenjacht?
Ik geloof dat ik daar maar even van afziequote:Op zaterdag 10 december 2016 12:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
als je daar iets intresants over kan vertellen zorgen ik dat je in de show ben
Vervelend.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen internet...
Ja hoor en bij jou?quote:
thanksquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar maar even van afzieMaar succes met je uitzending.
Hier ook alles prima!quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend.
[..]
Ja hoor en bij jou?
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook alles prima!![]()
M'n lieffie zit hier naast me, Nederlands te leren!
vrachtwagen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:45 schreef Dj_Vout het volgende:
Hoi Tail.
Snel even wat drinken halen, nu het nog kan.
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]Positieve insteek, aangezien die nog maar 3 uur duurt!
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Boor mijn positieve insteek anders even de grond in.![]()
Schaam je.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:30 schreef robdriessen het volgende:
Zo. Kind naar bed, hond uitgelaten, vriendin naar haar kamer geschopt, eens kijken of er nog iets op R49......
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:30 schreef robdriessen het volgende:
Zo. Kind naar bed, hond uitgelaten, vriendin naar haar kamer geschopt, eens kijken of er nog iets op R49......
[ afbeelding ]
De geruchten over mijn dood waren ernstig overdreven. Het was die ANDERE dictatorquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:40 schreef robdriessen het volgende:
Mijn hemel, dit is bijna net zo erg als Corpsballen van Volumia
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De geruchten over mijn dood waren ernstig overdreven. Het was die ANDERE dictator
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb een hekel aan auto-tuners. Maar bij veel van Vout's artiesten zou je WILLEN dat ze er geld voor hadden
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb een hekel aan auto-tuners. Maar bij veel van Vout's artiesten zou je WILLEN dat ze er geld voor hadden
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik me ook al een aantal keren bedacht, ja!
Vout, meedoen!quote:EINDHOVEN – Eindhovenaar Johan Vlemmix gaat weer meedoen aan de Tweede Kamerverkiezingen. Dat maakte hij op Twitter bekend. Vlemmix presenteert volgende week het programma van de Partij van de Toekomst (PvdT).
Zal ik?quote:
Hoe geweldig je ze vindt?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vertel mijn vriendin net hoe ik over draaiorgels denk!
En mijn vriendin noemt ze "The horrible oompa machines."quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vertel mijn vriendin net hoe ik over draaiorgels denk!
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En mijn vriendin noemt ze "The horrible oompa machines."
Kalverliefdequote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:55 schreef ToT het volgende:
Mijn God, Vout! Wat doe je??? Ze zit hier mee te zingen!!!!
![]()
![]()
Ik denk dat jouw keukenprinses die vast wel voor je kan maken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:57 schreef robdriessen het volgende:
Vroeger had je in Maastricht pizzeria Gepetto. Die hadden de Calzone, maar ook ..... La Bomba. Die was niet dubbelgevouwen, dat was een pizza bovenop een pizza. Dubbele calzone dus eigenlijk. Wat een monster....
... ik mis 'm
Nee, die zong Se Bastasse Una Canzonequote:
Oh jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, die zong Se Bastasse Una Canzone
Hoi Chufi.quote:
Goed hè?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Het Nederlandse schnabbelcircuit is in haar eentje verantwoordelijk voor het nog niet uitgestorven zijn van de goedkope Casio keyboardjes.
Vergeet mij nietquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Het Nederlandse schnabbelcircuit is in haar eentje verantwoordelijk voor het nog niet uitgestorven zijn van de goedkope Casio keyboardjes.
Elf.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vergeet mij niet
Op 1 meter bij mij vandaan staat zo'n ding(Nou ja, wel iets luxer en groter dan het exemplaar op de foto)
Yamaha PSR8000 hierquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vergeet mij niet
Op 1 meter bij mij vandaan staat zo'n ding(Nou ja, wel iets luxer en groter dan het exemplaar op de foto)
Niks om je voor te schamen hoorquote:
quote:
Van mijn pc.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Elke keer weer verbazingwekkend waar je die muziek vandaan haalt.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik had al zo'n angstig vermoeden
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet helaas iedereen (en vooral de DJ) vaarwel zeggen voor vanavond.
Het was me een plezier en genoegen. En deze keer eens niet mezelf bezoedeld tijdens een Vout show![]()
![]()
Het was me een plezier en genoegen. En deze keer eens niet mezelf bezoedeld tijdens een Vout show![]()
![]()
![]()
quote:
Een wielewaal....quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Een wielewaal....
Kom mee naar buiten allemaal, dan zoeken wij de wielewaal....
Je kent dat liedje toch wel?
(Nog leerzaam ook, die shows van Vout)
Ja hoor, en wel precies tot daar. :pquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:33 schreef Dj_Vout het volgende:
Een wielewaal....
Kom mee naar buiten allemaal, dan zoeken wij de wielewaal....
Je kent dat liedje toch wel?
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Ja hoor, en wel precies tot daar. :p
Net iets als de Wilhelmus-kennis.
Ze zei hoi tegen me.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Deze zanger geeft een compleet nieuwe dimensie aan het begrip "direct".
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
Dit loopt helemaal uit de hand.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:46 schreef Dj_Vout het volgende:
Hij heeft een hit, omdat er fuk joe in zit.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Echt zo'n oorwurm. Ik heb een jingle ervan gemaakt voor een show die ik binnenkort doe.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:56 schreef svann het volgende:
Hier heb ik een Sinterklaas-versie van.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:56 schreef svann het volgende:
Hier heb ik een Sinterklaas-versie van.
quote:Subliminal messaging werkt niet
Breaking news: subliminal messaging werkt niet. Dat is zaterdagavond onomstotelijk aangetoond in het MUZ-topic van Radio 49 op FOK! tijdens het programma 'Muziek op z'n Vouts'.
De dienstdoende diskjockey, DJ Vout, ging niet over op het draaien van het beroemde nummer 'Kuikentje Piep' nadat luisteraar Elfletterig herhaaldelijk een kuikentje in het topic had gepost.
Elfletterig, ook bekend als DJ11, besloot zaterdag tot een wetenschappelijk experiment. In diverse posts op rij plaatste hij een kuikentje als smiley. Dit gegeven drong echter niet door in het bewustzijn van DJ Vout (voor zover dat überhaupt bestaat), want de plaatjesdraaier draaide 'Kuikentje Piep' niet. De bevindingen worden maandag gepubliceerd in het gezaghebbende tijdschrift Nature.
Awwwwww, hee thx weer, man!quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:59 schreef Dj_Vout het volgende:
Het zit er alweer op.
Ik zal jullie niet verder plagen.
quote:
Dank.quote:
Ik hoorde het liedje toevallig deze week voorbijkomenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Ik zag het kuikentje wel, maar vroeg me al af wat je er mee bedoelde.
Volgende keer draai ik hem speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde het liedje toevallig deze week voorbijkomen
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Volgende keer draai ik hem speciaal voor jou.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb er serieus geen woorden voor.....![]()
Maar hoe lang moet ik stil blijven?quote:
Veel plezier.quote:Op zondag 11 december 2016 09:07 schreef MadMaster het volgende:
De kerstboom staat, we zijn weer online, het is droog en de kerstmarkt in Haarlem heeft glühwein.
Het wordt een prachtdag!
quote:Op zondag 11 december 2016 09:07 schreef MadMaster het volgende:
De kerstboom staat, we zijn weer online, het is droog en de kerstmarkt in Haarlem heeft glühwein.
Het wordt een prachtdag!
quote:Op zondag 11 december 2016 10:40 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
Ga er dan lekker van genieten Mad, foto's zien er mooi uit, fijn dat jullie genoten hebben.
Veel plezier op de kerstmarkt
quote:
quote:
ik was al n beetje wakker hoor, ik ga nu even de laptop stofzuigen, kijken of er dan minder toetsen blijven hangenquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik was al n beetje wakker hoor, ik ga nu even de laptop stofzuigen, kijken of er dan minder toetsen blijven hangen
Had je niet even kunnen zeggen dat de stroom er af moest ..quote:Op zondag 11 december 2016 11:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans.
Hoge druk reiniger er over.
cool! Ik kwam vroeger best vaak op die locatie toen het nog de Tagrijn was, maar ben nog nooit in de nieuwbouw geweestquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 11:48 schreef just me het volgende:
[..]
Had je niet even kunnen zeggen dat de stroom er af moest ..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2016 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet een leeg rooster en overweegt vanavond te draaien
(gisteren kwam het er niet van, morgenavond lukt ook niet)
Arme jij. Arme ik.quote:Op zondag 11 december 2016 17:59 schreef Tuned22 het volgende:
Leuk Elfware het niet dat ik weer eens niet thuis ben
Misschien duiken er nog meer mensen op. Voorlopig ben ik nog niet ingeroosterd. Ik twijfel trouwens of ik een reguliere show maak of een New Music Recap.quote:
Succes met twijfelen en met draaienquote:Op zondag 11 december 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien duiken er nog meer mensen op. Voorlopig ben ik nog niet ingeroosterd. Ik twijfel trouwens of ik een reguliere show maak of een New Music Recap.
Bedanktquote:Op zondag 11 december 2016 18:17 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Succes met twijfelen en met draaien
Donequote:Op zondag 11 december 2016 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Toch maar een reguliere show...
Kan iemand die dit leest mij inroosteren om 20:00 uur?
DJ11 - Sunday Night
quote:Op zondag 11 december 2016 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Toch maar een reguliere show...
Kan iemand die dit leest mij inroosteren om 20:00 uur?
DJ11 - Sunday Night
Primaquote:Op zondag 11 december 2016 19:36 schreef EggsTC het volgende:
Mag ik na jou, 2200-0000? Ik heb ook een gekke set klaar staan.
Die zal wel zitten te vloeken over z'n ajax.quote:Op zondag 11 december 2016 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
PrimaIk had nét een uurtje aan reserve-muziek bijeen gesprokkeld, maar dat geeft niet
Dat schuift gewoon door.
Ik kan je alleen niet inroosteren. Wellicht kan MadMaster dat doen; die is online nu.
Ik zit achter een tablet, zonder inloggegevens, maar als er straks nog niks geregeld is, dan maak ik het later in orde...quote:Op zondag 11 december 2016 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
PrimaIk had nét een uurtje aan reserve-muziek bijeen gesprokkeld, maar dat geeft niet
Dat schuift gewoon door.
Ik kan je alleen niet inroosteren. Wellicht kan MadMaster dat doen; die is online nu.
Welnee, het is lang geleden dat ik me heb laten beïnvloeden door de uitslag van een voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 11 december 2016 19:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die zal wel zitten te vloeken over z'n ajax.
Misschien kun je EggsTC trouwens even inroosteren? Die gaat van 22:00 tot 00:00 uur draaien. Showtitel is mij onbekend; zie verzoek hierboven in dit topic.quote:
Dank.quote:Op zondag 11 december 2016 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom![]()
Leuke nieuwe UI, trouwens
Doe ik!quote:Op zondag 11 december 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kun je EggsTC trouwens even inroosteren? Die gaat van 22:00 tot 00:00 uur draaien. Showtitel is mij onbekend; zie verzoek hierboven in dit topic.
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 11 december 2016 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goede showtitel, trouwens.Hopelijk vindt EggsTC het ook wat
Wie is dat?quote:Op zondag 11 december 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Het tempo gaat even omlaag, met nieuw werk van de getalenteerde Emmit Fenn.
Een jonge, getalenteerde producer / artiest. Bracht begin dit jaar het uitstekende nummer Painting Greys uit; gaan we zeker terugzien in mijn jaarlijst.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is het orchestrale hoekje van de show...
Wie is dat?quote:Op zondag 11 december 2016 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuwe track van zangeres Izzy Bizu - waarop Melting uiteraard vraagt wie dat is
quote:Op zondag 11 december 2016 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Clean Bandit heeft veel betere tracks gemaakt dan Rockabye, de huidige nummer-1 van Nederland. Rockabye is op zich helemaal geen slecht nummer, maar die irritante schreeuwlelijk Sean Paul zit er de hele tijd doorheen...
... gelukkig bestaan er remixes van het nummer. En gelukkig is één van de remixers zo verstandig geweest om de "bijdrage" van Sean Paul niet te gebruiken, wel de vocals van Anne-Marie.
Dat doet echt wonderen.....
Waar leer jij die nieuwe artiesten allemaal kennen?quote:Op zondag 11 december 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een zangeres die net een jaartje bezig is en op de shortlist stond van The Sound Of 2016.
Onder meer op Spotify en een aantal muziekblogs / websites waar nieuwe muziek op staat.quote:Op zondag 11 december 2016 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar leer jij die nieuwe artiesten allemaal kennen?
quote:Op zondag 11 december 2016 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onder meer op Spotify en een aantal muziekblogs / websites waar nieuwe muziek op staat.
Dat is inderdaad wel een duidelijke PSB sound.quote:Op zondag 11 december 2016 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
Een track van de soundtrack van The Crying Game, waar ik al eerder tracks van heb gedraaid. De Schotse zanger (Dave) Cicero. Het nummer - je kunt een beetje horen - is geproduceerd door de Pet Shop Boys.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 11 december 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna synthpop uit eigen land...
Tuurlijk niet. Is juist leuk, toch? Hoor je weer wat nieuwe dingenquote:Op zondag 11 december 2016 21:08 schreef Melting het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik bijna geeneen artiest die je draait ken.
Is ook leuk.quote:Op zondag 11 december 2016 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Is juist leuk, toch? Hoor je weer wat nieuwe dingen
Maar er komen ook nog wat nummers van artiesten die je wél kent. Hoop ik dan.
quote:Op zondag 11 december 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ook dit is nieuw, trouwens. En ik weet zelf eigenlijk ook niks over deze formatie![]()
Ik vind het wel een acceptabele en originele smoesquote:Op zondag 11 december 2016 21:13 schreef ToT het volgende:
Ik ben wel stil hier, maar dat is wegens vrouwelijke aanwezigheid natuurlijk!
We luisteren wel mee!
quote:Op zondag 11 december 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het wel een acceptabele en originele smoes
Oh, ik dacht dat je even naar het toilet moest.quote:Op zondag 11 december 2016 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna het langste nummer van de show. En ik draai dat heel bewust voorafgaand aan de plaat daarna. Eens kijken of het jullie ook opvalt wat mij opvalt...
Had gekund, maar is niet het geval. Ik zou zeggen: let vooral op het ritme en de feel van dit nummer.quote:Op zondag 11 december 2016 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je even naar het toilet moest.
Ja... het is nogal lang uitgesmeerdquote:
Het is er inderdaad nogal sterk op gebaseerd of niet? Ik moest onmiddellijk aan La Ritournelle denken toen ik die track van Thomas Azier voor het eerst hoorde. Overigens wel een prachtig nummer; sowieso behorend tot de absolute top van wat Nederland in 2016 heeft voortgebracht.quote:
Wel erg sterk.quote:Op zondag 11 december 2016 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is er inderdaad nogal sterk op gebaseerd of niet? Ik moest onmiddellijk aan La Ritournelle denken toen ik die track van Thomas Azier voor het eerst hoorde. Overigens wel een prachtig nummer; sowieso behorend tot de absolute top van wat Nederland in 2016 heeft voortgebracht.
quote:Op zondag 11 december 2016 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor Melting - die in z'n eentje toch 50 procent van de luisteraars vormt - nu iets bekends: Sting
Ga je nou ook al mijn vragen voor me stellen?quote:Op zondag 11 december 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna de nieuwe single van Tom Odell (Melting: wie?!
11: Een bekende singer-songwriter). Beetje zoetsappig, ook ergens op lijkend, maar toch ook wel mooi
Silhouette heet het nummer.
Dat scheelt tijdquote:Op zondag 11 december 2016 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je nou ook al mijn vragen voor me stellen?
quote:Op zondag 11 december 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Arme EggsTC...
Waar is Eggs eigenlijk? Hij zal toch wel weten dat hij gaat draaien?
Daar is ie al.quote:
Oké. Ik schakel zeker even inquote:Op zondag 11 december 2016 21:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik draai gewoon door menal luistert er niemand, ik luister zelf. dan
quote:Op zondag 11 december 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
The Egg - Getting Away with it (Rollo Indared Eat Me mix)
quote:Op zondag 11 december 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
The Egg - Getting Away with it (Rollo Indared Eat Me mix)
Ik herken hier Moby niet in.quote:Op zondag 11 december 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
De afsluiter is een minder bekend, maar daarom niet minder mooi nummer van Moby. Het komt van zijn album Everything Is Wrong uit 1993 en was ook een single: Into The Blue.
Bedankt voor het luisteren!
quote:Op zondag 11 december 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Sunday Night
01 Robyn - Dancing On My Own
02 Hurts - Sunday
03 Simple Minds - New Gold Dream (81/82/83/84) (7-inch mix)
04 Usura - Open Your Mind (Restricted Mix edit)
05 Sam Nicolosi - Realign
06 ZHU - Generationwhy (Big Wild remix)
07 Klyne - Closer
08 Tears For Fears - Mad World
09 Emmit Fenn - Blinded
10 Tom Chaplin - The Wave
11 Woodkid - Conquest Of Spaces
12 Duran Duran - Come Undone (edit)
13 Izzy Bizu - Talking To You
14 Clean Bandit feat. Anne-Marie & Sean Paul - Rockabye (Jack Wins remix)
15 Cicero feat. Sylvia Mason-James - Live For Today
16 New Order - Bizarre Love Triangle '94
17 LGHTNNG - Hold On To Let Go
18 Clubfeet - Canyons
19 General Elektriks - Angle Boogie
20 10cc - The Wall Street Shuffle
21 Sébastien Tellier - La Ritournelle
22 Thomas Azier - Talk To Me
23 Sting - Mad About You
24 Tom Odell - Silhouette
25 VAULTS - Bloodflow
26 Pet Shop Boys - Flamboyant (single mix)
27 The Egg - Getting Away with it (Rollo Indared Eat Me mix)
28 Fine Young Cannibals - Good Thing
29 Moby - Into the Blue (Beatmasters Mix)
Welterustenquote:Op zondag 11 december 2016 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik herken hier Moby niet in.
Maar dank voor het draaien.![]()
Eggs... succes met draaien.
Maar voor nu..... plat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |