quote:Op zondag 4 december 2016 17:13 schreef FANN het volgende:
SPOILER: testOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je Hut, weer iets bijgeleerd
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dank je welquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik heb vanavond dit programma gezien
http://www.netflix-nederl(...)d/food-matters-2008/
was boeiend
Heb je weer Netflix?quote:Op zondag 4 december 2016 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik heb vanavond dit programma gezien
http://www.netflix-nederl(...)d/food-matters-2008/
was boeiend
EN bezorgen ze ook op waar je huis staat?quote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef sacha het volgende:
de Lidl heeft nu ook de wijnen in de webshop
Speciaal voor de luie zuiper.quote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef sacha het volgende:
de Lidl heeft nu ook de wijnen in de webshop
Daar is een truc voor, 1 nacht wakker blijven, volgende avond rond 21:00u omvallen, ben je 7:00u weer helemaal fit.quote:
Ik kan helaas niet op commando slapen.quote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar is een truc voor, 1 nacht wakker blijven, volgende avond rond 21:00u omvallen, ben je 7:00u weer helemaal fit.
quote:Op zondag 4 december 2016 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
EN bezorgen ze ook op waar je huis staat?
welnee, hartstikke mooiquote:Op zondag 4 december 2016 23:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat leven we toch in een vreemde tijd...
Er lopen meer gekken buiten rond dan er opgesloten zitten.quote:
nee, uit bed gevallen, mijn been sliepquote:Op maandag 5 december 2016 07:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedemorgen!!!
Iemand toevallig met het verkeerde been uit bed gestapt?
Dat is niet zo slim. Nog je schoen gezet? Zat er wat in?quote:Op maandag 5 december 2016 07:37 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, uit bed gevallen, mijn been sliep
ja,ik viel op mijn schoen, nu zit er een wortel in mijn neusquote:Op maandag 5 december 2016 07:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim. Nog je schoen gezet? Zat er wat in?
quote:Op maandag 5 december 2016 07:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ja,ik viel op mijn schoen, nu zit er een wortel in mijn neus
Een airfryer.quote:Op maandag 5 december 2016 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wa hedde nu weer besteld?
Goedemorgen ook!
Ik verwachtte iets heel andersquote:Op maandag 5 december 2016 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een airfryer.
De goedkoopste die er te koop is.![]()
Ja, ik koop ook meestal veel spannender spul, maar goed, dit vind ik ook wel fun, gisteren wat yt's bekeken en gezien dat je er best veel in kan bereiden, ben dus reuze benieuwd.quote:Op maandag 5 december 2016 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwachtte iets heel anders :d
Maar als hij goed werkt maakt het niet uit dat hij goedkoop was toch.
En bedankt voor de herinnering, ik moet nog kattenbakgrit bestellen.
Ik heb zelf helemaal geen behoefte aan zo'n ding, maar ben benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op maandag 5 december 2016 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik koop ook meestal veel spannender spul, maar goed, dit vind ik ook wel fun, gisteren wat yt's bekeken en gezien dat je er best veel in kan bereiden, ben dus reuze benieuwd.
quote:Op maandag 5 december 2016 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zelf helemaal geen behoefte aan zo'n ding, maar ben benieuwd wat je ervan vindt.
Wat heb je ervoor betaald?
Jij bent vlot, ik moet nog aan de kerstkadootjes beginnenquote:Op maandag 5 december 2016 10:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben wel weer ff klaar met bestellen, maar we zijn compleet qua kerstkadootjes, verjaardagskado en dinerbonnen.
Dat is inderdaad niet veel geld.quote:Op maandag 5 december 2016 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben echt benieuwd Radar had er in maart 2016 enkele getest waaronder deze.
Voor dat geld wil ik de gok wel wagen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet veel geld.
Als ik eens patat maak dan doe ik dat altijd in de oven, want wil die vette pan ook niet binnen
beetje toeval hoor, ik kwam wat acties tegen. We moeten alleen nog een verlanglijstje bij schoonmoeder inleveren en op een hapjespan na hebben we weinig inspiratie.quote:Op maandag 5 december 2016 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent vlot, ik moet nog aan de kerstkadootjes beginnen
En aan de verjaardagen van mijn kinderen en man, die ook nog eens de komende maand jarig zijn.
O nee, kadootje voor mijn dochter heb ik al, samen naar The Lion King-musical
Niets voor mijn portemonnee ookquote:Op maandag 5 december 2016 11:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor dat geld wil ik de gok wel wagen.![]()
Jij hebt een drukke maand, dat was niks voor mij zeg.....
Gecondoleerd nog en sterkte morgen. Verdrietig voor je moeder ook om iemand te verliezen waar ze al zo lang mee is bevriend.quote:Op maandag 5 december 2016 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb morgen een uitvaart, vriendin van mijn moeder waar ze sinds begin jaren 50 bevriend mee was is overleden, ik zag die vrouw mijn hele leven als een tante, veel leuker dan mijn echte ook nog.
Het was een lief en goed mens, en bitter is dat ze ooit eerst haar zoon verloor die was toen pas 36 jr, niet lang daarna haar man, enkele jaren later haar andere zoon die was 54 jr, en toen was ze helemaal alleen op 1 kleindochter na.quote:Op maandag 5 december 2016 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gecondoleerd nog en sterkte morgen. Verdrietig voor je moeder ook om iemand te verliezen waar ze al zo lang mee is bevriend.
Wel fijn dat je het al voor elkaar hebtquote:Op maandag 5 december 2016 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
beetje toeval hoor, ik kwam wat acties tegen. We moeten alleen nog een verlanglijstje bij schoonmoeder inleveren en op een hapjespan na hebben we weinig inspiratie.
Dan heeft ze haar portie ellende wel gehad.quote:Op maandag 5 december 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was een lief en goed mens, en bitter is dat ze ooit eerst haar zoon verloor die was toen pas 36 jr, niet lang daarna haar man, enkele jaren later haar andere zoon die was 54 jr, en toen was ze helemaal alleen op 1 kleindochter na.
Soms valt het niet mee.....
En dank je...
Het is beter zo, ze was inmiddels compleet dement, over de 90 jaar en het was voor die kleindochter soms ook zwaar, alles kwam op haar neer.quote:Op maandag 5 december 2016 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft ze haar portie ellende wel gehad.
Dan is het inderdaad beter zo, ik geloof ook niet dat ik zo oud wil wordenquote:Op maandag 5 december 2016 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is beter zo, ze was inmiddels compleet dement, over de 90 jaar en het was voor die kleindochter soms ook zwaar, alles kwam op haar neer.
Ik ook niet, hoewel, mijn moeder is een paar jaar jonger dan die vriendin en nog helemaal goed in haar bovenkamer, dat scheelt wel een hoop.quote:Op maandag 5 december 2016 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad beter zo, ik geloof ook niet dat ik zo oud wil worden
Gecondoleerd!quote:Op maandag 5 december 2016 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is beter zo, ze was inmiddels compleet dement, over de 90 jaar en het was voor die kleindochter soms ook zwaar, alles kwam op haar neer.
En dus ook gravenquote:Op maandag 5 december 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoewel, mijn moeder is een paar jaar jonger dan die vriendin en nog helemaal goed in haar bovenkamer, dat scheelt wel een hoop.
Met of zonder broodje?quote:Op maandag 5 december 2016 11:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Opeens trek in een Hema worst. Denk dat ik vandaag maar eens de Hema bezoek
Ik vind met broodje altijd een beetje zonde, zo ook met broodje haringquote:
Klopt.quote:Op maandag 5 december 2016 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind met broodje altijd een beetje zonde, zo ook met broodje haring
Het was de bezorger met mijn pakketje.quote:
Ga je hem later vandaag uitproberen?quote:Op maandag 5 december 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was de bezorger met mijn pakketje.![]()
En daar loeien de sirenes, wilde net aan mijn brunch beginnen, die staat ook voor mijn neus, smakelijks allemaal.
Ja, ik ga natuurlijk wel eens proberen.quote:Op maandag 5 december 2016 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je hem later vandaag uitproberen?
Smakelijk!
quote:Op maandag 5 december 2016 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verplichte kost voor vandaag.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op maandag 5 december 2016 13:46 schreef sacha het volgende:
Goh, nog échte zwarte Pieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OKquote:Op maandag 5 december 2016 14:05 schreef FANN het volgende:
En ja Chuf we hebben sind 2 maanden weer Netflix
SPOILER: plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte morgen Mo..quote:Op maandag 5 december 2016 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb morgen een uitvaart, vriendin van mijn moeder waar ze sinds begin jaren 50 bevriend mee was is overleden, ik zag die vrouw mijn hele leven als een tante, veel leuker dan mijn echte ook nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij nog lopen zwarte pieten dezer dagen? Of doe je dat niet meer?quote:Op maandag 5 december 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn toch alleen maar echte Zwarte Pieten...
Na al dat gedoe zijn er toch ook Witte Pieten, Roetveeg Pieten en Kleuren Pietenquote:Op maandag 5 december 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn toch alleen maar echte Zwarte Pieten...
quote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK![]()
Ik heb eenIs dat niet de verkeerde letter?SPOILER: plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik heb dit jaar een sabatical wat dat betreft.quote:Op maandag 5 december 2016 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij nog lopen zwarte pieten dezer dagen? Of doe je dat niet meer?
Ik ga toch niet met wat vegen bij bekenden en zo op bezoek?quote:Op maandag 5 december 2016 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Na al dat gedoe zijn er toch ook Witte Pieten, Roetveeg Pieten en Kleuren Pieten![]()
ligt geloof ik aan de plaats ofzo...
ik heb nog geen Piet gezien hiero eigenlijk
misschien is het straks ook geod met een paar aanpassingen ofzo...quote:Op maandag 5 december 2016 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb dit jaar een sabatical wat dat betreft.
Als roetpiet of pipopiet ben ik sowieso niet te boeken.
The real deal of niks...
quote:Op maandag 5 december 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met wat vegen bij bekenden en zo op bezoek?
Kijk, daar heb je MadMaster in een Pietenpak...![]()
Kroeshaar mag ook al niet meer van de anti's.quote:Op maandag 5 december 2016 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien is het straks ook geod met een paar aanpassingen ofzo...
ze vallen geloof ik vooral over de gote oorbellen en dikke lippen
maar goed ik heb dat allemaal niet zo gevolgd hoor
Ja van mij mag het, maar ja, ik heb het niet voor het zeggen ...quote:Op maandag 5 december 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kroeshaar mag ook al niet meer van de anti's.
Alsof ik ineens een racist wordt als ik wat zwarte schmink op mijn gezicht smeer.
Heb tientallen kinderen van allerlei herkomsten kunnen laten lachen, daar gaat het toch om?
Ah! dan is het wat anders, ik dacht dat ik ineens de verkeerde naam in mijn hoofd hadquote:Op maandag 5 december 2016 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen had die of in een andere smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |