quote:
Dank.quote:
Ik hoorde het liedje toevallig deze week voorbijkomenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Ik zag het kuikentje wel, maar vroeg me al af wat je er mee bedoelde.
Volgende keer draai ik hem speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde het liedje toevallig deze week voorbijkomen
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Volgende keer draai ik hem speciaal voor jou.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb er serieus geen woorden voor.....![]()
Maar hoe lang moet ik stil blijven?quote:
Veel plezier.quote:Op zondag 11 december 2016 09:07 schreef MadMaster het volgende:
De kerstboom staat, we zijn weer online, het is droog en de kerstmarkt in Haarlem heeft glühwein.
Het wordt een prachtdag!
quote:Op zondag 11 december 2016 09:07 schreef MadMaster het volgende:
De kerstboom staat, we zijn weer online, het is droog en de kerstmarkt in Haarlem heeft glühwein.
Het wordt een prachtdag!
quote:Op zondag 11 december 2016 10:40 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
Ga er dan lekker van genieten Mad, foto's zien er mooi uit, fijn dat jullie genoten hebben.
Veel plezier op de kerstmarkt
quote:
quote:
ik was al n beetje wakker hoor, ik ga nu even de laptop stofzuigen, kijken of er dan minder toetsen blijven hangenquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik was al n beetje wakker hoor, ik ga nu even de laptop stofzuigen, kijken of er dan minder toetsen blijven hangen
Had je niet even kunnen zeggen dat de stroom er af moest ..quote:Op zondag 11 december 2016 11:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans.
Hoge druk reiniger er over.
cool! Ik kwam vroeger best vaak op die locatie toen het nog de Tagrijn was, maar ben nog nooit in de nieuwbouw geweestquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 11:48 schreef just me het volgende:
[..]
Had je niet even kunnen zeggen dat de stroom er af moest ..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |