Dat kan echt niet, willoow. Dat moet je wel doen!quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Owh. Ik heb nog geen kerstjurk gehaald :s
Is wel echt nice
Die jongen in dat filmpje met de band, speelt die een Gibson of een Aria?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je roept het nou al 2 weken, had hem al lang kunnen hebben maat
Geef het dan aan mijquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moet nog steeds die Gibson kopen... Ga het gewoon doen ook...
GELD MOET ROLLEN.
De Zaanse grootgrutter.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja, zaandammer he, altijd AH
Onzekere mensen hebben constant goedkeuring nodig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je roept het nou al 2 weken, had hem al lang kunnen hebben maat
Echt hè... zo irritant die mensen...quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzekere mensen hebben constant goedkeuring nodig.
Viesssssssssquote:
Die speelt op een Epiphone, een Sheraton.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die jongen in dat filmpje met de band, speelt die een Gibson of een Aria?
Nee, bij iemand thuis. Hele overkapping in de tuin met meubels enzo ook en bbq erbij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, willoow. Dat moet je wel doen!
Ja? eerder gedaan? sta je dan in een partytent ofzo?
Die laatste was wel een zeer funky jam...quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Viesssssssss
[..]
Die speelt op een Epiphone, een Sheraton.
Valt wel mee, maar is onnodig. Doe gewoon lekker als jij dat wilquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt hè... zo irritant die mensen...
En terrasverwarmer? gewone bbq?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, bij iemand thuis. Hele overkapping in de tuin met meubels enzo ook en bbq erbij.
Dat solootje? Vond hem vrij matig eigenlijk qua phrasing, maar het was wel een lekker groovend geheeld, die drummer is zo`n verschrikkelijke held, verdomme net een metronoomquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die laatste was wel een zeer funky jam...
Ja nou... 80k nu gespaard... min 2 k = 78 k... dus moet gewoon kunnen denk ik dan.. MAARRR... wat als... ik dat geld ergens anders voor nodig hebquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar is onnodig. Doe gewoon lekker als jij dat wilje hebt toch geen 6 ja zeggers nodig om het te doen of als je 3 nee zeggers krijgt dat je het dan niet doet?
dat zou dom zijn natuurlijk.
Deed me denken aan Curtis Mayfield. En die drummer is inderdaad de bom... zou willen dat ik er zo een had vroeger met de schoolband.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat solootje? Vond hem vrij matig eigenlijk qua phrasing, maar het was wel een lekker groovend geheeld, die drummer is zo`n verschrikkelijke held, verdomme net een metronoom
Met een paar duizend euro kun je al heel ver komen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
klotekoppijn word er gestoord van...
REMQO DOE IETS
Ja maar Etto, als je zo gaat denken dan kan je net zo goed in een hutje op de hei leven lijkt mij? Ik weet niet echt de waarde van geld, maar als je met alles wat je koopt denkt "Maar wat als.." Dan moet je van te voren gewoon alvast extra kosten incalculeren.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja nou... 80k nu gespaard... min 2 k = 78 k... dus moet gewoon kunnen denk ik dan.. MAARRR... wat als... ik dat geld ergens anders voor nodig heb
[..]
Deed me denken aan Curtis Mayfield. En die drummer is inderdaad de bom... zou willen dat ik er zo een had vroeger met de schoolband.
Nou ja denk niet dat je met zo'n bedrag snel ergens 2k tekort gaat komenquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja nou... 80k nu gespaard... min 2 k = 78 k... dus moet gewoon kunnen denk ik dan.. MAARRR... wat als... ik dat geld ergens anders voor nodig heb
Zal ik brandnetelthee voor je zetten?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
klotekoppijn word er gestoord van...
REMQO DOE IETS
Neus = 4240quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een nieuw hoofd, wat zou dat kosten...
Je mag me ook knock-out slaan...quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zal ik brandnetelthee voor je zetten?
Hmm.. maar da's alleen de buitenkant...quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neus = 4240
Lippen = 350
Ooglid = 620 (beide kanten)
Facelift = 1350
_____
6460
Als ik met een moker op je tenen mep, dan is de pijn iig wel gezaktquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je mag me ook knock-out slaan...
Ergens zou ik dat op dit moment nog waarderen ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik met een moker op je tenen mep, dan is de pijn iig wel gezakt
je weet niksquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je mag me ook knock-out slaan...
Dat is niet waar. Zo weet ik dat de hoofdstad van Montana Helena is.quote:
Met kolen? met gas? alleen smoker? met smoker erbij? zo'n stoomding? zoveel vragen zo weinig begripquote:
dat wil ik zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Zo weet ik dat de hoofdstad van Montana Helena is.
Nu jij weer.
Kan makkelijk. En ook gewoon doen. Soms is dat ook wel lekker.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Deed me denken aan Curtis Mayfield. En die drummer is inderdaad de bom... zou willen dat ik er zo een had vroeger met de schoolband.
Misschien is het wel gewoon karma?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wekenlang pijn en niks kunnen ze vinden... "Het zit tussen de oren"...
JA, NATUURLIJK ZIT HET TUSSEN DE OREN... HET HEET HOOFDPIJN.
Nou nou nou... best handig, alle hoofdsteden van de Verenigde Staten weten... Kun je toch gebruiken bij eh.. dingen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:46 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
dat wil ik zeggen
waardeloze kennis heb je
Dat zegt niks.quote:
zou niet weten waarom. Hartstikke mooi, kaarsjes bij Maria en zo. Warmte, liefde.quote:
voor vrijheidquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou niet weten waarom. Hartstikke mooi, kaarsjes bij Maria en zo. Warmte, liefde.
Zou wel kunnen ja, dat ik in een vorig leven een demente Pawnee indiaan was die uit sadistisch plezier de koppen van alle totempalen afsloeg, puur voor de fun... en nu moet ik daarvoor boeten.quote:
Nee, in je vorig leven was je een vrouw. Als je slecht geleefd hebt als vrouw kom je terug als man. Als je goed geleefd hebt als man kom je terug als vrouw.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja, dat ik in een vorig leven een demente Pawnee indiaan was die uit sadistisch plezier de koppen van alle totempalen afsloeg, puur voor de fun... en nu moet ik daarvoor boeten.
Zwarte pietquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
Ik word echt fucking leip van die Zwarte Pietenbanner. Danny met z'n statements
Ik denk dat jij te veel nadenkt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja, dat ik in een vorig leven een demente Pawnee indiaan was die uit sadistisch plezier de koppen van alle totempalen afsloeg, puur voor de fun... en nu moet ik daarvoor boeten.
Verrek ja, kun je ook koppijn van hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zwarte piet
[..]
Ik denk dat jij te veel nadenkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |