Ik denk dat jouw keukenprinses die vast wel voor je kan maken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:57 schreef robdriessen het volgende:
Vroeger had je in Maastricht pizzeria Gepetto. Die hadden de Calzone, maar ook ..... La Bomba. Die was niet dubbelgevouwen, dat was een pizza bovenop een pizza. Dubbele calzone dus eigenlijk. Wat een monster....
... ik mis 'm
Nee, die zong Se Bastasse Una Canzonequote:
Oh jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, die zong Se Bastasse Una Canzone
Hoi Chufi.quote:
Goed hè?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Het Nederlandse schnabbelcircuit is in haar eentje verantwoordelijk voor het nog niet uitgestorven zijn van de goedkope Casio keyboardjes.
Vergeet mij nietquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Het Nederlandse schnabbelcircuit is in haar eentje verantwoordelijk voor het nog niet uitgestorven zijn van de goedkope Casio keyboardjes.
Elf.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vergeet mij niet
Op 1 meter bij mij vandaan staat zo'n ding(Nou ja, wel iets luxer en groter dan het exemplaar op de foto)
Yamaha PSR8000 hierquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vergeet mij niet
Op 1 meter bij mij vandaan staat zo'n ding(Nou ja, wel iets luxer en groter dan het exemplaar op de foto)
Niks om je voor te schamen hoorquote:
quote:
Van mijn pc.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Elke keer weer verbazingwekkend waar je die muziek vandaan haalt.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik had al zo'n angstig vermoeden
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet helaas iedereen (en vooral de DJ) vaarwel zeggen voor vanavond.
Het was me een plezier en genoegen. En deze keer eens niet mezelf bezoedeld tijdens een Vout show![]()
![]()
Het was me een plezier en genoegen. En deze keer eens niet mezelf bezoedeld tijdens een Vout show![]()
![]()
![]()
quote:
Een wielewaal....quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Een wielewaal....
Kom mee naar buiten allemaal, dan zoeken wij de wielewaal....
Je kent dat liedje toch wel?
(Nog leerzaam ook, die shows van Vout)
Ja hoor, en wel precies tot daar. :pquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:33 schreef Dj_Vout het volgende:
Een wielewaal....
Kom mee naar buiten allemaal, dan zoeken wij de wielewaal....
Je kent dat liedje toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |