Gaat ook meer om de verfquote:Op zondag 4 december 2016 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, meestal zijn dat van die goedkope rotkwastjes
waar mijn huis woont staan 2 'schuren', al je overbodige spullen, mits heel en schoon, mag je op zaterdagochtend aan de weg zetten, zo ook het oud papierquote:
Ah... ik dacht even dat je het op het strand gevonden had vandaar...quote:Op zondag 4 december 2016 11:49 schreef sacha het volgende:
[..]
waar mijn huis woont staan 2 'schuren', al je overbodige spullen, mits heel en schoon, mag je op zaterdagochtend aan de weg zetten, zo ook het oud papier![]()
al die spullen worden opgehaald en verkocht in de schuren, witgoed en meubels in de grote, klein spul in de kleine![]()
dit wordt allemaal gedaan door vrijwilligers en de opbrengst gaat naar het muziek onderwijs
En nu staat je oude schone witte WC-pot aan de weg?quote:Op zondag 4 december 2016 11:49 schreef sacha het volgende:
[..]
waar mijn huis woont staan 2 'schuren', al je overbodige spullen, mits heel en schoon, mag je op zaterdagochtend aan de weg zetten, zo ook het oud papier![]()
al die spullen worden opgehaald en verkocht in de schuren, witgoed en meubels in de grote, klein spul in de kleine![]()
dit wordt allemaal gedaan door vrijwilligers en de opbrengst gaat naar het muziek onderwijs
die was stuk en viesquote:Op zondag 4 december 2016 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu staat je oude schone witte WC-pot aan de weg?
Dat is pas een goed doel.quote:Op zondag 4 december 2016 11:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat is het, tegenwoordig is er ook een eiland marktplaats op feestboek dus er komt véél minder binnen maar als er een vakantiehuis herbouwd wordt of iemand overlijdt vind ik in die schuren de mooiste dingenquote:Op zondag 4 december 2016 11:56 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk is het een soort van Kringloop winkel op het eiland dan toch?
Hoewel dit naar ''Het goede doel'' gaat, dus niet hélemaál hetzelfde....
Het blijft toch weer wachten op Dannys bijdragequote:Op zondag 4 december 2016 12:04 schreef sacha het volgende:
'ze' gaan weer los!![]()
FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #5
Lijkt me héérlijk om daar even te neuzenquote:Op zondag 4 december 2016 12:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat is het, tegenwoordig is er ook een eiland marktplaats op feestboek dus er komt véél minder binnen maar als er een vakantiehuis herbouwd wordt of iemand overlijdt vind ik in die schuren de mooiste dingen
die pakt wel altijd gigántisch uitquote:Op zondag 4 december 2016 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft toch weer wachten op Dannys bijdrage
Nee hier ook niet..quote:Op zondag 4 december 2016 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die pakt wel altijd gigántisch uit![]()
geen kerstboom hiero
Denk dat je zult moeten wachten tot ie het huis uit isquote:Op zondag 4 december 2016 12:34 schreef sacha het volgende:
ik wacht al 10 jaar op het moment dat Aap besluit dat de kerstboom versieren niet meer tot zijn taken behoort![]()
dan kan ik weer los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |