Volledig terecht.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Tagliano het volgende:
Ik beproef enige madness in het Kyocera Stadion
Ik denk niet dat het daar beter van gaat worden.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toon eens massaal die witte zakdoeken. Petrovic mag er ook wel uit.
Een Japans stadion met een Chinees als eigenaarquote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Tagliano het volgende:
Mogen daar ook gifjes van gepost worden?quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om met de achterkant van een pollepel iemand zijn reet kapot te steken.
Zoiets?
Wel een rare plek voor een stadionconcert. Meestal zijn die in de ArenA, De Kuip of het GelreDome.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Tagliano het volgende:
Stijn is boos.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoiets?
Wat heb jij rare fetishes.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoiets?
Wat doe jij eng..quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoiets?
Ja alles goed. Straks maar wat slowaaks bier drinken om het verlies weg te spoelen.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]Zeker zeker. Al is het wel koud en guur. Maar gelukkig ga ik zo naar pa voetbal kijken, en gooi ik wat hout op het vuur.
Daar alles oke? Op ADO na dan.
ehm, oké?quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoiets?
Zo hoort het.quote:Op zondag 4 december 2016 13:18 schreef GGMM het volgende:
ADO supporters fluiten hun eigen spelers uit
Doe eens ontopic.quote:Op zondag 4 december 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Ajax gaat verliezen op Sclessin.
Ik denk dat PSV gaat verliezen tegen Rostov.quote:Op zondag 4 december 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat de commentator van dienst geen slisprobleem heeft.quote:Op zondag 4 december 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Boeit toch niet zoveel meerquote:Op zondag 4 december 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Open deur van de week.quote:Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV gaat verliezen tegen Rostov.
PSV en Feyenoord verliezen, Ajax gelijk en AZ winst.quote:Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV gaat verliezen tegen Rostov.
Ben benieuwd met welke ploeg Zenit gaat komenquote:Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord verliezen, Ajax gelijk en AZ winst.
U hoort het hier voor het eerst.
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze komen nitquote:Op zondag 4 december 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben benieuwd met welke ploeg Zenit gaat komen
Hahahahquote:Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantasieopstelling denk ik. Het is voor hun de laatste wedstrijd tot maart en ze zijn al geplaatst. Interesseert niemand een hol dus.quote:Op zondag 4 december 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het al, gisteren tegen Rostov laatste wedstrijd in 2016 in Rusland.quote:Op zondag 4 december 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Zenit zal het wel bijna winterstop zijn.
Gras is groen.quote:Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef Tagliano het volgende:
Dat is wel een erg lage score zeg, ik ga mijn leven beteren.quote:
Dat was de vorige pot ook en toen speelde ze ook met hun A team. Tevens is hun B team nog beter dan AZquote:Op zondag 4 december 2016 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fantasieopstelling denk ik. Het is voor hun de laatste wedstrijd tot maart en ze zijn al geplaatst. Interesseert niemand een hol dus.
Dit weekend de laatste duels. Daarna pas weer in maart.quote:Op zondag 4 december 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Zenit zal het wel bijna winterstop zijn.
Kwam Dinamo Moskou ook niet ooit met een A-ploeg naar Eindhoven toen ze al geplaatst waren?quote:Op zondag 4 december 2016 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus met wat geluk komen ze met een C/D-elftal
Een B-team lijkt me.quote:Op zondag 4 december 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vaste elf?quote:Op zondag 4 december 2016 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV stelt tegen Rostov een G-elftal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |