Nou schuif maar doorquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Boerenkoolstamp met spekkies en vette worst.
Leuk!quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en iedereen die alleen is mag ook aanschuiven
Gezellig toch DDMquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan 1 kerstdag bij schoonmoeder kaasfondue doen, dat was het wel weer qua feestdagen
niet bij je eigen ouders langs?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan 1 kerstdag bij schoonmoeder kaasfondue doen, dat was het wel weer qua feestdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was altijd wel gezellig in Spanje met de hele familie met aanhang bij mn schoonouders... en dan daarna om middernacht naar de nachtmis .. Tegenwoordig doen ze dat ook niet meer..quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:56 schreef FANN het volgende:
Ik had er soms geen zin in, maar nu zou ik wensen dat ik mijn schoonma weer kon opgraven
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:00 schreef FANN het volgende:
Na ik ga weer verder...
ik ben voor medische zus bezig, nog lang niet klaar...Je hebt de smaak weer te pakken zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn vader is al tig jaar gewend dat ik er niet ben met kerst, ik werkte altijd met kerst. Ik denk ook niet dat ze ons zullen missen, laatste bezoekje was een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
niet bij je eigen ouders langs?
of heb je die niet meer?
zondag en maandagquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:27 schreef sacha het volgende:
maar neuk, wanneer is het eigenlijk kerst?
Ik heb geen idee wie ik ben.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
en wie ben jij nou weer?
hier raak ik toch van in de war
Eerst je medicijnenkuur afmaken, daarna pas weer aan de drank gaan...quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
en wie ben jij nou weer?
hier raak ik toch van in de war
maar weet je al wat je gaat maken?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
ik krijg nu van bijna van iedereen menu suggesties binnen
Ik moest googelen, maar je hebt gelijkquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:41 schreef mrspoeZ het volgende:
Je kunstwerkjes doen me een beetje aan Fiep Westendorp denken Fann. Heul tof.
kijk, das eerlijk, daar hou ik van! welkom, wil je naar de ballotage? dan maak ik sjoef even wakkerquote:
ja, nog één dagquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst je medicijnenkuur afmaken, daarna pas weer aan de drank gaan...![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk, das eerlijk, daar hou ik van! welkom, wil je naar de ballotage? dan maak ik sjoef even wakker![]()
in geval van geen tieten en poes laat ik sjoef slapen
best nog veel werk zo'n klein pokkedingquote:
bedankt hèquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:47 schreef DrDDT het volgende:
[..]iedereen weet dat ik een kloon van jou ben.
Riep je?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk, das eerlijk, daar hou ik van! welkom, wil je naar de ballotage? dan maak ik sjoef even wakker![]()
in geval van geen tieten en poes laat ik sjoef slapen
Ik wist hetquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:30 schreef sacha het volgende:
misschien komt mijn stomme kleine broertje ook wel!
Lekker rustig.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:30 schreef sacha het volgende:
misschien komt mijn stomme kleine broertje ook wel!
Gewat?quote:Op zondag 4 december 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je geballoteerd worden dan? Je was hier al vaker
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 4 december 2016 00:31 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk. Ik ben nu mooier dan twintig jaar geleden.
Het is NIET eerlijk!quote:Op zondag 4 december 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En Calimero niet te vergeten natuurlijk
Die had wel de eerste ei-pet.quote:Op zondag 4 december 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En Calimero niet te vergeten natuurlijk
Lekker vroeg naar bed gegaan gisteren.quote:Op zondag 4 december 2016 09:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor prima volgens mn ritme// Jij?
Ik ga erst ff verse broodjes halen bij de super en de rest van de boodschappenquote:Op zondag 4 december 2016 09:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekker vroeg naar bed gegaan gisteren.
Vannacht heerlijk geslapen. Nu koffie
Hier gaat de super pas om 12:00 open. Gelukkig gisteren al gedaan. Vandaag binnenzitdag.quote:Op zondag 4 december 2016 09:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga erst ff verse broodjes halen bij de super en de rest van de boodschappen
Geen verse broodjes danquote:Op zondag 4 december 2016 09:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier gaat de super pas om 12:00 open. Gelukkig gisteren al gedaan. Vandaag binnenzitdag.
Volgde gisteren een beetje jullie discussie over voorraadbeheerquote:
Erg goed opgelet dus.. Ik heb wat gisteravond nog wat bonen in de week gezet.. Nu nog even bedenken wat voor recept ik daar om heen ga makenquote:Op zondag 4 december 2016 09:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgde gisteren een beetje jullie discussie over voorraadbeheer
Chili con carne?quote:Op zondag 4 december 2016 09:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg goed opgelet dus.. Ik heb wat gisteravond nog wat bonen in de week gezet.. Nu nog even bedenken wat voor recept ik daar om heen ga maken
Ik had iets van het laatste in mn gedachte. Maakt mn moeder altijd.. Maar ik geef er wel mn eigen draai aanquote:Op zondag 4 december 2016 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Chili con carne?
Gehakt/bonenschotel?
Evt bruine bonensoep maken?quote:Op zondag 4 december 2016 09:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had iets van het laatste in mn gedachte. Maakt mn moeder altijd.. Maar ik geef er wel mn eigen draai aan
Ik heb het recept niet van mn moeder, maar ik weet ongeveer wat ze maakte, maar dat ga ik anders doen nu..quote:Op zondag 4 december 2016 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Evt bruine bonensoep maken?
Zelf heb ik ook veel recepten van mijn moeke. En toch smaakt het nooit zo lekker als dat moeke het maakt.
quote:Op zondag 4 december 2016 09:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het recept niet van mn moeder, maar ik weet ongeveer wat ze maakte, maar dat ga ik anders doen nu..
Laters
Ben nu "als de dijken breken" aan het terugkijkenquote:
Toe maar, een wokquote:Op zondag 4 december 2016 10:18 schreef chufi het volgende:
Ja eh gehakt, paprika prei, kastanjechampignons, ham-kaas croissantjes, bosuitjes, pistoletje, zonnepitvolkoren bollen, kaas een wokpan... en nog wat
Soms loop je voor een prikkie tegen een pan aan, heb ik ook wel eens, maar voorlopig heb ik eigenlijk teveel pannen, sommige gebruik ik echt maar heel zelden en andere vrijwel dagelijks.quote:
Herkenbaar.. Ik had 1 jar geleden of zo een kleine 20 cm wokpan gekocht endie gbruik ik veel voor alles en nog wat. Ik dacht nu ik de aanbieding zag.. Dan nu de 28 cm eens proberen.quote:Op zondag 4 december 2016 11:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soms loop je voor een prikkie tegen een pan aan, heb ik ook wel eens, maar voorlopig heb ik eigenlijk teveel pannen, sommige gebruik ik echt maar heel zelden en andere vrijwel dagelijks.
Heb me een airfryer ding besteld.quote:Op zondag 4 december 2016 11:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Ik had 1 jar geleden of zo een kleine 20 cm wokpan gekocht endie gbruik ik veel voor alles en nog wat. Ik dacht nu ik de aanbieding zag.. Dan nu de 28 cm eens proberen.
die staat op mijn verlanglijstje, eerst een douche dingesquote:Op zondag 4 december 2016 11:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb me een airfryer ding besteld.
gordijn? of de glaswandquote:Op zondag 4 december 2016 11:07 schreef sacha het volgende:
[..]
die staat op mijn verlanglijstje, eerst een douche dinges
Ik was er al een tijdje over aan het denken een maat van me is er lyrisch over, ze hadden nu eentje bij het Kruidvat voor 50 euro en dat ding zou volgens Radar goed zijn.quote:Op zondag 4 december 2016 11:07 schreef sacha het volgende:
[..]
die staat op mijn verlanglijstje, eerst een douche dinges
quote:Op zondag 4 december 2016 11:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Op mijn verlanglijstje staat een hapjespan of een iets kleinere wok dan dat megading wat we nu hebben
Ja voor tijdens de jaarlijkse fiestas .. Elk dorp heeft wel 1 of 2 jaarlijkse feesten en daar komen dan van die gigapannen goed van pas.. DIe reizen in de zomer stad en land af en zijn volgens mij bijna elke dag wel bezigquote:Op zondag 4 december 2016 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in Spanje heb ik nog grotere gezien, paella voor het hele dorp
laatst eentje gejut, nagelnieuwe Tefal 3 euroquote:Op zondag 4 december 2016 11:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Op mijn verlanglijstje staat een hapjespan of een iets kleinere wok dan dat megading wat we nu hebben
valt dat dan van en boot af ofzo?quote:Op zondag 4 december 2016 11:19 schreef sacha het volgende:
[..]
laatst eentje gejut, nagelnieuwe Tefal 3 euro
kijk, da's het betere werk. Gisteren bij een kringloop stonden tig nieuwe kookpannen van BK, met voor een kringloop echt forse prijzen van meer dan ¤20 per stuk. Als er een wok of hapjespan bij had gezeten had ik het misschien nog overwogen. Nu hoop ik op de kerstman en anders mijn verjaardag.quote:Op zondag 4 december 2016 11:19 schreef sacha het volgende:
[..]
laatst eentje gejut, nagelnieuwe Tefal 3 euro
Gaat ook meer om de verfquote:Op zondag 4 december 2016 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, meestal zijn dat van die goedkope rotkwastjes
waar mijn huis woont staan 2 'schuren', al je overbodige spullen, mits heel en schoon, mag je op zaterdagochtend aan de weg zetten, zo ook het oud papierquote:
Ah... ik dacht even dat je het op het strand gevonden had vandaar...quote:Op zondag 4 december 2016 11:49 schreef sacha het volgende:
[..]
waar mijn huis woont staan 2 'schuren', al je overbodige spullen, mits heel en schoon, mag je op zaterdagochtend aan de weg zetten, zo ook het oud papier![]()
al die spullen worden opgehaald en verkocht in de schuren, witgoed en meubels in de grote, klein spul in de kleine![]()
dit wordt allemaal gedaan door vrijwilligers en de opbrengst gaat naar het muziek onderwijs
En nu staat je oude schone witte WC-pot aan de weg?quote:Op zondag 4 december 2016 11:49 schreef sacha het volgende:
[..]
waar mijn huis woont staan 2 'schuren', al je overbodige spullen, mits heel en schoon, mag je op zaterdagochtend aan de weg zetten, zo ook het oud papier![]()
al die spullen worden opgehaald en verkocht in de schuren, witgoed en meubels in de grote, klein spul in de kleine![]()
dit wordt allemaal gedaan door vrijwilligers en de opbrengst gaat naar het muziek onderwijs
die was stuk en viesquote:Op zondag 4 december 2016 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu staat je oude schone witte WC-pot aan de weg?
Dat is pas een goed doel.quote:Op zondag 4 december 2016 11:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat is het, tegenwoordig is er ook een eiland marktplaats op feestboek dus er komt véél minder binnen maar als er een vakantiehuis herbouwd wordt of iemand overlijdt vind ik in die schuren de mooiste dingenquote:Op zondag 4 december 2016 11:56 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk is het een soort van Kringloop winkel op het eiland dan toch?
Hoewel dit naar ''Het goede doel'' gaat, dus niet hélemaál hetzelfde....
Het blijft toch weer wachten op Dannys bijdragequote:Op zondag 4 december 2016 12:04 schreef sacha het volgende:
'ze' gaan weer los!![]()
FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #5
Lijkt me héérlijk om daar even te neuzenquote:Op zondag 4 december 2016 12:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat is het, tegenwoordig is er ook een eiland marktplaats op feestboek dus er komt véél minder binnen maar als er een vakantiehuis herbouwd wordt of iemand overlijdt vind ik in die schuren de mooiste dingen
die pakt wel altijd gigántisch uitquote:Op zondag 4 december 2016 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft toch weer wachten op Dannys bijdrage
Nee hier ook niet..quote:Op zondag 4 december 2016 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die pakt wel altijd gigántisch uit![]()
geen kerstboom hiero
Denk dat je zult moeten wachten tot ie het huis uit isquote:Op zondag 4 december 2016 12:34 schreef sacha het volgende:
ik wacht al 10 jaar op het moment dat Aap besluit dat de kerstboom versieren niet meer tot zijn taken behoort![]()
dan kan ik weer los
Maakt baardaap niet uit als ie met kerst komt of er een boom staat of niet, een biertje is dan belangrijker, en met die beesten is het gewoon gedoe, dan moet ik steeds opletten want het is vreemd dus moet 'onderzocht' worden.quote:
Ik ben al gedurende het gehele jaar vredig.quote:Op zondag 4 december 2016 14:23 schreef chufi het volgende:
Dat hele kerst kan me gestolen worden.. Het enige wat het oplevert dit jaar is een extras vrije dag.
Ovenbonenschotel wordt hetquote:Op zondag 4 december 2016 15:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Schnitzel, rodekool met appeltjes en gekookte aardappels
Hier draait ie ook.quote:Op zondag 4 december 2016 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik al zei. Op mn werk doe ie het prima
Hopelijk lukt ze dat want de dag erna ben ik deels niet thuis.quote:Bezorgmoment;
Maandag 5 december tussen 11:00 en 15:00 uur.
Heb je wel Airfryer compatible snacks in huis?quote:Op zondag 4 december 2016 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk lukt ze dat want de dag erna ben ik deels niet thuis.
Yeps, en zojuist een zak Aviko oma's smulfriet gekocht, die gebruikten ze in de Radar test ook, dus ik begin daar ook maar eens mee.quote:Op zondag 4 december 2016 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel Airfryer compatible snacks in huis?
EN anders kijk je hier voor wat tijdenquote:Op zondag 4 december 2016 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, en zojuist een zak Aviko oma's smulfriet gekocht, die gebruikten ze in de Radar test ook, dus ik begin daar ook maar eens mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2016 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
EN anders kijk je hier voor wat tijdenWel lange baktijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op zondag 4 december 2016 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
EN anders kijk je hier voor wat tijdenJa, er zijn sites zat met info tips en recepten, en ik gebruikte sowieso altijd al een hetelucht oven, ben nu wel benieuwd, eens kijken welke dingen beter in de een en/of in de ander kunnen, heb ook wel eens ovenfriet geprobeerd, maar dat vond ik minder geslaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Moet een airfryer ook voorverwarmen?quote:Op zondag 4 december 2016 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ervaring zegt me dat het vaak korter is...
Dat is idd een groot nadeel van conventioneel bakken.quote:
iets van 2 minuten of zo....quote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet een airfryer ook voorverwarmen?
Vet voorverwarmen duurt mij ongeveer 5 minuten, Bakken ook nog eens 6 minuten. 11 minuten dus voor gewone frites.quote:
Frites zijn ook meestal in 10-12 min klaar..quote:Op zondag 4 december 2016 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vet voorverwarmen duurt mij ongeveer 5 minuten, Bakken ook nog eens 6 minuten. 11 minuten dus voor gewone frites.
20 minuten met de airfryer, nu ja, 9 minuten op een mensenleven is niks.
Als ik zonder stank 's avonds zonder veel omkijken een paar frietjes kan bakken vind ik dat wel prettig.quote:Op zondag 4 december 2016 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vet voorverwarmen duurt mij ongeveer 5 minuten, Bakken ook nog eens 6 minuten. 11 minuten dus voor gewone frites.
20 minuten met de airfryer, nu ja, 9 minuten op een mensenleven is niks.
Dat geloof ik welquote:Op zondag 4 december 2016 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik zonder stank 's avonds zonder veel omkijken een paar frietjes kan bakken vind ik dat wel prettig.
Moesten ze ook hun tas laten controleren?quote:Op zondag 4 december 2016 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was vandaag even bij de Jumbo en daar liepen![]()
rond.
SPOILER: knipperende lampjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nee, nu je het zegt, ze hadden wel eenquote:Op zondag 4 december 2016 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moesten ze ook hun tas laten controleren?
quote:Op zondag 4 december 2016 16:54 schreef Treehut362 het volgende:
Kom je je licht opsteken hiero Hut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: kijk hier tekst plaatsen, heel simpel...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Zondagquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 17:00 schreef Treehut362 het volgende:
ik weet om eerlijk te zijn nog steeds niet hoe dat moetSPOILER: kijk hier tekst plaatsen, heel simpel...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou je zet = achter het eerste woord van "spoiler" en dan de tekst-creatiequote:Op zondag 4 december 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet om eerlijk te zijn nog steeds niet hoe dat moet
SPOILER: zo...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zondag 4 december 2016 17:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou je zet = achter het eerste woord van "spoiler" en dan de tekst-creatie
quote:Op zondag 4 december 2016 17:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou je zet = achter het eerste woord van "spoiler" en dan de tekst-creatieGaat nietSPOILER: zo...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stap 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote][/spoiler]
2. eerst de tekst selecteren en dan er een spoiler van makenandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
SPOILER: blijven proberen dan lukt het vanzelfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zondag 4 december 2016 17:06 schreef Treehut362 het volgende:
SPOILER: stap 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. eerst de tekst selecteren en dan er een spoiler van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus dit?[/spoiler]
Ik snap er niks van![]()
SPOILER: testOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je Hut, weer iets bijgeleerd![]()
Dan vraag je ons toch gewoonquote:Op zondag 4 december 2016 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
meer dan de helft van al die knoppies gebruik ik nooit
quote:Op zondag 4 december 2016 17:13 schreef FANN het volgende:
SPOILER: testOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je Hut, weer iets bijgeleerd
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Dank je welquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik heb vanavond dit programma gezien
http://www.netflix-nederl(...)d/food-matters-2008/
was boeiend
Heb je weer Netflix?quote:Op zondag 4 december 2016 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik heb vanavond dit programma gezien
http://www.netflix-nederl(...)d/food-matters-2008/
was boeiend
EN bezorgen ze ook op waar je huis staat?quote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef sacha het volgende:
de Lidl heeft nu ook de wijnen in de webshop
Speciaal voor de luie zuiper.quote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef sacha het volgende:
de Lidl heeft nu ook de wijnen in de webshop
Daar is een truc voor, 1 nacht wakker blijven, volgende avond rond 21:00u omvallen, ben je 7:00u weer helemaal fit.quote:
Ik kan helaas niet op commando slapen.quote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar is een truc voor, 1 nacht wakker blijven, volgende avond rond 21:00u omvallen, ben je 7:00u weer helemaal fit.
quote:Op zondag 4 december 2016 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
EN bezorgen ze ook op waar je huis staat?
welnee, hartstikke mooiquote:Op zondag 4 december 2016 23:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat leven we toch in een vreemde tijd...
Er lopen meer gekken buiten rond dan er opgesloten zitten.quote:
nee, uit bed gevallen, mijn been sliepquote:Op maandag 5 december 2016 07:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedemorgen!!!
Iemand toevallig met het verkeerde been uit bed gestapt?
Dat is niet zo slim. Nog je schoen gezet? Zat er wat in?quote:Op maandag 5 december 2016 07:37 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, uit bed gevallen, mijn been sliep
ja,ik viel op mijn schoen, nu zit er een wortel in mijn neusquote:Op maandag 5 december 2016 07:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim. Nog je schoen gezet? Zat er wat in?
quote:Op maandag 5 december 2016 07:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ja,ik viel op mijn schoen, nu zit er een wortel in mijn neus
Een airfryer.quote:Op maandag 5 december 2016 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wa hedde nu weer besteld?
Goedemorgen ook!
Ik verwachtte iets heel andersquote:Op maandag 5 december 2016 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een airfryer.
De goedkoopste die er te koop is.![]()
Ja, ik koop ook meestal veel spannender spul, maar goed, dit vind ik ook wel fun, gisteren wat yt's bekeken en gezien dat je er best veel in kan bereiden, ben dus reuze benieuwd.quote:Op maandag 5 december 2016 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwachtte iets heel anders :d
Maar als hij goed werkt maakt het niet uit dat hij goedkoop was toch.
En bedankt voor de herinnering, ik moet nog kattenbakgrit bestellen.
Ik heb zelf helemaal geen behoefte aan zo'n ding, maar ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op maandag 5 december 2016 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik koop ook meestal veel spannender spul, maar goed, dit vind ik ook wel fun, gisteren wat yt's bekeken en gezien dat je er best veel in kan bereiden, ben dus reuze benieuwd.
quote:Op maandag 5 december 2016 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zelf helemaal geen behoefte aan zo'n ding, maar ben benieuwd wat je ervan vindt.
Wat heb je ervoor betaald?
Jij bent vlot, ik moet nog aan de kerstkadootjes beginnenquote:Op maandag 5 december 2016 10:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben wel weer ff klaar met bestellen, maar we zijn compleet qua kerstkadootjes, verjaardagskado en dinerbonnen.
Dat is inderdaad niet veel geld.quote:Op maandag 5 december 2016 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben echt benieuwd Radar had er in maart 2016 enkele getest waaronder deze.
Voor dat geld wil ik de gok wel wagen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet veel geld.
Als ik eens patat maak dan doe ik dat altijd in de oven, want wil die vette pan ook niet binnen
beetje toeval hoor, ik kwam wat acties tegen. We moeten alleen nog een verlanglijstje bij schoonmoeder inleveren en op een hapjespan na hebben we weinig inspiratie.quote:Op maandag 5 december 2016 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent vlot, ik moet nog aan de kerstkadootjes beginnen
En aan de verjaardagen van mijn kinderen en man, die ook nog eens de komende maand jarig zijn.
O nee, kadootje voor mijn dochter heb ik al, samen naar The Lion King-musical
Niets voor mijn portemonnee ookquote:Op maandag 5 december 2016 11:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor dat geld wil ik de gok wel wagen.![]()
Jij hebt een drukke maand, dat was niks voor mij zeg.....
Gecondoleerd nog en sterkte morgen. Verdrietig voor je moeder ook om iemand te verliezen waar ze al zo lang mee is bevriend.quote:Op maandag 5 december 2016 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb morgen een uitvaart, vriendin van mijn moeder waar ze sinds begin jaren 50 bevriend mee was is overleden, ik zag die vrouw mijn hele leven als een tante, veel leuker dan mijn echte ook nog.
Het was een lief en goed mens, en bitter is dat ze ooit eerst haar zoon verloor die was toen pas 36 jr, niet lang daarna haar man, enkele jaren later haar andere zoon die was 54 jr, en toen was ze helemaal alleen op 1 kleindochter na.quote:Op maandag 5 december 2016 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gecondoleerd nog en sterkte morgen. Verdrietig voor je moeder ook om iemand te verliezen waar ze al zo lang mee is bevriend.
Wel fijn dat je het al voor elkaar hebtquote:Op maandag 5 december 2016 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
beetje toeval hoor, ik kwam wat acties tegen. We moeten alleen nog een verlanglijstje bij schoonmoeder inleveren en op een hapjespan na hebben we weinig inspiratie.
Dan heeft ze haar portie ellende wel gehad.quote:Op maandag 5 december 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was een lief en goed mens, en bitter is dat ze ooit eerst haar zoon verloor die was toen pas 36 jr, niet lang daarna haar man, enkele jaren later haar andere zoon die was 54 jr, en toen was ze helemaal alleen op 1 kleindochter na.
Soms valt het niet mee.....
En dank je...
Het is beter zo, ze was inmiddels compleet dement, over de 90 jaar en het was voor die kleindochter soms ook zwaar, alles kwam op haar neer.quote:Op maandag 5 december 2016 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft ze haar portie ellende wel gehad.
Dan is het inderdaad beter zo, ik geloof ook niet dat ik zo oud wil wordenquote:Op maandag 5 december 2016 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is beter zo, ze was inmiddels compleet dement, over de 90 jaar en het was voor die kleindochter soms ook zwaar, alles kwam op haar neer.
Ik ook niet, hoewel, mijn moeder is een paar jaar jonger dan die vriendin en nog helemaal goed in haar bovenkamer, dat scheelt wel een hoop.quote:Op maandag 5 december 2016 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad beter zo, ik geloof ook niet dat ik zo oud wil worden
Gecondoleerd!quote:Op maandag 5 december 2016 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is beter zo, ze was inmiddels compleet dement, over de 90 jaar en het was voor die kleindochter soms ook zwaar, alles kwam op haar neer.
En dus ook gravenquote:Op maandag 5 december 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoewel, mijn moeder is een paar jaar jonger dan die vriendin en nog helemaal goed in haar bovenkamer, dat scheelt wel een hoop.
Met of zonder broodje?quote:Op maandag 5 december 2016 11:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Opeens trek in een Hema worst. Denk dat ik vandaag maar eens de Hema bezoek
Ik vind met broodje altijd een beetje zonde, zo ook met broodje haringquote:
Klopt.quote:Op maandag 5 december 2016 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind met broodje altijd een beetje zonde, zo ook met broodje haring
Het was de bezorger met mijn pakketje.quote:
Ga je hem later vandaag uitproberen?quote:Op maandag 5 december 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was de bezorger met mijn pakketje.![]()
En daar loeien de sirenes, wilde net aan mijn brunch beginnen, die staat ook voor mijn neus, smakelijks allemaal.
Ja, ik ga natuurlijk wel eens proberen.quote:Op maandag 5 december 2016 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je hem later vandaag uitproberen?
Smakelijk!
quote:Op maandag 5 december 2016 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verplichte kost voor vandaag.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op maandag 5 december 2016 13:46 schreef sacha het volgende:
Goh, nog échte zwarte Pieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OKquote:Op maandag 5 december 2016 14:05 schreef FANN het volgende:
En ja Chuf we hebben sind 2 maanden weer Netflix
SPOILER: plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte morgen Mo..quote:Op maandag 5 december 2016 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb morgen een uitvaart, vriendin van mijn moeder waar ze sinds begin jaren 50 bevriend mee was is overleden, ik zag die vrouw mijn hele leven als een tante, veel leuker dan mijn echte ook nog.
Heb jij nog lopen zwarte pieten dezer dagen? Of doe je dat niet meer?quote:Op maandag 5 december 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn toch alleen maar echte Zwarte Pieten...
Na al dat gedoe zijn er toch ook Witte Pieten, Roetveeg Pieten en Kleuren Pietenquote:Op maandag 5 december 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn toch alleen maar echte Zwarte Pieten...
quote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK![]()
Ik heb eenIs dat niet de verkeerde letter?SPOILER: plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik heb dit jaar een sabatical wat dat betreft.quote:Op maandag 5 december 2016 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij nog lopen zwarte pieten dezer dagen? Of doe je dat niet meer?
Ik ga toch niet met wat vegen bij bekenden en zo op bezoek?quote:Op maandag 5 december 2016 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Na al dat gedoe zijn er toch ook Witte Pieten, Roetveeg Pieten en Kleuren Pieten![]()
ligt geloof ik aan de plaats ofzo...
ik heb nog geen Piet gezien hiero eigenlijk
misschien is het straks ook geod met een paar aanpassingen ofzo...quote:Op maandag 5 december 2016 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb dit jaar een sabatical wat dat betreft.
Als roetpiet of pipopiet ben ik sowieso niet te boeken.
The real deal of niks...
quote:Op maandag 5 december 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met wat vegen bij bekenden en zo op bezoek?
Kijk, daar heb je MadMaster in een Pietenpak...![]()
Kroeshaar mag ook al niet meer van de anti's.quote:Op maandag 5 december 2016 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien is het straks ook geod met een paar aanpassingen ofzo...
ze vallen geloof ik vooral over de gote oorbellen en dikke lippen
maar goed ik heb dat allemaal niet zo gevolgd hoor
Ja van mij mag het, maar ja, ik heb het niet voor het zeggen ...quote:Op maandag 5 december 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kroeshaar mag ook al niet meer van de anti's.
Alsof ik ineens een racist wordt als ik wat zwarte schmink op mijn gezicht smeer.
Heb tientallen kinderen van allerlei herkomsten kunnen laten lachen, daar gaat het toch om?
Ah! dan is het wat anders, ik dacht dat ik ineens de verkeerde naam in mijn hoofd hadquote:Op maandag 5 december 2016 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen had die of in een andere smaak
We hadden heel veel soorten pepernoten, chocolade brokken, mandarijntjes en banketstaaf...quote:Op maandag 5 december 2016 17:26 schreef FANN het volgende:
Ik moet echt weer normaal gaan eten, ik heb alweer oliebollen gekocht
ik kan die geur niet weerstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |