Jij snapt het.quote:Op zondag 4 december 2016 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag weer 4 kutaffiches. ADO - Utrecht nog het meeste potentie.
Ajax gaat weer eens een ware voetbalshow weggeven natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2016 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag weer 4 kutaffiches. ADO - Utrecht nog het meeste potentie.
Prima potje maar spannend gaat het nooit worden. 5-0 ofzo.quote:Op zondag 4 december 2016 12:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax gaat weer eens een ware voetbalshow weggeven natuurlijk
Mwoh, ik zie het niet echt gebeuren dat Feyenoord het heel moeilijk gaat krijgenquote:Op zondag 4 december 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima potje maar spannend gaat het nooit worden. 5-0 ofzo.
Feyenoord - Sparta is ook nog wel geinig. Met een beetje geluk krijgt Feyenoord het nog lastig.
Gij mad, broeder?quote:
Ik kijk eigenlijk alleen op VBL, de rest van Fok! boeit me niet zo veel.quote:
Ik ben opgegroeid met de dartpijl vriend.quote:
Ik neem aan dat DRT daar nu bij komtquote:Op zondag 4 december 2016 12:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen op VBL, de rest van Fok! boeit me niet zo veel.
Uiteraard, ik zie nu al een heleboel genotstopics zoals dezequote:Op zondag 4 december 2016 12:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat DRT daar nu bij komt
Zeer verrassend dat dat het meest actieve topic isquote:Op zondag 4 december 2016 12:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zie nu al een heleboel genotstopics zoals deze
DRT / Is darten een sport?
KPD ook nietquote:Op zondag 4 december 2016 12:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen op VBL, de rest van Fok! boeit me niet zo veel.
[..]
Ik ben opgegroeid met de dartpijl vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |