quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Ja hoor, en wel precies tot daar. :p
Net iets als de Wilhelmus-kennis.
Ze zei hoi tegen me.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Deze zanger geeft een compleet nieuwe dimensie aan het begrip "direct".
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
Dit loopt helemaal uit de hand.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:46 schreef Dj_Vout het volgende:
Hij heeft een hit, omdat er fuk joe in zit.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Echt zo'n oorwurm. Ik heb een jingle ervan gemaakt voor een show die ik binnenkort doe.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:56 schreef svann het volgende:
Hier heb ik een Sinterklaas-versie van.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:56 schreef svann het volgende:
Hier heb ik een Sinterklaas-versie van.
quote:Subliminal messaging werkt niet
Breaking news: subliminal messaging werkt niet. Dat is zaterdagavond onomstotelijk aangetoond in het MUZ-topic van Radio 49 op FOK! tijdens het programma 'Muziek op z'n Vouts'.
De dienstdoende diskjockey, DJ Vout, ging niet over op het draaien van het beroemde nummer 'Kuikentje Piep' nadat luisteraar Elfletterig herhaaldelijk een kuikentje in het topic had gepost.
Elfletterig, ook bekend als DJ11, besloot zaterdag tot een wetenschappelijk experiment. In diverse posts op rij plaatste hij een kuikentje als smiley. Dit gegeven drong echter niet door in het bewustzijn van DJ Vout (voor zover dat überhaupt bestaat), want de plaatjesdraaier draaide 'Kuikentje Piep' niet. De bevindingen worden maandag gepubliceerd in het gezaghebbende tijdschrift Nature.
Awwwwww, hee thx weer, man!quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:59 schreef Dj_Vout het volgende:
Het zit er alweer op.
Ik zal jullie niet verder plagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |