als je graag input wil hebben over het besluit om hier uit te loggen en nooit meer terug te komen, hoor ik het graag van jequote:Op zondag 4 december 2016 12:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik betrek jullie graag bij besluitvorming
Dankje poepie.quote:Op zondag 4 december 2016 12:35 schreef xcachet het volgende:
Montelly ik zou die pizza sws eten. Wat ik zou er gewoon 2 eten
Nee, daarvoor mag ik je te graag👊🏼quote:Op zondag 4 december 2016 12:34 schreef zeer het volgende:
[..]
als je graag input wil hebben over het besluit om hier uit te loggen en nooit meer terug te komen, hoor ik het graag van je
quote:Op zondag 4 december 2016 12:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, daarvoor mag ik je te graag👊🏼
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha dies goedquote:Op zondag 4 december 2016 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinterklaas wie kent hem niet, sinterklaas sinterklaas en natuurlijk Barazite![]()
![]()
zeker omdat je dikke zwarte pannekoek aerolas hebt zo piercing bedekt het wat meer danquote:Op zondag 4 december 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
[..]
die rechter chick heeft mooie boobs, wil ook zo'n piercing
Handweigeraarquote:Op zondag 4 december 2016 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinterklaas wie kent hem niet, sinterklaas sinterklaas en natuurlijk Barazite![]()
![]()
krijg altijd complimentjes over mijn tieten, maar dat kun jij niet judgen aangezien je nooit een tiet in rl life gezien hebt.quote:Op zondag 4 december 2016 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zeker omdat je dikke zwarte pannekoek aerolas hebt zo piercing bedekt het wat meer dan
wrm nie onlinequote:Op zondag 4 december 2016 12:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga morgen wel naar de stad bedankt voor het meedenken
Kom naar Rotterdam, hier is alles kerstsale.quote:Op zondag 4 december 2016 12:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga morgen wel naar de stad bedankt voor het meedenken
hm heb wel weer zin in een nieuwe serie dus ga denk death note weer een kans gevenquote:Op zondag 4 december 2016 11:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je bent leip Death note is echt gestooooord leuk ik ga bijna huilen om hoe hard dat was ik mis het zo erg
quote:Attack on titan klinkt al gay maar Ff kijken
Staat T op Netflix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |