SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:@ZiggoWebcare: @MadMaster Dat is niet mooi! We zijn drukdoende om de storing voor je op te lossen. Heb je ook je telefoonnummer achter gelaten? Op 1/2
@ZiggoWebcare: @MadMaster deze manier ontvang je een sms zodra de storing is verholpen. ^TE 2/2
De hele buurt heb ziggo?quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben ook geen internet, de hele buurt ligt plat...
Flut antwoord natuurlijk...quote:
quote:@MadMaster: @ZiggoWebcare Mijn telefoonnummer is gemeld, maar daar krijg ik nu al 16 uur geen SMS met 'hersteld' melding op. Dus, hoe lang gaat dit nog duren?
Ik woon niet in een flat, dus ik heb relatief weinig buren.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niemand met KPN modem of zoiets in de buurt?
Geen idee, oorzaak hoor je natuurlijk niet...quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is er bij jou ook kabel naar de kloten misschien, dat gaat wel ff duren dan.
Je kent de Pringles truc niet en old school hakwerk?quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon niet in een flat, dus ik heb relatief weinig buren.
Niemand met KPN in de buurt en ik ga niet met mijn tablet in de tuin van een ander zitten natuurlijk...
Ik bespeur wat afkickverschijnselen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor die tijd begin ik dan al met graven...
Lust geen Pringles en hakwerk is ook geen hobby...quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kent de Pringles truc niet en old school hakwerk?
Ik betaal, dus wil het simpelweg hebben. Telefoon is ook dood.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bespeur wat afkickverschijnselen.
OK , dan niet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lust geen Pringles en hakwerk is ook geen hobby...
Mijn schoonmoeder is een dure.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik betaal, dus wil het simpelweg hebben. Telefoon is ook dood.
Gs zo op pad, dus da's geen probleem...
quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik betaal, dus wil het simpelweg hebben. Telefoon is ook dood.
Gs zo op pad, dus da's geen probleem...
Maandag gaan de graafwerkzaamheden weer verder.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gup ligt er weer / nog steeds uit, begrijp ik?
Oké... schone taak aan de DJ's om de zendtijd een beetje te vullen dit weekend.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maandag gaan de graafwerkzaamheden weer verder.
Ik heb geen tijd .quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké... schone taak aan de DJ's om de zendtijd een beetje te vullen dit weekend.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik op zich wel. Ik draai later vanmiddag of vanavond nog wel een paar uurtjes, denk ik
De lokale radio?quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:22 schreef tailfox het volgende:
Ik draai al bij de lokale radio. Denk niet dat henk het leuk vind als ik dan nog r49 erbij pak
Welke sport? Een vossenjacht?quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja van 2 tot 6 ff sportshow schuiven
als je daar iets intresants over kan vertellen zorgen ik dat je in de show benquote:Op zaterdag 10 december 2016 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke sport? Een vossenjacht?
Ik geloof dat ik daar maar even van afziequote:Op zaterdag 10 december 2016 12:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
als je daar iets intresants over kan vertellen zorgen ik dat je in de show ben
Vervelend.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen internet...
Ja hoor en bij jou?quote:
thanksquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar maar even van afzieMaar succes met je uitzending.
Hier ook alles prima!quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend.
[..]
Ja hoor en bij jou?
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook alles prima!![]()
M'n lieffie zit hier naast me, Nederlands te leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |