Wat gaat Feyenoord donderdag doen?quote:Op zondag 4 december 2016 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben sceptisch over AZ. Over de rest weet ik wel wat er uit gaat rollen.
Bedankt dat je hem ook nog even uitlegt.quote:
Fonsie heeft vieze lippenquote:Op zondag 4 december 2016 13:24 schreef Pascalus het volgende:
Fonsie heeft het een beetje koud denk ik
Nee, want hij heeft een andere achternaam.quote:Op zondag 4 december 2016 13:26 schreef Coco98 het volgende:
Fons zou zo de broer kunnen zijn van Dirk Kuyt.
quote:Op zondag 4 december 2016 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft een andere achternaam.
Dat zegt niet zo veel in die contreien.quote:Op zondag 4 december 2016 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zegt niks, je kunt ook de naam van je vrouw nemen.quote:Op zondag 4 december 2016 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
quote:Wang heeft ultieme droom met ADO: ‘Landskampioen worden’
Hui Wang heeft grote plannen met ADO Den Haag. Achter de schermen is de nieuwe eigenaar momenteel al druk bezig om de Haagse club naar zijn hand te zetten. De topman van het Chinese sportmarketingbedrijf United Vansen wil gaan investeren: in de selectie en in de jeugdopleiding. Wang hoopt dat op een dag zijn droom uitkomt.
Was het dat gisteravond niet danquote:Op zondag 4 december 2016 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV stelt tegen Rostov een G-elftal op.
Betaal jij het?quote:Op zondag 4 december 2016 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben ze het bij Ado in de rust over winstpremies gehad ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |