Bahbahbahquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:21 schreef Toto69 het volgende:
net koekjes gegeten dikke cringe hoor hou op met me
Bosbessenmuffin theequote:Op vrijdag 2 december 2016 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Koffie, willoow? Of weer thee? Ik heb aspergethee.
Ik moet ook nog naar de jumboquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja moet ik weer naar de jumbo
Ik ga expres naar de jumbo omdat pvv'ers die boycotten. Ik ben een goed mens jwz.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:21 schreef Toto69 het volgende:
net koekjes gegeten dikke cringe hoor hou op met me
Vind de jumbo eigenlijk kut. Best vaak beschimmelde kaas of brood wat snel beschimmeld tussen de schappen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga expres naar de jumbo omdat pvv'ers die boycotten. Ik ben een goed mens jwz.
Is dit sarcastisch?quote:
Neequote:Op vrijdag 2 december 2016 14:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch?
Ik heb dit jaar een kerstbbq
Uhm willoow, dat is gewoon franse cuisine.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vind de jumbo eigenlijk kut. Best vaak beschimmelde kaas of brood wat snel beschimmeld tussen de schappen.
beschimmeld brood? onzin.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm willoow, dat is gewoon franse cuisine.
Ja, ga er serieus op in... jeetje zeg... ongelooflijk, niet te filmen...quote:
DENK TOCH NAquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ga er serieus op in... jeetje zeg... ongelooflijk, niet te filmen...
Owh. Ik heb nog geen kerstjurk gehaald :squote:Op vrijdag 2 december 2016 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
Hoor ik steeds meer, mensen die in de winter gaan bbq'en. Vaak met zo'n smoker enzo
Je roept het nou al 2 weken, had hem al lang kunnen hebben maatquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moet nog steeds die Gibson kopen... Ga het gewoon doen ook...
GELD MOET ROLLEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |