Kaap de goede hoop.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zijn wel veel kapers ana de kuts.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zijn wel veel kapers ana de kuts.
Tegen de juiste mensen.quote:
Haat? geen haat hoor, gewoon gemeen tegen mensen die het verdienenquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haat is slecht 2Nutz.. kom koffie drinken
16:55 gaat de PC al uit hoor en dan bij de deur staan wachten.quote:
teringquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
16:55 gaat de PC al uit hoor en dan bij de deur staan wachten.
Nou jaaaaaaaaaa zeg... waar heb ik jouw haat aan verdiend? Echt diep gekrenkt nuquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haat? geen haat hoor, gewoon gemeen tegen mensen die het verdienen
Heb al koffie gehad en neem maar een kop per dag.
Neem een kop koffie en een diepe teug adem en doe gewoon zen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaa zeg... waar heb ik jouw haat aan verdiend? Echt diep gekrenkt nu
Goed idee...quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem een kop koffie en een diepe teug adem en doe gewoon zen.
Gaat die pas om 17:00 open dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
16:55 gaat de PC al uit hoor en dan bij de deur staan wachten.
Nee maar er moet wel uitgeklokt worden zeg.quote:
ahem... TOTO, LIEVERDquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:21 schreef Toto69 het volgende:
net koekjes gegeten dikke cringe hoor hou op met me
Bahbahbahquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:21 schreef Toto69 het volgende:
Bosbessenmuffin theequote:Op vrijdag 2 december 2016 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Koffie, willoow? Of weer thee? Ik heb aspergethee.
Ik moet ook nog naar de jumboquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja moet ik weer naar de jumbo
Ik ga expres naar de jumbo omdat pvv'ers die boycotten. Ik ben een goed mens jwz.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:21 schreef Toto69 het volgende:
Vind de jumbo eigenlijk kut. Best vaak beschimmelde kaas of brood wat snel beschimmeld tussen de schappen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga expres naar de jumbo omdat pvv'ers die boycotten. Ik ben een goed mens jwz.
Is dit sarcastisch?quote:
Neequote:Op vrijdag 2 december 2016 14:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch?
Ik heb dit jaar een kerstbbq
Uhm willoow, dat is gewoon franse cuisine.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vind de jumbo eigenlijk kut. Best vaak beschimmelde kaas of brood wat snel beschimmeld tussen de schappen.
beschimmeld brood? onzin.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm willoow, dat is gewoon franse cuisine.
Ja, ga er serieus op in... jeetje zeg... ongelooflijk, niet te filmen...quote:
DENK TOCH NAquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ga er serieus op in... jeetje zeg... ongelooflijk, niet te filmen...
Owh. Ik heb nog geen kerstjurk gehaald :squote:Op vrijdag 2 december 2016 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
Hoor ik steeds meer, mensen die in de winter gaan bbq'en. Vaak met zo'n smoker enzo
Je roept het nou al 2 weken, had hem al lang kunnen hebben maatquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moet nog steeds die Gibson kopen... Ga het gewoon doen ook...
GELD MOET ROLLEN.
Dat kan echt niet, willoow. Dat moet je wel doen!quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Owh. Ik heb nog geen kerstjurk gehaald :s
Is wel echt nice
Die jongen in dat filmpje met de band, speelt die een Gibson of een Aria?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je roept het nou al 2 weken, had hem al lang kunnen hebben maat
Geef het dan aan mijquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moet nog steeds die Gibson kopen... Ga het gewoon doen ook...
GELD MOET ROLLEN.
De Zaanse grootgrutter.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja, zaandammer he, altijd AH
Onzekere mensen hebben constant goedkeuring nodig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je roept het nou al 2 weken, had hem al lang kunnen hebben maat
Echt hè... zo irritant die mensen...quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzekere mensen hebben constant goedkeuring nodig.
Viesssssssssquote:
Die speelt op een Epiphone, een Sheraton.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die jongen in dat filmpje met de band, speelt die een Gibson of een Aria?
Nee, bij iemand thuis. Hele overkapping in de tuin met meubels enzo ook en bbq erbij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, willoow. Dat moet je wel doen!
Ja? eerder gedaan? sta je dan in een partytent ofzo?
Die laatste was wel een zeer funky jam...quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Viesssssssss
[..]
Die speelt op een Epiphone, een Sheraton.
Valt wel mee, maar is onnodig. Doe gewoon lekker als jij dat wilquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt hè... zo irritant die mensen...
En terrasverwarmer? gewone bbq?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, bij iemand thuis. Hele overkapping in de tuin met meubels enzo ook en bbq erbij.
Dat solootje? Vond hem vrij matig eigenlijk qua phrasing, maar het was wel een lekker groovend geheeld, die drummer is zo`n verschrikkelijke held, verdomme net een metronoomquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die laatste was wel een zeer funky jam...
Ja nou... 80k nu gespaard... min 2 k = 78 k... dus moet gewoon kunnen denk ik dan.. MAARRR... wat als... ik dat geld ergens anders voor nodig hebquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar is onnodig. Doe gewoon lekker als jij dat wilje hebt toch geen 6 ja zeggers nodig om het te doen of als je 3 nee zeggers krijgt dat je het dan niet doet?
dat zou dom zijn natuurlijk.
Deed me denken aan Curtis Mayfield. En die drummer is inderdaad de bom... zou willen dat ik er zo een had vroeger met de schoolband.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat solootje? Vond hem vrij matig eigenlijk qua phrasing, maar het was wel een lekker groovend geheeld, die drummer is zo`n verschrikkelijke held, verdomme net een metronoom
Met een paar duizend euro kun je al heel ver komen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
klotekoppijn word er gestoord van...
REMQO DOE IETS
Ja maar Etto, als je zo gaat denken dan kan je net zo goed in een hutje op de hei leven lijkt mij? Ik weet niet echt de waarde van geld, maar als je met alles wat je koopt denkt "Maar wat als.." Dan moet je van te voren gewoon alvast extra kosten incalculeren.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja nou... 80k nu gespaard... min 2 k = 78 k... dus moet gewoon kunnen denk ik dan.. MAARRR... wat als... ik dat geld ergens anders voor nodig heb
[..]
Deed me denken aan Curtis Mayfield. En die drummer is inderdaad de bom... zou willen dat ik er zo een had vroeger met de schoolband.
Nou ja denk niet dat je met zo'n bedrag snel ergens 2k tekort gaat komenquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja nou... 80k nu gespaard... min 2 k = 78 k... dus moet gewoon kunnen denk ik dan.. MAARRR... wat als... ik dat geld ergens anders voor nodig heb
Zal ik brandnetelthee voor je zetten?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
klotekoppijn word er gestoord van...
REMQO DOE IETS
Neus = 4240quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een nieuw hoofd, wat zou dat kosten...
Je mag me ook knock-out slaan...quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zal ik brandnetelthee voor je zetten?
Hmm.. maar da's alleen de buitenkant...quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neus = 4240
Lippen = 350
Ooglid = 620 (beide kanten)
Facelift = 1350
_____
6460
Als ik met een moker op je tenen mep, dan is de pijn iig wel gezaktquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je mag me ook knock-out slaan...
Ergens zou ik dat op dit moment nog waarderen ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik met een moker op je tenen mep, dan is de pijn iig wel gezakt
je weet niksquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je mag me ook knock-out slaan...
Dat is niet waar. Zo weet ik dat de hoofdstad van Montana Helena is.quote:
Met kolen? met gas? alleen smoker? met smoker erbij? zo'n stoomding? zoveel vragen zo weinig begripquote:
dat wil ik zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Zo weet ik dat de hoofdstad van Montana Helena is.
Nu jij weer.
Kan makkelijk. En ook gewoon doen. Soms is dat ook wel lekker.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Deed me denken aan Curtis Mayfield. En die drummer is inderdaad de bom... zou willen dat ik er zo een had vroeger met de schoolband.
Misschien is het wel gewoon karma?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wekenlang pijn en niks kunnen ze vinden... "Het zit tussen de oren"...
JA, NATUURLIJK ZIT HET TUSSEN DE OREN... HET HEET HOOFDPIJN.
Nou nou nou... best handig, alle hoofdsteden van de Verenigde Staten weten... Kun je toch gebruiken bij eh.. dingen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:46 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
dat wil ik zeggen
waardeloze kennis heb je
Dat zegt niks.quote:
zou niet weten waarom. Hartstikke mooi, kaarsjes bij Maria en zo. Warmte, liefde.quote:
voor vrijheidquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou niet weten waarom. Hartstikke mooi, kaarsjes bij Maria en zo. Warmte, liefde.
Zou wel kunnen ja, dat ik in een vorig leven een demente Pawnee indiaan was die uit sadistisch plezier de koppen van alle totempalen afsloeg, puur voor de fun... en nu moet ik daarvoor boeten.quote:
Nee, in je vorig leven was je een vrouw. Als je slecht geleefd hebt als vrouw kom je terug als man. Als je goed geleefd hebt als man kom je terug als vrouw.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja, dat ik in een vorig leven een demente Pawnee indiaan was die uit sadistisch plezier de koppen van alle totempalen afsloeg, puur voor de fun... en nu moet ik daarvoor boeten.
Zwarte pietquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
Ik word echt fucking leip van die Zwarte Pietenbanner. Danny met z'n statements
Ik denk dat jij te veel nadenkt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja, dat ik in een vorig leven een demente Pawnee indiaan was die uit sadistisch plezier de koppen van alle totempalen afsloeg, puur voor de fun... en nu moet ik daarvoor boeten.
Verrek ja, kun je ook koppijn van hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zwarte piet
[..]
Ik denk dat jij te veel nadenkt.
Dat zou een hoop verklaren op romantisch gebied.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, in je vorig leven was je een vrouw. Als je slecht geleefd hebt als vrouw kom je terug als man. Als je goed geleefd hebt als man kom je terug als vrouw.
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verrek ja, kun je ook koppijn van hebben natuurlijk
Wetten van de natuurquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklaren op romantisch gebied.
In mijn vorig leven wel, maar kans is groot dat ik terugkom als man in volgend levenquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar dan heb jij goed geleefd of zo
i see what you did tharquote:
En lesbo's dan... die hebben dan maar 'meh' geleefdquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
In mijn vorig leven wel, maar kans is groot dat ik terugkom als man in volgend leven
Hoezoquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Buk je ook in een gevangenis Etto?
Nee, die hebben ook gewoon goed geleefd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En lesbo's dan... die hebben dan maar 'meh' geleefd
Bam, je anus wegquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Om iets op te rapen of zo? Uh ja
nee rape, niet rapenquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Om iets op te rapen of zo? Uh ja
Ohhhh Bubba... ja, lijkt me buiten de nor een aardige man waar je leuk mee kunt scrabbelen... erbinnen wat minder.quote:
Wat voor films kijk jij?quote:
Ik kijk orange is the new black, maar in films over mannengevangenissen gaat het natuurlijk allemaal een stapje verder met al dat testosteron.quote:
Ja maar dan zijn alle mannen nu mensen die slecht geleefd hebben in een vorig leven.. dat is nogal uhm... radical...quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, die hebben ook gewoon goed geleefd.
Gewoon vrouw > man principe
Oz.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk orange is the new black, maar in films over mannengevangenissen gaat het natuurlijk allemaal een stapje verder met al dat testosteron.
Score op imdb?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rape Movie I starring TARDIS.
Weet ikquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn alle mannen nu mensen die slecht geleefd hebben in een vorig leven.. dat is nogal uhm... radical...
ga je echt uit van de mening van andere als je een film/serie wil gaan zien¿quote:
Nee, maar het is vaak wel een indicatie of iets technisch goed in elkaar zit en niet compleet slecht is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:05 schreef wise het volgende:
[..]
ga je echt uit van de mening van andere als je een film/serie wil gaan zien¿![]()
Je bepaalt toch zelf wat je leuk vind¿ toch¿
quote:
feministen hebben zo'n plaat voor hun bakkus, kan je beter laten gaan ipv te blijven discussiëren.quote:
mja, the hunger games kreeg ook een hoog cijfer.. Vond het maar een saaie film om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar het is vaak wel een indicatie of iets technisch goed in elkaar zit en niet compleet slecht is.
Bij dat soort hype dingen weet je toch ook dat het cijfer vaak wat hoog is?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:11 schreef wise het volgende:
[..]
mja, the hunger games kreeg ook een hoog cijfer.. Vond het maar een saaie film om eerlijk te zijn
Echt?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:11 schreef wise het volgende:
[..]
mja, the hunger games kreeg ook een hoog cijfer.. Vond het maar een saaie film om eerlijk te zijn
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?vond het echt geweldig. Heb ze pas laatst allemaal gezien.
Is meestal wel zo, idd. Zelf ook een beetje nadenken en filteren natuurlijk. En bij veel dingen is het genre en onderwerp toch ook al belangrijk voor wat je smaak is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij dat soort hype dingen weet je toch ook dat het cijfer vaak wat hoog is?
Je moet er van houden, maar ik raad ze wel aan.quote:
geen idee. Kijk niet zo vaak op imdbquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij dat soort hype dingen weet je toch ook dat het cijfer vaak wat hoog is?
ja, maar jij kijkt ze vanwege jenniferquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil nog wel die nieuwe harry potter zien.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet er van houden, maar ik raad ze wel aan.
Hedendaagse "feministen" verkondigen dan ook dingen die ook helemaal geen ene fuck met feminisme te maken hebben of er iig erg ver van afwijktquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:10 schreef wise het volgende:
[..]
feministen hebben zo'n plaat voor hun bakkus, kan je beter laten gaan ipv te blijven discussiëren.
[ afbeelding ]
Incredible beasts and where to find themquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil nog wel die nieuwe harry potter zien.
Onzin. Daar heb ik die pics voor waar ze met zaad op haar gezicht staat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:24 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar jij kijkt ze vanwege jennifer
Boeken ook gelezen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
Onzin. Daar heb ik die pics voor waar ze met zaad op haar gezicht staat.
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:28 schreef wise het volgende:
2nutz,
zou je¿
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haar plezieren met een flesje bierquote:
Kan toch? Ik vind het altijd wel leuk om het boek te lezen waar een film die ik leuk vond op gebaseerd is. Tenzij het boek kutter is dan de film, maar bij de Hunger Games is juist de kritiek dat de boeken zoveel beter zijn.quote:
Is ook zo, maar dat vond ik ook bij Harry Potter boekenquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch? Ik vind het altijd wel leuk om het boek te lezen waar een film die ik leuk vond op gebaseerd is. Tenzij het boek kutter is dan de film, maar bij de Hunger Games is juist de kritiek dat de boeken zoveel beter zijn.
wat een kutfilm was datquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:35 schreef Willoow het volgende:
Films verkrachten alle boeken. Met narnia hetzelfde, goede boeken.
Ja i know maar meestal, in mijn geval, ken ik de film eerder dan het boek.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch? Ik vind het altijd wel leuk om het boek te lezen waar een film die ik leuk vond op gebaseerd is. Tenzij het boek kutter is dan de film, maar bij de Hunger Games is juist de kritiek dat de boeken zoveel beter zijn.
watquote:
Niet alle. The Lord of The Rings is in mijn ogen prima verfilmd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:35 schreef Willoow het volgende:
Films verkrachten alle boeken. Met narnia hetzelfde, goede boeken.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know maar meestal, in mijn geval, ken ik de film eerder dan het boek.
Heb wel eens gedaan maar dan idd meer als het boek ook beter zou zijn dan de film en ik de film al super vind zeg maar.
Zou LotR bijv. ook nog willen lezen maarja...
Ik lees sowieso niet heel veel boeken.
[..]
wat
daarom vroeg ik het je.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
Wel nice deze pic.
Oh en ze is weer vrijgezel... dus wise![]()
[ afbeelding ]
Als ik een leuke film heb gezien en ik lees daarna het boek vind ik het veel makkelijker om erin te komen. Vind lezen heerlijk als ik eenmaal meegesleept ben.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know maar meestal, in mijn geval, ken ik de film eerder dan het boek.
Heb wel eens gedaan maar dan idd meer als het boek ook beter zou zijn dan de film en ik de film al super vind zeg maar.
Zou LotR bijv. ook nog willen lezen maarja...
Ik lees sowieso niet heel veel boeken.
Ik herken het wel, ja. Als je er ingezogen word en je ook een beetje beelden er van krijgt om zomaar te zeggen in je hoofdquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik een leuke film heb gezien en ik lees daarna het boek vind ik het veel makkelijker om erin te komen. Vind lezen heerlijk als ik eenmaal meegesleept ben.
Alleen soms is het lastig om op dat punt te komen.Uiteindelijk weegt het leesplezier wel op tegen het beginnetje, maar zorgt er toch voor dat ik minder lees dan ik zou willen.
ok sorry wise.quote:
Zijquote:
ohja, zou heette zij.quote:
4ebe niet dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:46 schreef wise het volgende:
[..]
ohja, zou heette zij.
1 van de weinig leuke negerinnen
Wat is Rust Aaaghquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
wise
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jawel, had dat bij Gone Girl bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik herken het wel, ja. Als je er ingezogen word en je ook een beetje beelden er van krijgt om zomaar te zeggen in je hoofddan is het zoveel leuker alleen is dat idd niet altijd zo, ligt ook aan het onderwerp en hoe sterk iets verteld wordt.
Ik heb dat zelf wel redelijk met Stephen King boeken
Heb je ook wel eens dat het boek bijna een heel ander verhaal lijkt dan de film? dat hoor je wel eens dat mensen dat zeggen.
Het is Rust Aaa Ghquote:
Welke is beter?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, had dat bij Gone Girl bijvoorbeeld.
GVDquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
wise
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb Montelly nog niet zien posten dus denk het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:56 schreef zeer het volgende:
Is dit het 'bewijs hier dat je écht hetero bent' topic?
Wow dat is een oud plaatjequote:
Boek, maar de kracht van het boek (o.a. de manier waarop de verhaallijnen en personages elkaar afwisselen) is ook niet echt te verfilmen. In de film wordt daarom op andere manieren spanning aangebracht. Het boek is veel gestoorder en daar houd ik wel van.quote:
treinplaatje leek meer op kontneuken, kan mis zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:56 schreef zeer het volgende:
Is dit het 'bewijs hier dat je écht hetero bent' topic?
Oké, want die film wou ik nog zien. Misschien dan maar het boek pakken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Boek, maar de kracht van het boek (o.a. de manier waarop de verhaallijnen en personages elkaar afwisselen) is ook niet echt te verfilmen. In de film wordt daarom op andere manieren spanning aangebracht. Het boek is veel gestoorder en daar houd ik wel van.
Zou juist eerst de film doen, want is gewoon tof hoor. Boek is daarna nog steeds spannend en laat een paar dingen die in de film minder goed uitgewerkt zijn op zijn plaats vallen. Maar als je de film kijkt zonder het boek gelezen te hebben dan is dat niet storend, andersom misschien wel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké, want die film wou ik nog zien. Misschien dan maar het boek pakken.
want vrouwen in hun anus penetreren is homoseksueel ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:59 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
treinplaatje leek meer op kontneuken, kan mis zijn natuurlijk
sorry mijnheer de heteroquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:08 schreef zeer het volgende:
[..]
want vrouwen in hun anus penetreren is homoseksueel ofzo
quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:08 schreef zeer het volgende:
[..]
want vrouwen in hun anus penetreren is homoseksueel ofzo
Hmmm oke, kan altijd nog kijken als ik de film ook goed vind om het boek er bij te pakken idd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou juist eerst de film doen, want is gewoon tof hoor. Boek is daarna nog steeds spannend en laat een paar dingen die in de film minder goed uitgewerkt zijn op zijn plaats vallen. Maar als je de film kijkt zonder het boek gelezen te hebben dan is dat niet storend, andersom misschien wel.
yo noelquote:
oh hey cache, noel zou idd een andere krachtterm hebben gebruikt. Excuses.quote:
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh hey cache, noel zou idd een andere krachtterm hebben gebruikt. Excuses.
mensies?quote:
wowquote:
Mensies?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
I can see it in your eyes
I can see it in your smile
quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
Aldoor heel stoer doen over de kraanvogel en nu huilen om een babybuik
Ik snap hier echt helemaal niks vanquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
Aldoor heel stoer doen over de kraanvogel en nu huilen om een babybuik
Tijd voor weekendquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik snap hier echt helemaal niks van
watquote:
haha inddquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die afkeurende blik van die chick rechts
Zwaai niet zo gemeen dan :squote:
voor aandacht van 2nutz lijkt zoquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom post je alleen maar met gifjes wise?
Bacoquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Twijfel nog over een baco of.biertje vanavond.
Hout hakkenquote:
echt helemaal niemand boeit ditquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:18 schreef Kurovski het volgende:
Even verder klooien met de flightplans. Sion - Zürich heb ik nu ook klaar. Bleek dat ik al jaren een foutieve aanvliegroute hanteerde. Vanaf Sion is er namelijk een speciale instrument departure voor Genève.
De meesten zijn heel inefficiënt. Er bestaan wel technieken om ze heel economisch te maken.quote:
niet voor te klieven hequote:
ok ik hoop dat je in een gebouw vliegtquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De meesten zijn heel inefficiënt. Er bestaan wel technieken om ze heel economisch te maken.
ben jaloers op de houtkachelquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zo heerlijk bij de houtkachel chillen.
Nee. Weekend van 10-11 dec.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:25 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie de kerstboom al staan
nee doen we ook nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:25 schreef Chloroform het volgende:
heb geen houtkachelquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook wel bij jou komen chillen hoor.
Wrom niequote:
Omg ik ook wel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ik wil een huis met een bos en een hout cv kachel gvd
Ken iemand die dat echt heeft gedaan. Zat zo diep in de schulden dacht meteen fuck it, dan maar alles de fik in.quote:
Mensen die dat hebben soo nicequote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken iemand die dat echt heeft gedaan. Zat zo diep in de schulden dacht meteen fuck it, dan maar alles de fik in.
wrm kom jij bij de opa van een vriendin?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mensen die dat hebben soo niceopa van vriendin heeft dat, altijd als ik daar ben echt
zo warm
en terecht, wat je niet hebt, neemt niemand je afquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken iemand die dat echt heeft gedaan. Zat zo diep in de schulden dacht meteen fuck it, dan maar alles de fik in.
Neehquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:25 schreef Chloroform het volgende:
Daar zit wel wat in, alleen hij fikte ook meteen een deel van het huis van zijn buurman af.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:30 schreef zeer het volgende:
[..]
en terecht, wat je niet hebt, neemt niemand je af
Omdat haar paarden daar staan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
wrm kom jij bij de opa van een vriendin?
boeien de buurman is toch een lulquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, alleen hij fikte ook meteen een deel van het huis van zijn buurman af.
Nee hoor. Alleen vind het weinig waardevol om hem begin december al neer te zetten.quote:
Hoezoquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen vind het weinig waardevol om hem begin december al neer te zetten.
ze mogen van mij best een kerstdag afschaffen. 2 is te veel. Vroeger waren het er 3. Kappen hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dit jaar bij mij thuis met familie.
Geef geen neukquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gek zeg. Die gaat tussen kerst en oud en nieuw weer terug de schuur in.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo
Al die moeite voor twee weken boom. Of ben jij dan zo iemand die m tot 20 januari laat staan
Judas is meer m'n typequote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:
Ik ga m zometeen opzettenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gek zeg. Die gaat tussen kerst en oud en nieuw weer terug de schuur in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |