quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
Onzin. Daar heb ik die pics voor waar ze met zaad op haar gezicht staat.
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:28 schreef wise het volgende:
2nutz,
zou jeż
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haar plezieren met een flesje bierquote:
Kan toch? Ik vind het altijd wel leuk om het boek te lezen waar een film die ik leuk vond op gebaseerd is. Tenzij het boek kutter is dan de film, maar bij de Hunger Games is juist de kritiek dat de boeken zoveel beter zijn.quote:
Is ook zo, maar dat vond ik ook bij Harry Potter boekenquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch? Ik vind het altijd wel leuk om het boek te lezen waar een film die ik leuk vond op gebaseerd is. Tenzij het boek kutter is dan de film, maar bij de Hunger Games is juist de kritiek dat de boeken zoveel beter zijn.
wat een kutfilm was datquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:35 schreef Willoow het volgende:
Films verkrachten alle boeken. Met narnia hetzelfde, goede boeken.
Ja i know maar meestal, in mijn geval, ken ik de film eerder dan het boek.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch? Ik vind het altijd wel leuk om het boek te lezen waar een film die ik leuk vond op gebaseerd is. Tenzij het boek kutter is dan de film, maar bij de Hunger Games is juist de kritiek dat de boeken zoveel beter zijn.
watquote:
Niet alle. The Lord of The Rings is in mijn ogen prima verfilmd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:35 schreef Willoow het volgende:
Films verkrachten alle boeken. Met narnia hetzelfde, goede boeken.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know maar meestal, in mijn geval, ken ik de film eerder dan het boek.
Heb wel eens gedaan maar dan idd meer als het boek ook beter zou zijn dan de film en ik de film al super vind zeg maar.
Zou LotR bijv. ook nog willen lezen maarja...
Ik lees sowieso niet heel veel boeken.
[..]
wat
daarom vroeg ik het je.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
Wel nice deze pic.
Oh en ze is weer vrijgezel... dus wise![]()
[ afbeelding ]
Als ik een leuke film heb gezien en ik lees daarna het boek vind ik het veel makkelijker om erin te komen. Vind lezen heerlijk als ik eenmaal meegesleept ben.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know maar meestal, in mijn geval, ken ik de film eerder dan het boek.
Heb wel eens gedaan maar dan idd meer als het boek ook beter zou zijn dan de film en ik de film al super vind zeg maar.
Zou LotR bijv. ook nog willen lezen maarja...
Ik lees sowieso niet heel veel boeken.
Ik herken het wel, ja. Als je er ingezogen word en je ook een beetje beelden er van krijgt om zomaar te zeggen in je hoofdquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik een leuke film heb gezien en ik lees daarna het boek vind ik het veel makkelijker om erin te komen. Vind lezen heerlijk als ik eenmaal meegesleept ben.
Alleen soms is het lastig om op dat punt te komen.Uiteindelijk weegt het leesplezier wel op tegen het beginnetje, maar zorgt er toch voor dat ik minder lees dan ik zou willen.
ok sorry wise.quote:
Zijquote:
ohja, zou heette zij.quote:
4ebe niet dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:46 schreef wise het volgende:
[..]
ohja, zou heette zij.
1 van de weinig leuke negerinnen
Wat is Rust Aaaghquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
wise
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jawel, had dat bij Gone Girl bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik herken het wel, ja. Als je er ingezogen word en je ook een beetje beelden er van krijgt om zomaar te zeggen in je hoofddan is het zoveel leuker alleen is dat idd niet altijd zo, ligt ook aan het onderwerp en hoe sterk iets verteld wordt.
Ik heb dat zelf wel redelijk met Stephen King boeken
Heb je ook wel eens dat het boek bijna een heel ander verhaal lijkt dan de film? dat hoor je wel eens dat mensen dat zeggen.
Het is Rust Aaa Ghquote:
Welke is beter?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, had dat bij Gone Girl bijvoorbeeld.
GVDquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
wise
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |