Maandag gaan de graafwerkzaamheden weer verder.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gup ligt er weer / nog steeds uit, begrijp ik?
Oké... schone taak aan de DJ's om de zendtijd een beetje te vullen dit weekend.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maandag gaan de graafwerkzaamheden weer verder.
Ik heb geen tijd .quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké... schone taak aan de DJ's om de zendtijd een beetje te vullen dit weekend.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik op zich wel. Ik draai later vanmiddag of vanavond nog wel een paar uurtjes, denk ik
De lokale radio?quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:22 schreef tailfox het volgende:
Ik draai al bij de lokale radio. Denk niet dat henk het leuk vind als ik dan nog r49 erbij pak
Welke sport? Een vossenjacht?quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja van 2 tot 6 ff sportshow schuiven
als je daar iets intresants over kan vertellen zorgen ik dat je in de show benquote:Op zaterdag 10 december 2016 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke sport? Een vossenjacht?
Ik geloof dat ik daar maar even van afziequote:Op zaterdag 10 december 2016 12:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
als je daar iets intresants over kan vertellen zorgen ik dat je in de show ben
Vervelend.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen internet...
Ja hoor en bij jou?quote:
thanksquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar maar even van afzieMaar succes met je uitzending.
Hier ook alles prima!quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend.
[..]
Ja hoor en bij jou?
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook alles prima!![]()
M'n lieffie zit hier naast me, Nederlands te leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |