50.000 banen ghehequote:Op woensdag 7 december 2016 00:05 schreef Ludachrist het volgende:
Ik ben benieuwd wat er tegenover die investering staat.
Op Fox News een stukje interview gezien met de beste man. Hij heeft het over deregulation en America great again.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:05 schreef Ludachrist het volgende:
Per geïnvesteerd miljoen 1 baan. Als het overzicht klopt. Geloof niet dat ze in China zo gek zijnquote:Op woensdag 7 december 2016 00:05 schreef Ludachrist het volgende:
Saoedi-Arabië, waren de Trumpfans daar voor de verkiezingen niet heel wat minder enthousiast over?quote:According to The Wall Street Journal, Son told reporters at Trump Tower that the investment would come from a $100 billion fund created in partnership with the Saudi Arabia sovereign-wealth fund and other investors.
Aan de andere kant komt Trump met allerlei protectionistische plannetjes. Dus meer regels voor investeerders. Zal dus wel weinig of niets van komen.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:08 schreef Nintex het volgende:
[..]
Op Fox News een stukje interview gezien met de beste man. Hij heeft het over deregulation en America great again.
De Japanners drinken de Trump cool aid met volle teugen
https://www.businessinsider.nl/softbank-ceo-announces-us-investment-jobs-after-trump-meeting-2016-12/?international=true&r=US
De GAO heeft het over $2 miljard aan R&D, de Air Force heeft het over $2,7 miljard aan R&Dquote:Estimated Program Cost and Quantity (fiscal year 2016 dollars):
Total program (fiscal years 2010-2020): $3,210.6 million
Research and development (fiscal years 2010-2020): $1,987.1 million
Procurement (fiscal years 2017-2020): $282.2million
Quantity: 2
Ze hadden een budget van 2-3 miljoen USD, ze moesten de strijd aangaan tegen tweee kandidaten die elk ongeveer 1 miljard USD te besteden hadden (de een wat meer, de ander wat minder, bij die ordegrootte kijk ik niet op 200-300 miljoen USD meer of minder.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met een omvang van de partij als Stein ben je in het Amerikaanse model altijd in het nadeel. Ergens kan ik dan ook wel begrijpen dat ze dit doet, maar aan de andere kant, dit onthoudt men na vier jaar als er daadwerkelijke fraude wordt ontdekt.
Dat was achteraf gezien ook de grootste fout van de GOP. Ze wilde niet dat Trump onafhankelijk zou mee doen aan de verkiezingen en lieten hem die pledge tekenen, maar als ze realistisch hadden nagedacht dan had hij nooit genoeg geld gehad om zijn campagne landelijk op poten te zetten.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze hadden een budget van 2-3 miljoen USD, ze moesten de strijd aangaan tegen tweee kandidaten die elk ongeveer 1 miljard USD te besteden hadden (de een wat meer, de ander wat minder, bij die ordegrootte kijk ik niet op 200-300 miljoen USD meer of minder.
Correct, elk jaar overigens, maar dat zijn federale verkiezingen nu eenmaal enigszins en Amerikanen die gevoelig zijn voor het grootkapitaal en bijbehorende advertenties.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze hadden een budget van 2-3 miljoen USD, ze moesten de strijd aangaan tegen tweee kandidaten die elk ongeveer 1 miljard USD te besteden hadden (de een wat meer, de ander wat minder, bij die ordegrootte kijk ik niet op 200-300 miljoen USD meer of minder.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:48 schreef Nintex het volgende:
twitter:ABC twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 20:25:42Trump announces that Masayoshi Son, CEO of SoftBank, has agreed to invest $50 billion in U.S., create 50K new jobs. https://t.co/NRYqaLHY4J reageer retweet
Nouja, aangezien die vliegtuigen ook beschermd moeten worden tegen bijvoorbeeld een nucleaire aanval snap ik wel dat die kosten wat hoog zijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:28 schreef bluemoon23 het volgende:
Rapport van de Government Accountability Office (zoiets als de rekenkamer in de VS) over de vervanging van Air Force One.
Pagina 166 van deze PDF http://www.gao.gov/assets/680/676281.pdf
[..]
De GAO heeft het over $2 miljard aan R&D, de Air Force heeft het over $2,7 miljard aan R&D
Dan komt die $ 4 miljard al aardig in de buurt
Vooral ook geopolitiek gedacht, lijkt me. Abe was er als eerste bij om een bezoekje aan Trump te brengen, en dit hele bankspelletje zal ook (deels) politiek georchestreerd zijn. De Japanners beginnen echt spekkoper te worden, ondanks het wegvallen van TPP: Trump op diplomatieke ramkoers met de Chinezen, Japan als stevigere VS-bondgenoot en bovendien nog de banden met de Russen die worden aangehaald.quote:Op woensdag 7 december 2016 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
Die Jap weet goed hoe je Trump dient te bespelen. De portemonnee trekken en dan zeggen dat het allemaal aan Trumpgod is te danken. Heel slim.
Ah ja, dan is mijn bovenstaande geestesspinseltje vrij zinloos.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:13 schreef Tanin het volgende:
Even voor de duidelijkheid mensen. Softbank is een Japanse telecomprovider (1 van de grote 3), niet een bank, hoewel de naam anders doet vermoedden.
Dat verklaart ook wel dat de investering naar verhouding amper banen oplevert..,quote:Op woensdag 7 december 2016 11:13 schreef Tanin het volgende:
Even voor de duidelijkheid mensen. Softbank is een Japanse telecomprovider (1 van de grote 3), niet een bank, hoewel de naam anders doet vermoedden.
En die investering was blijkbaar al maanden geleden toegezegd. Maar Trump pakt de credits.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:13 schreef Tanin het volgende:
Die Jap is ook slim genoeg om Trump die credits te geven.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:11 schreef Freak188 het volgende:
[..]
En die investering was blijkbaar al maanden geleden toegezegd. Maar Trump pakt de credits.
Het maakt allemaal geen fuck meer uit maar tochtwitter:doorn twitterde op woensdag 07-12-2016 om 13:49:26Hillary Clinton has now won more votes than any white male presidential candidate in the US history. That's all. Carry on. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |