Dat geloof ik welquote:Op zondag 4 december 2016 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik zonder stank 's avonds zonder veel omkijken een paar frietjes kan bakken vind ik dat wel prettig.
Moesten ze ook hun tas laten controleren?quote:Op zondag 4 december 2016 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was vandaag even bij de Jumbo en daar liepen![]()
rond.
SPOILER: knipperende lampjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nee, nu je het zegt, ze hadden wel eenquote:Op zondag 4 december 2016 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moesten ze ook hun tas laten controleren?
quote:Op zondag 4 december 2016 16:54 schreef Treehut362 het volgende:
Kom je je licht opsteken hiero Hut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: kijk hier tekst plaatsen, heel simpel...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Zondagquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 17:00 schreef Treehut362 het volgende:
ik weet om eerlijk te zijn nog steeds niet hoe dat moetSPOILER: kijk hier tekst plaatsen, heel simpel...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou je zet = achter het eerste woord van "spoiler" en dan de tekst-creatiequote:Op zondag 4 december 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet om eerlijk te zijn nog steeds niet hoe dat moet
SPOILER: zo...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zondag 4 december 2016 17:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou je zet = achter het eerste woord van "spoiler" en dan de tekst-creatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2016 17:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou je zet = achter het eerste woord van "spoiler" en dan de tekst-creatieGaat nietSPOILER: zo...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stap 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote][/spoiler]
2. eerst de tekst selecteren en dan er een spoiler van maken🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
SPOILER: blijven proberen dan lukt het vanzelfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zondag 4 december 2016 17:06 schreef Treehut362 het volgende:
SPOILER: stap 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. eerst de tekst selecteren en dan er een spoiler van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus dit?[/spoiler]
Ik snap er niks van![]()
SPOILER: testOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je Hut, weer iets bijgeleerd![]()
Dan vraag je ons toch gewoonquote:Op zondag 4 december 2016 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
meer dan de helft van al die knoppies gebruik ik nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |