Of komen mensen onder de steen vandaanquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter zetten ze dat even achter je tagje zodat mensen het niet telkens hoeven te vragen.
Buiten het feit dat er tijdens de kerstdagen niet gedart wordt, absoluutquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, dat word vast gezellig tijdens kerst dan
Is al een keer voorgesteld maar dat schijnt technisch nogal lastig te zijn. Je kunt wel in de index zien wie waar mod is.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter zetten ze dat even achter je tagje zodat mensen het niet telkens hoeven te vragen.
Najah, rond die periode in elk geval.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of komen mensen onder de steen vandaan
[..]
Buiten het feit dat er tijdens de kerstdagen niet gedart wordt, absoluut
Zonder gekheid wordt dat een absolute topshow natuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Najah, rond die periode in elk geval.
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonder gekheid wordt dat een absolute topshow natuurlijk
Ik ben ATM - ESP aan het kijken, mijn excusesquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:29 schreef Tchock het volgende:
Slechte TT. Vites-PEC is heel leuk in de tweede helft.
Is wel het duidelijkst, en is vast niet zo moeilijk te regelen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of komen mensen onder de steen vandaan
Kaart het aan in de FB zou ik zeggenquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel het duidelijkst, en is vast niet zo moeilijk te regelen.
Danny kent mij niet eens.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kaart het aan in de FB zou ik zeggen
De crew van FOK bestaat dan ook uit meer dan Dannyquote:
Kijk ik morgen wel, genoeg voetbal voor vandaag.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De crew van FOK bestaat dan ook uit meer dan Danny
Maar goed, door met de samenvattingen
In dat geval kijk ik ookquote:Op zondag 4 december 2016 12:20 schreef Coco98 het volgende:
Dit kan nog wel eens een topshow worden.
Valt wel mee.quote:Op zondag 4 december 2016 12:20 schreef Coco98 het volgende:
Dit kan nog wel eens een topshow worden.
Jij snapt het.quote:Op zondag 4 december 2016 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag weer 4 kutaffiches. ADO - Utrecht nog het meeste potentie.
Ajax gaat weer eens een ware voetbalshow weggeven natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2016 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag weer 4 kutaffiches. ADO - Utrecht nog het meeste potentie.
Prima potje maar spannend gaat het nooit worden. 5-0 ofzo.quote:Op zondag 4 december 2016 12:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax gaat weer eens een ware voetbalshow weggeven natuurlijk
Mwoh, ik zie het niet echt gebeuren dat Feyenoord het heel moeilijk gaat krijgenquote:Op zondag 4 december 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima potje maar spannend gaat het nooit worden. 5-0 ofzo.
Feyenoord - Sparta is ook nog wel geinig. Met een beetje geluk krijgt Feyenoord het nog lastig.
Gij mad, broeder?quote:
Ik kijk eigenlijk alleen op VBL, de rest van Fok! boeit me niet zo veel.quote:
Ik ben opgegroeid met de dartpijl vriend.quote:
Ik neem aan dat DRT daar nu bij komtquote:Op zondag 4 december 2016 12:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen op VBL, de rest van Fok! boeit me niet zo veel.
Uiteraard, ik zie nu al een heleboel genotstopics zoals dezequote:Op zondag 4 december 2016 12:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat DRT daar nu bij komt
Zeer verrassend dat dat het meest actieve topic isquote:Op zondag 4 december 2016 12:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zie nu al een heleboel genotstopics zoals deze
DRT / Is darten een sport?
KPD ook nietquote:Op zondag 4 december 2016 12:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen op VBL, de rest van Fok! boeit me niet zo veel.
[..]
Ik ben opgegroeid met de dartpijl vriend.
Ik heb geen toegang tot KPD en als ik de verhalen hoor over wat daar gepost wordt wil ik dat ook helemaal niet.quote:
quote:Op zondag 4 december 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje triest wel om nu al excuses te zoeken tijdens een wedstrijd tegen notabene ADO
Zongen ze nou iets over barazitequote:Op zondag 4 december 2016 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen vrolijke sinterklaasliedjes
Sinterklaas, wie kent hem niet, Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Barazitequote:
WAT DOEN ZE STOER OVER BARAZITE-GOD DE LEGENDE VAN UTRECHTquote:Op zondag 4 december 2016 12:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sinterklaas, wie kent hem niet, Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Barazite
xD
Pleur op met die IS strijder man.quote:Op zondag 4 december 2016 12:44 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT DOEN ZE STOER OVER BARAZITE-GOD DE LEGENDE VAN UTRECHT
quote:Op zondag 4 december 2016 12:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sinterklaas, wie kent hem niet, Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Barazite
xD
Kabouter Plopquote:Op zondag 4 december 2016 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pleur op met die IS strijder man.
twitter:jacco_seubring twitterde op zondag 04-12-2016 om 12:43:11Bij Ado-Utrecht hoor ik "wie niet springt, is een jood" Komt dat bij @NOSvoetbal vanavond? #haatzaaien #AntiFeyenoord reageer retweet
Heerlijk diep.quote:Op zondag 4 december 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo fan van Braddie!
[..]
Heerlijk!
Jij ook?
twitter:patjedegraaf twitterde op zondag 04-12-2016 om 12:47:00Knuffels gooien in het feyenoordvak en nu is het onophoudelijk KK Utrecht #adoutr reageer retweet
Dat mensen daar wakker van kunnen liggen..quote:Op zondag 4 december 2016 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:jacco_seubring twitterde op zondag 04-12-2016 om 12:43:11Bij Ado-Utrecht hoor ik "wie niet springt, is een jood" Komt dat bij @NOSvoetbal vanavond? #haatzaaien #AntiFeyenoord reageer retweet
![]()
Had je iets anders verwacht van ADO? Ik nietquote:Op zondag 4 december 2016 12:51 schreef Paul het volgende:
twitter:patjedegraaf twitterde op zondag 04-12-2016 om 12:47:00Knuffels gooien in het feyenoordvak en nu is het onophoudelijk KK Utrecht #adoutr reageer retweet
Echt he.quote:Op zondag 4 december 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mensen daar wakker van kunnen liggen..
Durf je niet hier te zeggen hequote:Op zondag 4 december 2016 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frassje, hypocrietje dat je bent
Hoop dat ik op tijd thuis ben. Anders kijk ik het morgen terug.quote:Op zondag 4 december 2016 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken vanavond want Aad300 zit er.
Oh verkeerd. Maar jawel hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Durf je niet hier te zeggen he
Ahahahha ja, zingen ze ook alleen maar bij Ado natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2016 12:51 schreef Paul het volgende:
En überhaupt, hoeveel man zingen het?quote:Op zondag 4 december 2016 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ahahahha ja, zingen ze ook alleen maar bij Ado natuurlijk.
als je nabij het stadion woont en je wilt nu gaan slapen en je hoort dit.quote:Op zondag 4 december 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mensen daar wakker van kunnen liggen..
Handjevol mensen, nauwelijks serieus te nemen.quote:Op zondag 4 december 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En überhaupt, hoeveel man zingen het?
Dan ben je een luie vetzakquote:Op zondag 4 december 2016 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je nabij het stadion woont en je wilt nu gaan slapen en je hoort dit.
Sneu volk is het. Bij ADO is het tokkie-percentage het hoogst.quote:Op zondag 4 december 2016 12:51 schreef Paul het volgende:
Zie je in de SC ookquote:Op zondag 4 december 2016 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sneu volk is het. Bij ADO is het tokkie-percentage het hoogst.
Nee. Ik sla zo nog even een schoolboekje open voordat de hand op de borst gaat voor de Sparta Mars.quote:Op zondag 4 december 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stijn gaat kijken naar Durrant - Harms
Heel verstandig.quote:Op zondag 4 december 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik sla zo nog even een schoolboekje open voordat de hand op de borst gaat voor de Sparta Mars.
Waarom niet alledrie combinerenquote:Op zondag 4 december 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik sla zo nog even een schoolboekje open voordat de hand op de borst gaat voor de Sparta Mars.
Willen we meer of minder Aziaten?quote:Op zondag 4 december 2016 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HAVENAAR OPDONDEREN! strik eromheen
minder minder minderquote:Op zondag 4 december 2016 13:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Willen we meer of minder Aziaten?
Ga je de Oostenrijkse verkiezingen controleren?quote:Op zondag 4 december 2016 13:07 schreef opperkleurder het volgende:
Sorry, ik ben nu in Oostenrijk. Dan krijg je ineens dat soort sympathie.
Rustig maarquote:Op zondag 4 december 2016 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pak het schoolboekje er gewoon bij, zeurkous.
Verander ook meteen je stadionnaamquote:Op zondag 4 december 2016 13:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Willen we meer of minder Aziaten?
Nee, dat gaat toch wel goed.quote:Op zondag 4 december 2016 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je de Oostenrijkse verkiezingen controleren?
Niks mis met Koreanen.quote:Op zondag 4 december 2016 13:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verander ook meteen je stadionnaam
Ik betaal wel gewoon netjes. #kutziggoquote:Op zondag 4 december 2016 13:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou of jouw tv, denk ik
Betalen voor voetbalquote:Op zondag 4 december 2016 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik betaal wel gewoon netjes. #kutziggo
Vlieg je toch gewoon heen?quote:Op zondag 4 december 2016 13:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet werken in bratislava de komende dagen.
Kyocera Corporationquote:
Ook maar weg dan.quote:Op zondag 4 december 2016 13:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kyocera Corporation
Kyocera
Oprichting 1 april 1959
Oprichter(s) Kazuo Inamori
Sleutelfiguren Tetsuo Kuba (voorzitter)
Goro Yamaguchi (directeur)
Land Vlag van Japan Japan
Hoofdkantoor Kioto
Werknemers 69.229 (maart 2016)
Producten Printers, digitale beeldverwerkingssystemen, elektronische apparatuur, telecommunicatie, halfgeleiders, zonne-energie genererende systemen, toegepaste keramische producten, enz.
Industrie Elektronica
Omzet ¥1.479 biljoen (2016)
Winst ¥109.04 miljard (2016)
Hmm ik zie het, karig wel. Hopelijk niet al te lang in busquote:Op zondag 4 december 2016 13:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vliegen naar Wenen. Je hebt geen vluchten naar bratislava vanuit Nederland.
Mwah zijn teveel andere slechte teams.quote:
quote:Op zondag 4 december 2016 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah zijn teveel andere slechte teams.
Als ze niet netjes betalen gaat de naam van het stadion. Die mensen hebben niks met de club hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 13:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn wel de enige die wel netjes betalen, Chinezen hebben daar meer moeite mee
Tyron*quote:Op zondag 4 december 2016 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verzin je eigen intro. Deze is van Tyrion.
Wie?quote:Op zondag 4 december 2016 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wang ook nietquote:Op zondag 4 december 2016 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ze niet netjes betalen gaat de naam van het stadion. Die mensen hebben niks met de club hoor.
45 min in een bus met wifi en een schermpje voor films. Niks mis mee.quote:Op zondag 4 december 2016 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmm ik zie het, karig wel. Hopelijk niet al te lang in bus
Hef jij je account eens opquote:Op zondag 4 december 2016 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij wees eerst naar de stip.quote:
Wie in hemelsnaam? ADO is al maanden kut. Dit was een pingelquote:Op zondag 4 december 2016 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah zijn teveel andere slechte teams.
Die heb ik nog nooit Nederlands horen pratenquote:
Doeiquote:Op zondag 4 december 2016 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Niemand zegt hallo tegen mij.
Doei iedereen.
Omdat dit ook geen ''hallo kusjekroel topic'' is.quote:Op zondag 4 december 2016 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Niemand zegt hallo tegen mij.
Doei iedereen.
quote:Op zondag 4 december 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat dit ook geen ''hallo kusjekroel topic'' is.
Roda Excelsior PEC GAEquote:Op zondag 4 december 2016 13:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie in hemelsnaam? ADO is al maanden kut. Dit was een pingel
Waar is dit topic dan voor?quote:Op zondag 4 december 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat dit ook geen ''hallo kusjekroel topic'' is.
PEC ook.quote:Op zondag 4 december 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior eindigt hoger dan ADO.
Grensquote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Paul het volgende:
ONgelooflijk Utreg had een penal moeten krijgen, dat dit kan in NL
quote:Op zondag 4 december 2016 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn grote vriend scrummie. Alles wel?
Volledig terecht.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Tagliano het volgende:
Ik beproef enige madness in het Kyocera Stadion
Ik denk niet dat het daar beter van gaat worden.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toon eens massaal die witte zakdoeken. Petrovic mag er ook wel uit.
Een Japans stadion met een Chinees als eigenaarquote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Tagliano het volgende:
Mogen daar ook gifjes van gepost worden?quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om met de achterkant van een pollepel iemand zijn reet kapot te steken.
Zoiets?
Wel een rare plek voor een stadionconcert. Meestal zijn die in de ArenA, De Kuip of het GelreDome.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Tagliano het volgende:
Stijn is boos.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoiets?
Wat heb jij rare fetishes.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoiets?
Wat doe jij eng..quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoiets?
Ja alles goed. Straks maar wat slowaaks bier drinken om het verlies weg te spoelen.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]Zeker zeker. Al is het wel koud en guur. Maar gelukkig ga ik zo naar pa voetbal kijken, en gooi ik wat hout op het vuur.
Daar alles oke? Op ADO na dan.
ehm, oké?quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoiets?
Zo hoort het.quote:Op zondag 4 december 2016 13:18 schreef GGMM het volgende:
ADO supporters fluiten hun eigen spelers uit
Doe eens ontopic.quote:Op zondag 4 december 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Ajax gaat verliezen op Sclessin.
Ik denk dat PSV gaat verliezen tegen Rostov.quote:Op zondag 4 december 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat de commentator van dienst geen slisprobleem heeft.quote:Op zondag 4 december 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Boeit toch niet zoveel meerquote:Op zondag 4 december 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Open deur van de week.quote:Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV gaat verliezen tegen Rostov.
PSV en Feyenoord verliezen, Ajax gelijk en AZ winst.quote:Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV gaat verliezen tegen Rostov.
Ben benieuwd met welke ploeg Zenit gaat komenquote:Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord verliezen, Ajax gelijk en AZ winst.
U hoort het hier voor het eerst.
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze komen nitquote:Op zondag 4 december 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben benieuwd met welke ploeg Zenit gaat komen
Hahahahquote:Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantasieopstelling denk ik. Het is voor hun de laatste wedstrijd tot maart en ze zijn al geplaatst. Interesseert niemand een hol dus.quote:Op zondag 4 december 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het al, gisteren tegen Rostov laatste wedstrijd in 2016 in Rusland.quote:Op zondag 4 december 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Zenit zal het wel bijna winterstop zijn.
Gras is groen.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Tagliano het volgende:
Dat is wel een erg lage score zeg, ik ga mijn leven beteren.quote:
Dat was de vorige pot ook en toen speelde ze ook met hun A team. Tevens is hun B team nog beter dan AZquote:Op zondag 4 december 2016 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fantasieopstelling denk ik. Het is voor hun de laatste wedstrijd tot maart en ze zijn al geplaatst. Interesseert niemand een hol dus.
Dit weekend de laatste duels. Daarna pas weer in maart.quote:Op zondag 4 december 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Zenit zal het wel bijna winterstop zijn.
Kwam Dinamo Moskou ook niet ooit met een A-ploeg naar Eindhoven toen ze al geplaatst waren?quote:Op zondag 4 december 2016 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus met wat geluk komen ze met een C/D-elftal
Een B-team lijkt me.quote:Op zondag 4 december 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vaste elf?quote:Op zondag 4 december 2016 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV stelt tegen Rostov een G-elftal op.
Wat gaat Feyenoord donderdag doen?quote:Op zondag 4 december 2016 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben sceptisch over AZ. Over de rest weet ik wel wat er uit gaat rollen.
Bedankt dat je hem ook nog even uitlegt.quote:
Fonsie heeft vieze lippenquote:Op zondag 4 december 2016 13:24 schreef Pascalus het volgende:
Fonsie heeft het een beetje koud denk ik
Nee, want hij heeft een andere achternaam.quote:Op zondag 4 december 2016 13:26 schreef Coco98 het volgende:
Fons zou zo de broer kunnen zijn van Dirk Kuyt.
quote:Op zondag 4 december 2016 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft een andere achternaam.
Dat zegt niet zo veel in die contreien.quote:Op zondag 4 december 2016 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zegt niks, je kunt ook de naam van je vrouw nemen.quote:Op zondag 4 december 2016 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
quote:Wang heeft ultieme droom met ADO: ‘Landskampioen worden’
Hui Wang heeft grote plannen met ADO Den Haag. Achter de schermen is de nieuwe eigenaar momenteel al druk bezig om de Haagse club naar zijn hand te zetten. De topman van het Chinese sportmarketingbedrijf United Vansen wil gaan investeren: in de selectie en in de jeugdopleiding. Wang hoopt dat op een dag zijn droom uitkomt.
Was het dat gisteravond niet danquote:Op zondag 4 december 2016 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV stelt tegen Rostov een G-elftal op.
Betaal jij het?quote:Op zondag 4 december 2016 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben ze het bij Ado in de rust over winstpremies gehad ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |