Mensen die dat hebben soo nicequote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken iemand die dat echt heeft gedaan. Zat zo diep in de schulden dacht meteen fuck it, dan maar alles de fik in.
wrm kom jij bij de opa van een vriendin?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mensen die dat hebben soo niceopa van vriendin heeft dat, altijd als ik daar ben echt
zo warm
en terecht, wat je niet hebt, neemt niemand je afquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken iemand die dat echt heeft gedaan. Zat zo diep in de schulden dacht meteen fuck it, dan maar alles de fik in.
Neehquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:25 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie de kerstboom al staan
Daar zit wel wat in, alleen hij fikte ook meteen een deel van het huis van zijn buurman af.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:30 schreef zeer het volgende:
[..]
en terecht, wat je niet hebt, neemt niemand je af
Omdat haar paarden daar staan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
wrm kom jij bij de opa van een vriendin?
boeien de buurman is toch een lulquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, alleen hij fikte ook meteen een deel van het huis van zijn buurman af.
Nee hoor. Alleen vind het weinig waardevol om hem begin december al neer te zetten.quote:
Hoezoquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen vind het weinig waardevol om hem begin december al neer te zetten.
ze mogen van mij best een kerstdag afschaffen. 2 is te veel. Vroeger waren het er 3. Kappen hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dit jaar bij mij thuis met familie.
Geef geen neukquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gek zeg. Die gaat tussen kerst en oud en nieuw weer terug de schuur in.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo
Al die moeite voor twee weken boom. Of ben jij dan zo iemand die m tot 20 januari laat staan
Judas is meer m'n typequote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:
Ik ga m zometeen opzettenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gek zeg. Die gaat tussen kerst en oud en nieuw weer terug de schuur in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |