quote:Op zondag 11 december 2016 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet een leeg rooster en overweegt vanavond te draaien
(gisteren kwam het er niet van, morgenavond lukt ook niet)
Arme jij. Arme ik.quote:Op zondag 11 december 2016 17:59 schreef Tuned22 het volgende:
Leuk Elfware het niet dat ik weer eens niet thuis ben
Misschien duiken er nog meer mensen op. Voorlopig ben ik nog niet ingeroosterd. Ik twijfel trouwens of ik een reguliere show maak of een New Music Recap.quote:
Succes met twijfelen en met draaienquote:Op zondag 11 december 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien duiken er nog meer mensen op. Voorlopig ben ik nog niet ingeroosterd. Ik twijfel trouwens of ik een reguliere show maak of een New Music Recap.
Bedanktquote:Op zondag 11 december 2016 18:17 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Succes met twijfelen en met draaien
Donequote:Op zondag 11 december 2016 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Toch maar een reguliere show...
Kan iemand die dit leest mij inroosteren om 20:00 uur?
DJ11 - Sunday Night
quote:Op zondag 11 december 2016 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Toch maar een reguliere show...
Kan iemand die dit leest mij inroosteren om 20:00 uur?
DJ11 - Sunday Night
Primaquote:Op zondag 11 december 2016 19:36 schreef EggsTC het volgende:
Mag ik na jou, 2200-0000? Ik heb ook een gekke set klaar staan.
Die zal wel zitten te vloeken over z'n ajax.quote:Op zondag 11 december 2016 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
PrimaIk had nét een uurtje aan reserve-muziek bijeen gesprokkeld, maar dat geeft niet
Dat schuift gewoon door.
Ik kan je alleen niet inroosteren. Wellicht kan MadMaster dat doen; die is online nu.
Ik zit achter een tablet, zonder inloggegevens, maar als er straks nog niks geregeld is, dan maak ik het later in orde...quote:Op zondag 11 december 2016 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
PrimaIk had nét een uurtje aan reserve-muziek bijeen gesprokkeld, maar dat geeft niet
Dat schuift gewoon door.
Ik kan je alleen niet inroosteren. Wellicht kan MadMaster dat doen; die is online nu.
Welnee, het is lang geleden dat ik me heb laten beïnvloeden door de uitslag van een voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 11 december 2016 19:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die zal wel zitten te vloeken over z'n ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |