Ik kijk eigenlijk alleen op VBL, de rest van Fok! boeit me niet zo veel.quote:
Ik ben opgegroeid met de dartpijl vriend.quote:
Ik neem aan dat DRT daar nu bij komtquote:Op zondag 4 december 2016 12:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen op VBL, de rest van Fok! boeit me niet zo veel.
Uiteraard, ik zie nu al een heleboel genotstopics zoals dezequote:Op zondag 4 december 2016 12:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat DRT daar nu bij komt
Zeer verrassend dat dat het meest actieve topic isquote:Op zondag 4 december 2016 12:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zie nu al een heleboel genotstopics zoals deze
DRT / Is darten een sport?
KPD ook nietquote:Op zondag 4 december 2016 12:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen op VBL, de rest van Fok! boeit me niet zo veel.
[..]
Ik ben opgegroeid met de dartpijl vriend.
Ik heb geen toegang tot KPD en als ik de verhalen hoor over wat daar gepost wordt wil ik dat ook helemaal niet.quote:
quote:Op zondag 4 december 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje triest wel om nu al excuses te zoeken tijdens een wedstrijd tegen notabene ADO
Zongen ze nou iets over barazitequote:Op zondag 4 december 2016 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen vrolijke sinterklaasliedjes
Sinterklaas, wie kent hem niet, Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Barazitequote:
WAT DOEN ZE STOER OVER BARAZITE-GOD DE LEGENDE VAN UTRECHTquote:Op zondag 4 december 2016 12:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sinterklaas, wie kent hem niet, Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Barazite
xD
Pleur op met die IS strijder man.quote:Op zondag 4 december 2016 12:44 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT DOEN ZE STOER OVER BARAZITE-GOD DE LEGENDE VAN UTRECHT
quote:Op zondag 4 december 2016 12:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sinterklaas, wie kent hem niet, Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Barazite
xD
Kabouter Plopquote:Op zondag 4 december 2016 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pleur op met die IS strijder man.
twitter:jacco_seubring twitterde op zondag 04-12-2016 om 12:43:11Bij Ado-Utrecht hoor ik "wie niet springt, is een jood" Komt dat bij @NOSvoetbal vanavond? #haatzaaien #AntiFeyenoord reageer retweet
Heerlijk diep.quote:Op zondag 4 december 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo fan van Braddie!
[..]
Heerlijk!
Jij ook?
twitter:patjedegraaf twitterde op zondag 04-12-2016 om 12:47:00Knuffels gooien in het feyenoordvak en nu is het onophoudelijk KK Utrecht #adoutr reageer retweet
Dat mensen daar wakker van kunnen liggen..quote:Op zondag 4 december 2016 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:jacco_seubring twitterde op zondag 04-12-2016 om 12:43:11Bij Ado-Utrecht hoor ik "wie niet springt, is een jood" Komt dat bij @NOSvoetbal vanavond? #haatzaaien #AntiFeyenoord reageer retweet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |