Kaap de goede hoop.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zijn wel veel kapers ana de kuts.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zijn wel veel kapers ana de kuts.
Tegen de juiste mensen.quote:
Haat? geen haat hoor, gewoon gemeen tegen mensen die het verdienenquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haat is slecht 2Nutz.. kom koffie drinken
16:55 gaat de PC al uit hoor en dan bij de deur staan wachten.quote:
teringquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
16:55 gaat de PC al uit hoor en dan bij de deur staan wachten.
Nou jaaaaaaaaaa zeg... waar heb ik jouw haat aan verdiend? Echt diep gekrenkt nuquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haat? geen haat hoor, gewoon gemeen tegen mensen die het verdienen
Heb al koffie gehad en neem maar een kop per dag.
Neem een kop koffie en een diepe teug adem en doe gewoon zen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaa zeg... waar heb ik jouw haat aan verdiend? Echt diep gekrenkt nu
Goed idee...quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem een kop koffie en een diepe teug adem en doe gewoon zen.
Gaat die pas om 17:00 open dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
16:55 gaat de PC al uit hoor en dan bij de deur staan wachten.
Nee maar er moet wel uitgeklokt worden zeg.quote:
ahem... TOTO, LIEVERDquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:21 schreef Toto69 het volgende:
net koekjes gegeten dikke cringe hoor hou op met me
Bahbahbahquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:21 schreef Toto69 het volgende:
Bosbessenmuffin theequote:Op vrijdag 2 december 2016 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Koffie, willoow? Of weer thee? Ik heb aspergethee.
Ik moet ook nog naar de jumboquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja moet ik weer naar de jumbo
Ik ga expres naar de jumbo omdat pvv'ers die boycotten. Ik ben een goed mens jwz.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:21 schreef Toto69 het volgende:
Vind de jumbo eigenlijk kut. Best vaak beschimmelde kaas of brood wat snel beschimmeld tussen de schappen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga expres naar de jumbo omdat pvv'ers die boycotten. Ik ben een goed mens jwz.
Is dit sarcastisch?quote:
Neequote:Op vrijdag 2 december 2016 14:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch?
Ik heb dit jaar een kerstbbq
Uhm willoow, dat is gewoon franse cuisine.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vind de jumbo eigenlijk kut. Best vaak beschimmelde kaas of brood wat snel beschimmeld tussen de schappen.
beschimmeld brood? onzin.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm willoow, dat is gewoon franse cuisine.
Ja, ga er serieus op in... jeetje zeg... ongelooflijk, niet te filmen...quote:
DENK TOCH NAquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ga er serieus op in... jeetje zeg... ongelooflijk, niet te filmen...
Owh. Ik heb nog geen kerstjurk gehaald :squote:Op vrijdag 2 december 2016 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
Hoor ik steeds meer, mensen die in de winter gaan bbq'en. Vaak met zo'n smoker enzo
Je roept het nou al 2 weken, had hem al lang kunnen hebben maatquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moet nog steeds die Gibson kopen... Ga het gewoon doen ook...
GELD MOET ROLLEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |