Ik kan helaas niet op commando slapen.quote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar is een truc voor, 1 nacht wakker blijven, volgende avond rond 21:00u omvallen, ben je 7:00u weer helemaal fit.
quote:Op zondag 4 december 2016 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
EN bezorgen ze ook op waar je huis staat?
welnee, hartstikke mooiquote:Op zondag 4 december 2016 23:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat leven we toch in een vreemde tijd...
Er lopen meer gekken buiten rond dan er opgesloten zitten.quote:
nee, uit bed gevallen, mijn been sliepquote:Op maandag 5 december 2016 07:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedemorgen!!!
Iemand toevallig met het verkeerde been uit bed gestapt?
Dat is niet zo slim. Nog je schoen gezet? Zat er wat in?quote:Op maandag 5 december 2016 07:37 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, uit bed gevallen, mijn been sliep
ja,ik viel op mijn schoen, nu zit er een wortel in mijn neusquote:Op maandag 5 december 2016 07:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim. Nog je schoen gezet? Zat er wat in?
quote:Op maandag 5 december 2016 07:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ja,ik viel op mijn schoen, nu zit er een wortel in mijn neus
Een airfryer.quote:Op maandag 5 december 2016 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wa hedde nu weer besteld?
Goedemorgen ook!
Ik verwachtte iets heel andersquote:Op maandag 5 december 2016 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een airfryer.
De goedkoopste die er te koop is.![]()
Ja, ik koop ook meestal veel spannender spul, maar goed, dit vind ik ook wel fun, gisteren wat yt's bekeken en gezien dat je er best veel in kan bereiden, ben dus reuze benieuwd.quote:Op maandag 5 december 2016 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwachtte iets heel anders :d
Maar als hij goed werkt maakt het niet uit dat hij goedkoop was toch.
En bedankt voor de herinnering, ik moet nog kattenbakgrit bestellen.
Ik heb zelf helemaal geen behoefte aan zo'n ding, maar ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op maandag 5 december 2016 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik koop ook meestal veel spannender spul, maar goed, dit vind ik ook wel fun, gisteren wat yt's bekeken en gezien dat je er best veel in kan bereiden, ben dus reuze benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |