Heb Montelly nog niet zien posten dus denk het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:56 schreef zeer het volgende:
Is dit het 'bewijs hier dat je écht hetero bent' topic?
Wow dat is een oud plaatjequote:
Boek, maar de kracht van het boek (o.a. de manier waarop de verhaallijnen en personages elkaar afwisselen) is ook niet echt te verfilmen. In de film wordt daarom op andere manieren spanning aangebracht. Het boek is veel gestoorder en daar houd ik wel van.quote:
treinplaatje leek meer op kontneuken, kan mis zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:56 schreef zeer het volgende:
Is dit het 'bewijs hier dat je écht hetero bent' topic?
Oké, want die film wou ik nog zien. Misschien dan maar het boek pakken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Boek, maar de kracht van het boek (o.a. de manier waarop de verhaallijnen en personages elkaar afwisselen) is ook niet echt te verfilmen. In de film wordt daarom op andere manieren spanning aangebracht. Het boek is veel gestoorder en daar houd ik wel van.
Zou juist eerst de film doen, want is gewoon tof hoor. Boek is daarna nog steeds spannend en laat een paar dingen die in de film minder goed uitgewerkt zijn op zijn plaats vallen. Maar als je de film kijkt zonder het boek gelezen te hebben dan is dat niet storend, andersom misschien wel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké, want die film wou ik nog zien. Misschien dan maar het boek pakken.
want vrouwen in hun anus penetreren is homoseksueel ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:59 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
treinplaatje leek meer op kontneuken, kan mis zijn natuurlijk
sorry mijnheer de heteroquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:08 schreef zeer het volgende:
[..]
want vrouwen in hun anus penetreren is homoseksueel ofzo
quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:08 schreef zeer het volgende:
[..]
want vrouwen in hun anus penetreren is homoseksueel ofzo
Hmmm oke, kan altijd nog kijken als ik de film ook goed vind om het boek er bij te pakken idd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou juist eerst de film doen, want is gewoon tof hoor. Boek is daarna nog steeds spannend en laat een paar dingen die in de film minder goed uitgewerkt zijn op zijn plaats vallen. Maar als je de film kijkt zonder het boek gelezen te hebben dan is dat niet storend, andersom misschien wel.
yo noelquote:
oh hey cache, noel zou idd een andere krachtterm hebben gebruikt. Excuses.quote:
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh hey cache, noel zou idd een andere krachtterm hebben gebruikt. Excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |